دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

ارسال رایگان فرش | فرش بخر و رایگان درب منزل تحویل بگیر!

در دنیای امروز دو نوع روش خرید وجود دارد که یکی روش خرید اینترنتی و دیگری روش خرید حضوری است. خوشبختانه با گسترش فضای اینترنت، فرهنگ سازی برای خرید اینترنتی صورت گرفته و بسیاری از مردم خرید اینترنتی را ترجیح می دهند، اما چرا؟ به نظر شما چرا خرید های اینترنتی اینقدر جذاب هستند؟ چرا بهترین راه برای خرید کردن، خرید اینترنتی است؟ آیا از ارسال رایگان فرش و دیگر اقلام و کالاهای اینترنتی مطلع هستید؟

بله درست شنیدید، ارسال رایگان فرش امکانی است که در خرید های اینترنتی انواع فرش دیده می شود و فروشگاه ها این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید بدون دغدغه از حمل و نقل فرش خود، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

کمی بیشتر درباره ارسال رایگان فرش

با توجه به اینکه برخی ها ممکن است اولین بار باشد که اصطلاح ارسال رایگان فرش را می شنوند، بهتر است در این باره کمی بیشتر توضیح دهیم.

وقتی شما به یک فروشگاه اینترنتی سر می زنید، می توانید انواع و اقسام کالا را مشاهده کنید و هر کدام که باب سلیقه تان بود انتخاب نمایید. از آنجا که معمولا فروشگاه های اینترنتی در شهرهای دیگر و دور تری نسبت به شهر شما واقع شده اند، ارسال کالای شما باید به وسیله پست و یا باربری صورت بگیرد.

خب طبیعتا در ازای این کار باید هزینه ای پرداخت شود که در برخی از فروشگاه های اینترنتی این هزینه را با توجه به حجم سفارش شما نادیده می گیرند و اینگونه فرش مدرن و یا کلاسیک ارسالی شما به صورت رایگان به درب منزلتان حمل خواهد شد. اینگونه شما یک فرش با ارسال رایگان می خرید!

مزایای ارسال رایگان فرش

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی امکان ارسال رایگان را برای مشتریان خود در نظر میگیرند، با این امید که بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند و نرخ بازگشت به سایت خود را افزایش دهند.

نوشته های مشابه

یکی از مزایای مهم در خرید اینترنتی در برخی از فروشگاه ها، امکان ارسال رایگان است. البته در برخی از فروشگاه هایی که ارسال رایگان ندارند، ادعا می کنند که به خاطر قیمت های پایین، نمی توانند ارسال رایگان داشته باشند که باید به آنها هم حق بدهیم.

اما در صورت وجود ارسال رایگان فرش در برخی از فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی چه مزایایی وجود خواهد داشت؟

  •       اعتماد مشتری به شما

وقتی امکان ارسال رایگان برای مشتریان در نظر گرفته شود، مشتری به شما اعتماد بیشتری خواهد داشت. با این روش می توانید نرخ خرید از سایت خود را به شدت افزایش دهید.

  •       عدم به دردسر افتادن مشتری

وقتی شما کل رویه ارسال را در نظر میگیرید، دیگر مشتری به دردسر بابت حمل و نقل و ارسال مرسوله نخواهد افتاد و در این صورت مشتری با آغوش باز از سایت شما دوباره دیدن خواهد کرد و روی خرید های آینده این مشتری ها هم می توانید حساب کنید.

  •       بازاریابی فروش

امکان ارسال رایگان در برخی از فروشگاه ها می تواند مشتری را به سمت سایتتان هدایت کند. در جستجو های گوگل بیشترین کلیک ها را سایت هایی دارند که امکان ارسال رایگان را برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا