دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

فرش شاهکار آریایی | معرفی مختصر محصولات و تاریخچه

کاشان و آران و بیدگل را می توان قطب تولید فرش ماشینی در جهان دانست، چرا که بیشترین تعداد کارخانه فرش ماشینی در این دو شهر واقع شده اند. کاشان و آران و بیدگل به عنوان پایتخت فرش ماشینی شناخته می شوند ولی از نظر حجم تولید در رده دوم جهان هستند. کارخانه های زیادی در شهرک های صنعتی واقع در این دو شهر در حوزه فرش ماشینی فعالیت هستند که ما در این مطلب میخواهیم به یکی از آنها با نام فرش شاهکار آریایی بپردازیم.

توصیه می کنیم که این مطلب را حتما دنبال کنید تا با ویژگی های فرش های ماشینی تولید شده در شرکت فرش شاهکار آریایی آشنا شوید و در آینده اگر خواستید فرش بخرید، این شرکت را هم به خاطر داشته باشید!

 

معرفی مختصر شرکت فرش شاهکار آریایی

 

شرکت فرش شاهکار آریایی در دهه ۸۰ راه اندازی شده است. در ابتدا این شرکت با نام سلیمان کویر به فعالیت خود ادامه می داد تا اینکه ایده تاسیس شرکت فرش آریایی در سال ۱۳۷۹ توسط بنیانگذار این شرکت، اجرایی شد.

شرکت فرش ماشینی شاهکار آریایی از همان ابتدا سعی داشته است که با سلیقه روز به تولید انواع فرش ماشینی بپردازد و به همین خاطر به تولید فرش های مدرن در تعداد شانه و تراکم مختلف پرداخته است و این امر سبب شده که شرکت فرش آریایی کاشان یک قدم از رقبای خود پیشی بگیرد.

نوشته های مشابه

برند شاهکار آریایی را می توان اولین برند تولید کننده فرش های لایت و گل برجسته نامید که توانسته اند به شایستگی، اولین تولیدات در این رسته را به نام خود بزنند.

اما ویژگی های محصولات فرش شاهکار آریایی چیست؟ در ادامه همه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد:

  •       تولید فرش های ماشینی سالم و استاندارد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در تولید فرش های ماشینی شاهکار آریایی دیده می شود، رعایت استاندارد های جهانی است. در فرش های ماشینی تولید شرکت شاهکار آریایی مواردی همچون عدم پرزدهی، وجود الیاف ضد حساسیت، مقاومت در برابر نور و گرما، مقاومت رنگ و مقاومت در برابر شستشو دیده می شود که هم از نظر استاندارد و هم از نظر ماندگاری دارای برتری است.

  •       تولید طرح های فرش ماشینی کم نظیر

در مجموعه فرش آریایی به علت به کارگیری از بهترین و مجرب ترین کادر طراحی نقشه فرش، فرش هایی با طرح های سنتی و مدرن به بازار عرضه می شوند که توانایی ربودن هر دلی را دارند. استفاده از رنگ بندی های چشم نواز و طرح های بی نظیر اسلیمی و واقعی سبب شده است که ظرافت طرح های فرش آریایی افزایش یابد. اگر به دنبال طرح های زیبا و چشم نواز برای دکوراسیون خود هستید، فرش های شاهکار آریایی گزینه خوبی هستند!

  •       تولید فرش ماشینی با تراکم و شانه بالا

انواع دستگاه های صنعتی تولید کننده فرش ماشینی در شرکت فرش شاهکار آریایی موجود هستند. به همین دلیل انواع فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه در این کارخانه با تراکم ویژه به تولید می رسند. از معروف ترین طرح های تولیدی کارخانه فرش ماشینی آریایی، فرش های ۱۰۰۰ شانه است که با تراکم های مخصوص ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ تولید می شوند.

  •       تولید متنوع فرش ماشینی

برای اینکه شرکت فرش آریایی بتواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد، اقدام به تولید انواع و اقسام فرش های ماشینی نموده است. از جمله آن می توان به فرش های مدرن، فرش کودک و فرش های سنتی کلاسیک اشاره نمود. فرش های سنتی کلاسیک با الهام از فرش های دستباف ایرانی و با طراحی ویژه پارسی به تولید می رسند و از این منظر قابل رقابت در بازار های جهانی هستند. همچنین تنوع طرح های هر فرش در این شرکت بالا است تا مشتریان با دستی باز به خرید فرش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا