انتخاب فرش ماشینی

فرش ست با وسایل سفید | معرفی ۴ رنگ پیشنهادی

موضوع این مطلب در حوزه فرش ست با وسایل سفید خواهد بود و امیدواریم که اگر اهل مد و چیدمان دکوراسیون هستید، از این مطلب نهایت استفاده و لذت را ببرید.

با توجه به اینکه اکثرا از دیوارهای سفید برخوردارند، آیا میخواهید فرش خود را با دیوارها ست کنید؟ آیا می دانید که کدام فرش با کدام رنگ برای ست با وسایل سفید مناسب تر است؟ آیا میخواهید مبلمان و پرده ها را در بهترین شکل با دکوراسیون خود ست کنید؟

اما فرش ست با وسایل سفید چه فرشی است؟

ست کردن در دنیای امروز به معنی هم رنگ بودن نیست، بلکه به این معنی است که رنگ ها بتوانند در کنار هم یک هماهنگی جذاب را به وجود بیاورند.

اکثرا برای ساخت دکوراسیون جذاب از افرادی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعال هستند کمک می گیرند، که بهترین روش همین است. ما در این مطلب به آنهایی که در دکوراسیون داخلی نیاز به کمک دارند، کمک می کنیم که بتوانند یک دکوراسیون شیک و جذاب بچینند!

 

چند نکته برای فرش ست با وسایل سفید

 

در اولین گام برای اینکه ببینیم چه فرشی فرش ست با وسایل سفید است، باید کمی از رنگ ها، سردی و گرمی و طیف رنگی سر در بیاوریم. برای مثال رنگ آبی رنگی سرد است و رنگ قرمز هم رنگی گرم.

با توجه به داشتن این اطلاعات باید بدانید که ست کردن در دکوراسیون شما باید به گونه ای رقم بخورد که محیط بیش از اندازه گرم یا سرد نشود و در کل یعنی از رنگ هایی استفاده شود که در نهایت تعادل رنگی محیط تغییر کند!

 

اما چه رنگ هایی می توانند با سفید ست شوند؟

 

  •       فرش لاکی در دکوراسیون سفید

یکی از انتخاب های مناسب برای دکوراسیون سفید، رنگ لاکی است. رنگ لاکی یکی از محبوب ترین رنگ ها در تولید فرش ماشینی و دستباف است و اگر دقت کرده باشید، در همه خانه های قدیمی یک یا چند فرش با رنگ لاکی دیده می شوند. رنگ غالب دکوراسیون شما سفید است، اما استفاده از رنگ های دیگر هم برای تعادل رنگی توصیه می شود!

  •       فرش فیروزه ای در دکوراسیون سفید

فیروزه ای یکی از رنگ های اصیل ایرانی است که در فرش ها هم به کار می رود. فرش های فیروزه ای دلربا هستند و در هر دکوراسیونی قرار بگیرند، سبب افزایش جذابیت آن خواهند شد. اما این نکته را بدانید که قرار گرفتن فرش فیروزه ای در ست با وسایل سفید، یک ترکیب فوق العاده و هماهنگ را به وجود می آورد که محیط را دلنشین و آرام خواهد کرد.

  •       فرش سرمه ای در دکوراسیون با رنگ سفید

یکی دیگر از رنگ های محبوب فرش در بین مردم ایران، رنگ سرمه ای است. سرمه ای به این علت که تیره تر از رنگ سفید است می تواند به خوبی با آن ست شود. استفاده از فرش مدرن سرمه ای یا کلاسیک سرمه ای فرقی نمی کند ولی در هر صورت یک پیشنهاد بسیار جذاب برای افرادی است که دوست دارند دکوراسیون لوکس و مدرن داشته باشند!

  •       فرش طوسی در دکوراسیون با رنگ سفید

همیشه گفته ایم که استفاده از رنگ های خنثی در انواع دکوراسیون برای خروج از سردرگمی انتخاب رنگ بسیار مناسب است. فرش های با رنگ خنثی به خصوص با رنگ هایی همچون سفید و سیاه ست می شوند و می توانند ترکیبی جذاب برای دکوراسیون رقم بزنند. در این بین، فرش های کلاسیک ماشینی هم  دیده می شوند، اما بیشتر منظورمان فرش های مدرن است.

 

جمع بندی

شما می توانید با مشورت از دوستانی که سلیقه دارند، یک دکوراسیون شیک و فوق العاده بچینید، اما در نظر داشته باشید که تعادل رنگی در بین اجزای دکوراسیون شما برقرار باشد. در موضوع فرش ست با وسایل سفید به دو نوع فرش کلاسیک و مدرن اشاره داشتیم که توصیه ما در بین فرش های کلاسیک فرش ۱۲۰۰ شانه و در بین فرش های مدرن، فرش شگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا