فرش 1200 شانه

  • هستند افرادی که همیشه برای خریدن یک کالا به دنبال جدیدترین آن هستند، چرا که در تولید جدیدترین محصولات قطعا تکنولوژی تولید پیشرفت کرده است و در نتیجه جنس بهتری تحویل می گیرند. فرش ماشینی هم آن سری از محصولات است که هر چند سال یکبار جدیدترین انواع آن به بازار می آیند و با ویژگی های فوق العاده ای که دارند، مشتریان را برای خرید راضی می کنند. در این مطلب می خواهیم به موضوع جدیدترین فرش ماشینی کاشان بپردازیم، اینکه جدیدترین فرش های ماشینی از نظر بافت، تکنولوژی و طرح چه فرش هایی هستند.

    اگر به دنبال این هستید که جدید ترین فرش ماشینی کاشان را برای منزل خود انتخاب کنید، این محتوا برای شما یک سری نکاتی را آماده کرده است که می تواند به خرید شما کمک شایانی کند.

    انواع جدیدترین فرش ماشینی کاشان

    در این بخش از محتوا میخواهیم به جدیدترین فرش ماشینی کاشان از لحاظ تولید، طرح و بافت بپردازیم :

    هر چند سالی یکبار، جدیدترین فرش های ماشینی با تکنولوژی جدید بافت به بازار می آیند. وقتی برای اولین بار فرش های دستباف گونه به بازار آمدند، انقلابی عظیم در تولید فرش های ماشینی شکل گرفت. بیشتر مردم برای خرید فرش های دستباف گونه راغب بودند، چرا که اگر می خواستند فرش دستباف بخرند، باید هزینه زیادی می کردند اما فرش های دستباف گونه نیاز آنها را برطرف می کرد چرا که هم از نظر بافت و هم از نظر طرح و رنگ به شدت شبیه فرش های دستباف بود.

    در سال 1396 جدید ترین نوع فرش ماشینی از نظر تعداد شانه و تراکم به بازار وارد شد. این فرش، فرش ماشینی 1500 شانه نام دارد که با استفاده از جدیدترین دستگاه بافنده تولید بلژیک بافته می شود. فرش 1500 شانه دارای تراکم 4500 است و برای تولید این فرش های ماشینی از 8 رنگ واقعی در حال حاضر استفاده می شود.

    به خاطر تراکم و تعداد شانه بالا در این فرش های ماشینی، ظرافت طرح و رنگ بالا رفته است و مشابه فرش های دستباف ابریشم تبریز می باشد.

    همانطور که ممکن است بدانید، در تولید فرش ماشینی از انواع الیاف صنعتی استفاده می شود. این الیاف در فرایند های شیمیایی به تولید می رسند. در ابتدای شروع کار صنعت فرش ماشینی به این خاطر که این الیاف با استفاده از مواد شیمیایی بافته می شد، برای انسان ها مضراتی به همراه داشت از جمله مضرات پوستی و حساسیتی که برخی ها از خرید فرش ماشینی منصرف می شدند. همچنین الیاف به کار رفته در نخ خاب فرش دارای پرزدهی زیادی بود.

    اما در جدیدترین فرش ماشینی کاشان از الیاف ضد حساسیت استفاده می شود و تمام استاندارد های جهانی کیفیت و سلامت را گذرانده است. به علاوه پرزدهی فرش های ماشینی جدید به شدت کاهش یافته است و گاها حتی به صفر هم می رسد.

    اکنون جدیدترین نخ های با کیفیت الیاف اکریلیک بایر آلمان و الیاف اکریلیک ترک هستند که علاوه بر عدم پرزدهی، دوام بسیار بالایی هم دارند.

    از نظر تعداد رنگ اگر بخواهیم جدیدترین فرش های ماشینی را نام ببریم، فرش های 50 رنگ از جدید ترین ها به حساب می آیند. در تولید فرش های 50 رنگ از ترکیب رنگ ها، 50 رنگ واقعی بدست می آید که سبب افزایش زیبایی و گیرایی فرش خواهد شد.

    همچنین جدیدترین طرح های فرش، طرح های فرش مدرن هستند که با استفاده از خلاقیت در طراحی در کارخانه های فرش کاشان به تولید و عرضه می رسند. این فرش های ماشینی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×