انتخاب فرش ماشینی

فرش جهیزیه را چطور با وسایل خانه ست کنیم؟

بعد از خرید فرش ماشینی یا دستباف برای جهیزیه یکی از سوالاتی که ممکن است پیش بیاید، این است که فرش جهیزیه را چطور با وسایل خانه ست کنیم؟ با ما همراه باشید تا بتوانیم جواب این سوال را برای شما به صورت کامل توضیح دهیم.

یکی از مهم ترین خرید هایی که در طول زندگی انجام می شود، خرید برای جهیزیه است و یکی از مهمترین خرید های جهیزیه هم خرید فرش است. حالا اگر خرید این فرش را فاکتور بگیریم، استفاده از فرش در دکوراسیون بسیار مهم است. چون فرش فضای زیادی را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین بعد از مبل اولین مرکز توجه مخاطبان است، باید به بهترین نحو با اجزای دکوراسیون ست شود.

حالا ما پیشنهادهایی برای ست کردن فرش جهیزیه برای شما داریم که در ادامه می توانید از آنها استفاده نمایید.

فرش جهیزیه

روش های ست کردن فرش جهیزیه با وسایل خانه

سه نکته برای ست کردن فرش در دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است:

  • نوع فرش
  • رنگ فرش
  • ابعاد فرش

فرایند ست کردن فرش ماشینی یا دستباف باید با توجه به این موارد انجام شود.

  • ست کردن رنگ فرش های جهیزیه با وسایل دکوراسیون

رنگهای مختلفی از فرش وجود دارند که سعی می کنیم به پر استفاده ترین آنها اشاره کنیم. اگر از فرش لاکی استفاده می کنید، بهترین گزینه هستند برای قرار گیری در کنار مبل ها با رنگ عسلی، قهوه ای سوخته و کرم! این رنگها به راحتی می توانند با فرش لاکی جهیزیه ست شوند.

فرش کرم را می توانید در دکوراسیون هایی استفاده کنید که در آن مبلها با رنگ خنثی هستند. پیشنهاد دیگر استفاده دکنار رنگهایی مثل گلبهی و آبی آسمانی است.

فرش سرمه ای را می توانید در کنار رنگهای کرم و خنثی استفاده کنید. لازم به ذکر است که منظور از رنگهای خنثی، رنگهایی مثل سفید، کرم، طوسی، خاکستری و غیره می باشد.

ست کردن فرش جهیزیه

  • ست کردن نوع فرش با وسایل دکوراسیون

منظور از نوع فرش، همان طراحی فرش است. فرش های افشان که معمولا لچک و ترنج در آنها دیده نمی شوند، باید برای فضاهای شلوغ تر مورد استفاده قرار بگیرند تا بتوانند همسانی در جای جای دکوراسیون ایجاد کنند. اما فرش های لچک و ترنج به خاطر داشتن طرح های بزرگ، باید در خلوتی و سادگی استفاده شوند.

  • ست کردن ابعاد فرش با دکوراسیون

ابعاد و شکل فرش هم در دکوراسیون اهمیت دارد. فرش های گرد یکی از گزینه های مناسب برای دکوراسیون هستند که توصیه می شود در مرکز دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دور تا دور محیط را مبل گرفته است، می توانید از فرش گرد استفاده نمایید. همچنین اگر از فرش های مستطیلی استفاده می کنید، بهتر است مقداری از فضای اطراف را خالی بگذارید و لاز به پوشش کل سطح نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا