فرش 1200 شانه

  • آیا شما هم به دنبال خرید فرش از بهترین برند ها هستید؟ آیا نمیدانید که خرید خود را از کجا شروع کنید؟ با ما همراه باشید تا با مطلبی که درباره فرش ماهور این برند معتبر ایرانی نوشته ایم، آشنایی کامل پیدا کنید.

    آشنایی با شرکت فرش ماهور

    کاشان و آران و بیدگل یک منطقه مهم صنعتی در کشور عزیزمان ایران هستند که بیش از 75 درصد فرش ماشینی را در کشور تولید می کنند. در این بین قطعا کارخانه های بسیاری هستند که به فعالیت مشغول هستند و در زمینه انواع فرش ماشینی کلاسیک و مدرن، تولیدات خود را روانه بازار می کنند.

    فرش ماهور یکی از شرکت های بزرگ تولید فرش در کاشان است که در زمینه تولید فرش با کیفیت ایرانی به فعالیت مشغول است.

    در واقع فرش ماهور یک نام تجاری است که توسط شرکت تولیدی نیما بافت به ثبت رسیده است. این شرکت در سال 1376 با هدف اشتغالزایی جوانان و همچنین افزایش صادرات از کشور، اقدام به راه اندازی خطوط تولید فرش ماشینی خود نمود و در حال حاضر مجهز به واحد های تولیدی و کنترل کیفیت می باشد.

    این شرکت تاکنون موفق به اخذ نشان استاندارد ایزو 9001 گردیده است و در سال 1385 به عنوان صادر کننده نمونه ملی شناخته شده است.

    محصولات فرش ماهور

    شرکت فرش ماشینی ماهور دارای خط تولید مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا است و محصولات زیر را در بازار داخلی و خارجی عرضه می کند:

    فرش 1500 شانه تراکم 4500 از ظریف ترین و ریز بافت ترین فرش های ماشینی در دنیا به حساب می آید که با کیفیت بسیار بالا و نخ های ظریف در کارخانه فرش ماهور به تولید می رسد. استفاده از نقشه های سنتی و کلاسیک که یادآور فرش های دستباف اصیل ایرانی هستند، از ویژگی های بارز این محصولات در کارخانه ماهور می باشد.

    انواع فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 در این کارخانه به تولید می رسد. کلکسیونی از فرش های گل برجسته و معمولی را می توانید از شرکت ماهور در بازار فرش مشاهده کنید که با کیفیت نخ فوق العاده به تولید رسیده اند.

    فرش 1000 شانه دستباف گونه یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت فرش ماشینی ماهور است. نقشه های جدید به همراه استفاده از تکنولوژی روز دنیا سبب شده است طرح های درخشانی از این شرکت در بازار دیده شوند.

    فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 از فرش های پر فروش بازار به شمار می رود. استفاده از طراحان خلاق برای طراحی جدیدترین نقشه ها، سبب شده است طرح های 700 شانه برای اهداف صادراتی از این شرکت تولید شوند.

    فرش مدرن ماشینی که به تازگی در بورس خرید و فروش فرش قرار گرفته است، چند سالی است با نوآوری در طرح و نقش در شرکت ماهور به تولید می رسد و با قیمت مناسب به بازار فروش عرضه می شود.

    فرش های کهنه نما به فرش هایی گفته می شود که به صورت فرش های قدیمی و عتیقه بافته شده اند و شما با دیدن این فرش ها حس سن دار بودن فرش را خواهید داشت. این فرش های ماشینی با استفاده از دستگاه های مخصوص و با تکنیک های ویژه ای به تولید می رسند. در شرکت فرش ماهور طرح های کهنه نما و وینتیج با بهترین کیفیت و بهترین طرح ها به تولید می رسند.

    با توجه به مطالبی که گفتیم شما می توانید برای خرید از بهترین برند های موجود فعال در زمینه فرش ماشینی از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش اقدام کنید. این فروشگاه انواع محصولات فرش ماشینی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای شما به عرصه فروش گذاشته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×