فرش 1200 شانه

  • بهترین مارک فرش ماشینی ایران چیست؟ کدامیک از انواع مارک ها برای خرید فرش ماشینی مناسب تر هستند؟ از کجا یک فرش ماشینی با کیفیت بخریم؟ همه این موارد سوالاتی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد و آن را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید با بهترین مارک فرش ماشینی ایران آشنا شوید.

    فرش ماشینی ایرانی یکی از بهترین و با کیفیت ترین فرش های ماشینی در دنیا به شمار می رود. در ایران هم بهترین کارخانه های فرش ماشینی را می توانید در کاشان و آران و بیدگل پیدا کنید. در واقع بیشترین تعداد کارخانه ( بیش از 1000 واحد تولید و تکمیل فعال ) در این منطقه فعالیت می کنند و برای رفع نیاز فرش در کشور، انواع و اقسام فرش های ماشینی را به تولید می رسانند. اما در این بین می خواهیم بهترین مارک فرش ماشینی ایران را برای شما نام ببریم. لازم به ذکر است که ملاک ما کیفیت اجناس تولید شده است و عوامل حاشیه مثل شهرتولیدکننده و یا نام ملاک نیست.

    بررسی انواع بهترین مارک فرش ماشینی ایران

    در این بین ما چند تا از بهترین مارک فرش ماشینی ایران را برای شما نام می بریم تا از این بین بتوانید انتخاب داشته باشید. قطعا این موارد می تواند به شما در خرید فرش ماشینی کمک بسیاری کند:

    یکی از بهترین کارخانه های تولیدکننده فرش ماشینی در ایران که حتما بارها نام آن را در تبلیغات تلویزیونی هم شنیده اید، فرش قیطران است. فرش های مارک قیطران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با استفاده از جدیدترین دستگاه های بافندگی در دنیا به تولید می رسند.

    انواع فرش ماشینی گل برجسته، ابریشم گونه و ساده را می توانید از این مارک با کیفیت بالا تهیه نمایید. کارخانه قیطران موفق به دریافت تندیس های مختلف ملی در تقدیر از تولید با کیفیت و استاندارد شده است.

    صنایع فرش مشهد از سال های 1356 به بعد فرش ماشینی تولید می کنند و همیشه و در همه حال کیفیت تولیدات خود را در اولویت قرار میدهند. فرش های ماشینی با ظرافت بالا و کیفیت استثنائی در این مجموعه به تولید می رسند و شما می توانید فرش های این مارک را تا سال های سال بدون مشکل داشته باشید.

    کارخانه فرش بزرگمهر تولیدکننده انواع فرش ماشینی 1200 شانه، 700 شانه و مدرن است که با کیفیت الیاف بالا اقدام به تولید محصولات خود می کند. شما می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات مارک فرش بزرگمهر را تهیه نمایید. همچنین امکان خرید اینترنتی فرش های این مارک از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش برای شما فراهم شده است.

    احتمالا نام فرش شاهرخ کاشان را شنیده اید. این مارک یکی از برترین برندهای تولید کننده فرش ماشینی در کشور به شمار می رود که توانسته محصولات با کیفیت قابل قبولی را ارائه دهد. غیر از مقوله کیفیت بالای فرش های ماشینی مارک شاهرخ، قیمت محصولات این مارک هم بسیار مناسب هستند و افرادی که قصد دارند فرش با کیفیت بالا اما با قیمت پایین تر تهیه کنند، می توانند فرش شاهرخ بخرند.

    فرش پامچال یکی از خلاق ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در کشور می باشد. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از الیاف آنتی باکتریال و نانو به تولید می رساند و به همین دلیل در بین مشتریان خود محبوب است. الیاف آنتی باکتریال برای اولین بار در این کارخانه مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنین کیفیت بافت محصولات کارخانه فرش پامچال به علت به کارگیری الیاف با کیفیت و دستگاه های جدید، بالا است.

    حال این شما هستید که از بین بهترین مارک فرش ماشینی ایران میخواهید کدام یک را انتخاب نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×