فرش 1200 شانه

  • آیا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر و شگفت انگیز هستید؟ آیا به دنبال خرید اینترنتی با تخفیف های ویژه هستید؟ توصیه میکنیم این مطلب را که درباره فروشگاه مجازی آقای فرش نوشته ایم را با دقت بخوانید و از اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

    معرفی فروشگاه مجازی آقای فرش

    فروشگاه مجازی آقای فرش یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که در بستر اینترنت، اقدام به فروش انواع فرش ماشینی با قیمت فوق العاده می کند.

    آقای فرش از سری فروشگاه های زنجیره ای فرش در سراسر کشورمان ایران است که اقدام به عرضه گسترده انواع فرش ماشینی و دستباف می نماید. با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت ها مکانیزه و دیجیتال شده اند، آقای فرش تصمیم خود را مبنی بر فعالیت در حوزه فروش اینترنتی، عملیاتی کرد و خط فروش آنلاین خود را با احداث فروشگاه مجازی آقای فرش راه اندازی نمود.

    برخی از بند های اساسنامه فروش آنلاین آقای فرش را که برای شما نام خواهیم برد:

    محصولات فروشگاه مجازی آقای فرش

    شما می توانید انواع و اقسام فرش را در فروشگاه اینترنتی آقای فرش خریداری نمایید. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آقای فرش، عبارتند از:

    فرش ماشینی یکی از محصولات تولید داخل است که از کارخانه های معتبر فرش برای مشتریان به عرضه می رسد. انواع فرش ماشینی کلاسیک، مدرن و کودک در این فروشگاه به چشم میخورند.

    فرش 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه و 700 شانه از مهم ترین محصولات فرش کلاسیک هستند و همچنین انواع فرش شگی، شنل، وینکور، فلوکاتی از فرش های مدرن مجموعه آنلاین آقای فرش به شمار می روند.

    فرش های دستباف و نفیس ایرانی از شهر هایی همچون کاشان، تبریز، اصفهان، نایین، کرمان، اراک و غیره در کلکسیون دستباف فروشگاه آنلاین آقای فرش دیده می شوند.

    شما می توانید انواع تابلو فرش ماشینی و دستباف را در ابعاد استاندارد و رنگ ها و طرح های بسیار زیبا در فروشگاه مجازی آقای فرش مشاهده نموده و در صورتی که طرحی را پسندیدید، می توانید آن را برای خود و یا عزیزانتان سفارش دهید.

    فرش های وینتیج، فرش های کهنه نما و یا عتیقه دستباف هستند که مناسب برای افرادی است که دوست دارند در دکوراسیون منزل خود از فرش های سن دار و قدیمی استفاده کنند.

    صنایع دستی کشورمان، از مهمترین و با ارزش ترین کالاهای موجود در ایران هستند، به همین منظور برای تکمیل کلکسیون فروشگاه آنلاین آقای فرش، محصولات صنایع دستی در این فروشگاه ارائه می شوند.

    شاید برایتان مفید باشد : آشنایی با فروشگاه اینترنتی شهر فرش

    طرح تابستانه، مهلت تا پایان شهریور 99

    ویژگی های خرید از فروشگاه مجازی آقای فرش

     

    ویژگی های فوق العاده ای که می توانید در خرید اینترنتی از فروشگاه مجازی آقای فرش تجربه کنید، عبارتند از:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×