فرش 1200 شانه

  • خرید از شهر فرش

    توصیه ما به شما عزیزانی که قصد خرید فرش از شهر فرش را دارید این است که در سایت دیجی فرش به صورت اینترنتی با ضمانت اصل بودن فرش، خرید خود را انجام دهید.

    سایت دیجی فرش به منظور رفاه خریداران فرش ماشینی تعبیه شده، و یکی از مزیت های این سایت این است که:

    شما می توانید فرش را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده فرش ماشینی خریداری کنید

    و فرش مورد نظر به صورت مستقیم از شرکت تولیدی برای شما ارسال خواهد شد

    شهر فرش یکی از بزرگترین فروشگاه های فرش در تهران است که به عرضه انواع فرش دستباف و ماشینی می پردازد و شما می توانید با رفتن به این فروشگاه بزرگ هر محصولی از فرش را که مد نظر دارید، خریداری نمایید. شهر فرش علاوه بر اینکه تسهیلات ویژه ای را برای خرید حضوری فراهم کرده است، با هدف گسترش شبکه فروش، اقدام به راه اندازی سایت شهر فرش هم نموده است تا شما در مواقع حساس بدون اینکه نیاز باشد از خانه خود خارج شوید، فرش بخرید.

    سایت شهر فرش با داشتن فضایی دلپذیر و رابط کاربری آسان محصولات متنوع خود را برای فروش ،به دید عموم درآورده است و شما می توانید با پسندیدن هر طرح آن را به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش دهید.

    آشنایی بیشتر با سایت شهر فرش

    سایت شهر فرش مستقیما توسط مجموعه عظیم شهر فرش اداره می شود. شهر فرش در تهران دارای دو شعبه است که می توانید به هر شعبه ای که نزدیکتر بودید، مراجعه داشته باشید و خرید خود را انجام دهید.

    اما توصیه ما خرید اینترنتی از شهر فرش است، به خاطر مزایای زیر :

    اگر میخواهید از خانه و یا محل کار خود خارج شوید، قطعا با خطراتی روبرو خواهید بود که یکی از این خطرات احتمال آلودگی ویروسی است که در قرن بیست و یک کم هم نیستند. اما برای خرید اینترنتی از نمایشگاه آنلاین شهر فرش نیازی به خروج از محل امن خود ندارید و می توانید با اتصال به اینترنت از طریق هر دستگاهی که امکان اتصال را داشته باشد، خرید خود را از بین طرح های متنوع فرش انجام دهید.

    شلوغی خیابان ها، معابر و ترافیک جاده ها معضلی عجیب در تهران است و شما اگر بخواهید به صورت حضوری به فروشگاه های شهر فرش مراجعه کنید، حتما چند ساعتی را باید در این معابر تحمل فرمایید. اما با خرید اینترنتی فرش دیگر نیازی ندارید که ترافیک و شلوغی را تحمل فرمایید.

    زمان شما در خرید حضوری کمی در راه کمی در هنگام آماده شدن و کمی در هنگام مشاهده طرح ها از بین خواهد رفت که می توانید این تضییع وقت را در سایت شهر فرش به حداقل ممکن برسانید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

    درباره امکانات سایت شهر فرش

    اما امکاناتی که در شهر فرش برای شما قرار داده شده است، عبارتند از :

    در قسمت فروشگاه شهر فرش شما می توانید انواع کلکسیون فرش را مشاهده کنید اعم از فرش های کودک، فرش دستباف، فرش مدرن، فرش کلاسیک، گلیم و گبه دستباف و انواع تابلو فرش که در طرح های متنوع در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین می توانید از دسته بندی موجود از برند ها استفاده نمایید و از هر شرکت و برندی که دوست دارید فرش بخرید.

    گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم.

     

    شما می توانید در مجله فرهنگی و آموزشی شهر فرش اطلاعات لازم درباره اتفاقات فرهنگی اخیر در حوزه فرش را رصد کنید. همچنین اطلاعاتی پایه درباره فرش می توانید جمع آوری کنید و بیشتر فرش های ماشینی و دستباف را بشناسید.

    نتیجه گیری اینکه شما می توانید از امکانات کامل برای یک خرید مناسب از شهر فرش برخوردار شوید و از خرید اینترنتی خود در منزل و یا محل کار لذت ببرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×