فرش 1200 شانه

  • هر آنچه درباره خرید اینترنتی فرش باید بدانید

    این روز ها اینترنت زندگی را برای افراد جامعه بسیار راحت تر کرده و تقریبا انجام هر کاری را بدون اتلاف وقت و انرژی زیاد، ممکن کرده است. از یک خرید ساده از سوپر مارکت گرفته تا خرید خودرو! همه آنها از طریق اینترنت به علاوه‌ی یک تلفن هوشمند یا یک لب تاپ امکان پذیر است.

    در واقع خرید های اینترنتی هم برای مصرف کننده و هم برای فروشنده از لحاظ اقصادی مقرون به صرفه تر هستند چراکه به عنوان مثال برای فروشنده هزینه هایی مثل هزینه اجاره ملک و برای خریدار هزینه های رفت وآمد از بین می رود. خرید اینترنتی فرش هم یکی از محبوب ترین خرید های آنلاین است که اخیرا رونق قابل توجهی یافته است. البته ممکن است خرید کالایی به بزرگی فرش (که قطعا قیمت بالایی هم دارد) از طریق اینترنت کمی نگران کننده باشد و کمتر کسی به وب سایت ها اعتماد کافی داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی هر آنچیزی که درباره خرید اینترنتی یک فرش بدانید می پردازیم.

    مقایسه خرید حضوری و خرید اینترنتی فرش

    هر آنچه درباره خرید اینترنتی فرش باید بدانید

    پیش از هر چیزی بهتر است در همین ابتدا مزایا و معایب خرید اینترنتی فرش را مرور کنیم.

    علت محبوبیت روز افزون خرید آنلاین فرش چیست؟

    همانطور که گفیم یکی از واضح ترین دلایل محبوبیت خرید اینترنتی فرش در چند وقت اخیر، کم تر بودن هزینه ها و عدم نیاز به صرف انرژی زیاد است. اگر کمی با دنیای خرید آنلاین آشنا باشید قطعا میدانید امروزه به دلیل امنیت بالا و توجه ویژه پلیس به تخلفات اینترنتی، یک فروشگاه اینترنتی مراحل مختلفی را میگذراند تا امنیت کافی را داشته باشد؛ به همین دلیل خرید انترنتی با توجه به نکات امنیتی بسیار آسان تر و ایمن تر از خرید حضوری است.
    از دیگر علل بارز منصرف شدن خریدار و علاقمند شدن به خرید اینترنتی فرش می توان به موارد زیر داشت:

    نکته

    شاید تنها مزیتی که خرید حضوری فرش نسبت به اینترنتی دارد امکان لمس کردن فرش از نزدیک باشد! البته این مسئله چیزی است که از گذشته با فرهنگ ما ایرانی ها عجین بوده اما مطمئن باشید امروزه تقریبا تمام کارخانه های فرش بافی سعی میکنند بهترین کیفیت را ارائه دهند. این مزیت خرید حضوری در مقایسه با معایب آن هیچ به نظر میرسد، از این رو می توان نتیجه گرفت خرید آنلاین راهی کم دردسر تر برای شماست.

    اصلا فروشگاه اینترنتی فرش چگونه و چطور کار می کند؟

    شاید برای شما این سوال پیش بیاید که

    اصلا یک فروشگاه آنلاین فرش چیست؟

    فروشگاه اینترنتی در واقع یک وب سایت یا در ساده ترین حالت یک صفحه اینترنتی است که به صورت حقیقی و حقوقی  محصولات خود را برای فروش در آن قرار میدهند. و از آنجایی که فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی از نظر جغرافیایی و زمانی ندارد فروشندگان به راحتی خواهند توانست تمام محصولات فرش ماشینی را در طرح، ابعاد مختلف و رنگبندی در سایت خود قرار داده تا علاقمندان و خریداران در آسانترین روش انتخاب مناسبی را انجام دهند.

    چطور از یک فروشگاه آنلاین فرش می توان خرید کرد؟

    روند خرید از یک فروشگاه آنلاین فرش هم به این صورت است که خریدار از طریق آشنایی قبلی که با فروشگاه دارد یا جستجو در اینترنت، تبلیغات و دیگر روش ها وارد سایت می شود و با انتخاب محصول مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید خود، روند خرید را طی میکند (این روند ممکن است در هر وب سایت فروش آنلاین فرش به یک صورت باشد و قوانین مخصوص به خدش را داشته باشد) و پس از مدت زمان مشخص شده در سایت، محصول خریداری شده خود را درب منزل دریافت میکند.

    چطور باید به این فروشگاه های آنلاین اعتماد کنیم و با خیالی آسوده از آنها خرید کنیم؟

    1. در فروشگاه های اینترنتی مطمئن، پرداخت وجه فقط و فقط از طریق درگاه های بانکی انجام میشود.
    2. گواهینامه ssl داشته باشد. (در آدرس فروشگاه اینترنتی باید این متن را ببینید: https://www.example.com)
    3. هم چنین وجود نماد اعتماد یا ای نماد که ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تایید اعتبار یک فروشگاه اینترنتی صادر میشود نیز می تواند تضمینی برای خرید مطمئن از فروشگاه های آنلاین باشد.

    نماد اعتماد الکترونیکینکته : معمولا وب سایت های فروش آنلاین باید مجوز از وزارت صنعت و معدن داشته باشند تا بتوانید با اعتماد بالاتری خرید کنید. این نماد را در بخش فوتر سایت قرار میدهند.

    خرید آنلاین فرش، راهی به صرفه و مناسب برای صرفه جویی در هزینه های شماست!

    همانطور که کمی قبل تر صحبت کردیم خرید آنلاین مزیت های زیادی برای شما به همراه دارد. مثل نیاز نداشتن به مراجعه حضوری و دست پنجه نرم کردن با سختی های آن (از پیدا کردن جای پارک گرفته تا کامل نبودن طرح و رنگ تمام فرش ها و گرمی هوا و…). یکی دیگر از مهم ترین مزایایی که خرید اینترنتی فرش برای شما دارد کمتر بودن قیمت فرش هاست! بله، درست خواندید! در خرید اینترنتی فرش قیت های محصولات نسبت به فروشگاه های حضوری پایین تر است چراکه در فروشگاه اینترنتی فروشندگان دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای اجاره ملک و دیگر هزینه هایی که همراه با ملک یکی پس دیگری پشت هم ردیف میشوند ندارند! از این رو دیگر مبلغی برای برطرف کردن این موارد، به قیمت فرش ها اضافه نمیکنند. خرید اینترنتی فرش هم از لحاظ مالی برای شما به صرفه هست و همان طور که گفتیم از لحاظ زمان!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×