انتخاب فرش ماشینی

جنس فرش اتاق خواب

در این مطلب گریزی به موضوع جنس فرش اتاق خواب خواهیم زد که می توانید با ما همراه باشید و آن را مطالعه کنید. بهترین جنس فرش های اتاق خواب چیست؟ کدام جنس فرش را برای اتاق خواب بخریم؟ فرش اتاق خواب اکریلیک بخریم یا فرش پلی استر؟

فرش ماشینی دارای انواع مختلفی است و برای هر سلیقه و هر کاربردی یک نوع متفاوت دارد. مثلا برای آشپزخانه فرش آشپزخانه دارد و برای اتاق خواب هم فرش هایی موسوم به فرش اتاق خواب دارد. به همین مناسبت میخواهیم درباره جنس فرش اتاق خواب صحبت کنیم.

معمولا وقتی صحبت از جنس یک محصول می شود، منظور ما کیفیت آن است. اینکه با چه مواد اولیه ای بافته شده و با چه ابزارهایی آن را تولید کرده اند. با توجه به تنوع ابزارها و مواد اولیه ای که در صنعت فرش ماشینی وجود دارد، قطعا جنس فرش اتاق خواب هم مختلف خواهد بود. با توجه به این تنوع موجود، میخواهیم به همه انواع جنس فرش ماشینی مناسب برای اتاب خواب بپردازیم.

انواع جنس فرش اتاق خواب چیست؟

مواد اولیه ای که برای یک فرش ماشینی اتاق خواب به کار می رود، ممکن است با دیگر فرش های اتاق خواب که در کارخانه ها و تولیدی های دیگر بافته به کار می رود، فرق داشته باشد. بنابراین ما چند تا از مهمترین مواد اولیه که می تواند در فرش اتاق خواب مورد استفاده قرار بگیرد را برای شما بیان می کنیم.

  • فرش اتاق خواب اکریلیک هیت ست

یکی از بهترین الیاف موجود در صنعت فرش ماشینی، الیاف اکریلیک هیت ست است. اگر چه استفاده از این الیاف از نظر سازمان های بهداشت جهانی با چالش روبرو بوده است، اما هم اکنون بهترین و باکیفیت ترین الیاف در صنعت نساجی جهان همین الیاف اکریلیک هیت ست است. بیشتر از الیاف اکریلیک هیت ست در نخ خاب فرش اتاق خواب استفاده می شود.

  • فرش اتاق خواب پلی استر

رایج ترین الیاف مورد استفاده در فرش های اتاق خواب به خاطر قیمت و کیفیت بالا، الیاف پلی استر است. از الیاف پلی استر می توان در نخ خاب و هم در نخ تار و پود در کنار الیاف پنبه استفاده کرد. هم اکنون به خاطر قیمت بالای الیاف اکریلیک، بیشتر از الیاف پلی استر استفاده می شود. الیاف پلی استر به الیاف ابریشم مصنوعی نیز معروف است.

  • فرش اتاق خواب بی سی اف

الیاف بی سی اف هم بعد از موارد بالا، سومین مورد پر استفاده در نخ های خاب فرش ماشینی اتاق خواب هستند. این الیاف معروف به الیاف پلاستیک هستند  کمتر از دو مورد قبلی کیفیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا