انتخاب فرش ماشینی

خرید مستقیم فرش از کاشان

خرید مستقیم فرش از کاشان چگونه امکانپذیر است؟ آیا قیمت فرش عرضه شده از کاشان پایین تر است؟ چگونه از نمایندگی فرش کاشان در تهران خرید کنیم؟ همه این ها سوالاتی است که ما میخواهیم برای شما آنها را به صورت کاملا واضح و شفاف پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید.

کاشان به شهر فرش، گلاب و عرقیات، خانه های تاریخی و باغ فینش معروف است. فرش کاشان چه ماشینی و چه دستباف یکی از محصولات این شهرستان است که در دنیا نظیر آن پیدا نمی شود، هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر و طراحی که شاید در بسیاری از خانه های خارجی هم آن را دیده باشید.

با توجه به اینکه فرش های ماشینی و دستباف متنوعی در بازار وجود دارد و همچنین احتمال وجود فرش های تقلبی، بسیاری از مردم ترجیح میدهند که به خرید مستقیم فرش از کاشان بپردازند. حالا با هم ببینیم که این کار چه مزیت هایی خواهد داشت؟

مزیت های خرید مستقیم فرش از کاشان

به طور کلی خرید مستقیم مزیت های زیادی دارد. اطمینان از اصالت کالا، کیفیت همیشگی، قیمت پایین تر و غیره از مهمترین مزیت هایی است که در خرید مستقیم نصیب شما می شوند:

  • خرید کالای اصل

شما با خرید مستقیم فرش از کاشان از اصالت کالای خریداری شده مطمئن خواهید شد. با توجه به اینکه رقابت در کاشان بسیار زیاد است، در این شهر فرش های تقلبی و وارداتی کمتر دیده می شود و شما با خیال راحت فرش ماشینی و یا دستباف اصل خواهید خرید.

  • کیفیت بالای محصولات

کاشان به علت داشتن سابقه ۵۰ ساله در زمینه تولید انواع فرش دستباف و ماشینی، راه و چاه تولید یک محصول باکیفیت بالا را خیلی خوب بلد است. فرش های ماشینی کاشان از نظر کیفیت در ایران و جهان نظیر ندارند و فرش های دستباف کاشان هم با استفاده از مواد اولیه با کیفیت از سراسر دشت های ایران بافته و تولید می شوند.

  • قیمت پایین تر

قطعا وقتی محصولی را از تولیدکننده می خرید، قیمت آن پایین تر خواهد بود، چرا که دست دلال ها و واسطه ها کوتاه می شود. قیمت های موجود در کاشان با قیمت های موجود در تهران تفاوت های بسیاری دارد و به همین دلیل است که خیلی ها دنبال خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان هستند.

با توجه به مزیت هایی که برای شما گفتیم، یکی از سوالات مطرح شده در ابتدای این مطلب را برای شما به صورت کامل پاسخ دادیم.

با جدیدترین فرش کاشان آشنا شوید…

روش های خرید مستقیم فرش از کاشان

از چه روش هایی خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان امکانپذیر است؟ آیا می توان به صورت اینترنتی و غیر حضوری هم از کارخانه مستقیم فرش خرید؟

حالا با توجه به دو سوال بالا میخواهیم انواع روش هایی که شما می توانید به صورت مستقیم فرش بخرید را برای شما بیان کنیم.

  • روش اینترنتی خرید فرش از کاشان

یکی از بهترین و آسان ترین روش هایی که می توان برای خرید مستقیم یک محصول نام برد، خرید اینترنتی است. البته این خرید هم مشکلاتی دارد ولی شیرینی های این خرید، به گونه ای است که مشکلات آن را خواهد پوشاند.

امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی و همچنین در یکی دوسال اخیر به خاطر همه گیری ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش رفته اند. فروش اینترنتی فرش هم به همین دلایل در مدت اخیر افزایش چشمگیری داشته است، اما آیا همه فروشگاه ها عرضه کننده مستقیم فرش ماشینی از کارخانه کاشان هستند؟

با توجه به تعدد فروشگاه های اینترنتی قطعا همه فروشگاه ها عرضه کننده واقعی و اصلی فرش از کاشان نیستند. بنابراین ما باید در فضای اینترنت مراقب باشیم و فروشگاه ها و شرکت های واقعی را از فروشگاه های واسطه شناسایی کنیم.

در خرید اینترنتی فرش از کارخانه شما می توانید با بررسی آدرس کارخانه و همچنین شماره های نمایندگی کارخانه متوجه شوید که فروشگاه چه کاره است.

در کل خرید اینترنتی خریدی کم هزینه تر از خرید های حضوری برای شما تمام خواهد شد.

حالا با توجه به اینکه ممکن است برای خرید اینترنتی نگران باشید، ما چند ترفند برای داشتن خریدی امن برای شما در نظر گرفته ایم:

  • نماد اعتماد الکترونیکی را چک کنید؛ نماد اعتماد می تواند بهترین راه برای اعتماد به یک فروشگاه باشد.
  • از صفحات اول گوگل اقدام کنید؛ برای پیدا کردن فروشگاه های معتبر از سایت های صفحه اول گوگل اقدام کنید.

همین دو نکته می تواند شما را از فریب های اینترنتی نجات بدهد. البته در سال های اخیر با توجه به اینکه تعداد فروشگاه های معتبر و معتمد افزایش یافته است، مشکلات خرید اینترنتی فرش هم کاهش یافته است، پس می توانید بدون نگرانی و با رعایت دو نکته بالا به خرید اینترنتی فرش به صورت مستقیم از کاشان بپردازید.

  • روش تلفنی خرید مستقیم فرش کاشان

یکی دیگر از روش های نوین که می توانید برای خرید مستقیم فرش از کاشان دنبال کنید، روش خرید تلفنی است. به این صورت که شما باید شماره تماس های کارخانه ها و نمایندگی های فرش در سراسر کشور را دریافت نمایید و سپس با استفاده از آن به خرید تلفنی بپردازید.

در این روش برای دریافت کاتالوگ محصولات معمولا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید با ارائه یک شماره تلفن فعال در شبکه های اجتماعی، محصولات مورد ارائه را از مسئول شرکت، نمایندگی یا کارخانه دریافت نمایید.

حالا سوال اینجا است که چگونه شماره تلفن های نمایندگی ها یا شرکت های فرش را دریافت کنیم؟ ما پاسخ می دهیم:

  • اولین روش مراجعه به اینترنت است و با سرچ کردن در این باره می توانید به خواسته خود برسید و شماره تماس کارخانه یا نمایندگی را دریافت نمایید.
  • دومین روش سرچ کردن نام کارخانه های برند در اینترنت و یا فضای مجازی است. در گوگل یک کارت به شما نمایش داده می شود و در آن کارت معمولا آدرس، وبسایت و شماره تماس کارخانه و شرکت فرش برای شما نمایش داده می شود.
  • سومین روش استفاده از سامانه راهنمای تلفنی است که با استفاده از آن می توانید شماره تماس نمایندگی های کارخانه فرش کاشان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا