انتخاب فرش ماشینی

طرح جدید فرش آشپزخانه

در این مطلب میخواهیم با انواع طرح جدید فرش آشپزخانه آشنا شویم، پس اگر دوست دارید از طرح های مختلف و جدید در سال ۱۴۰۰ دیدن فرمایید، این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید. جدیدترین طرح های فرش آشپزخانه کدام هستند؟ فرش های مدرن جدید آشپزخانه بهترند یا فرش های کلاسیک؟ با ما باشید تا این سوالات را برای شما عزیزان پاسخ دهیم.

منظور از فرش آشپزخانه فرش های ماشینی است که با طرح متناسب در آشپزخانه طراحی و تولید شده است. اما برخی از فرش های ماشینی کلاسیک که طرح خاصی از آشپزخانه در انها دیده نمی شود هم در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. حالا با هم به بررسی انواع فرش آشپزخانه می پردازیم.

انواع طرح جدید فرش آشپزخانه

انواع طرح جدید فرش آشپزخانه در چندین نوع و چندین دسته بندی به بازار عرضه می شوند:

  • فرش های کلاسیک آشپزخانه جدید

یکی از انواع فرش های ماشینی که مورد استفاده در آشپزخانه ها قرار می گیرد، فرش سنتی یا کلاسیک است. خیلی از خانم های خانه دار ترجیح می دهند که به جای فرش با طرح آشپزخانه از فرش های کلاسیک استفاده کنند. جدیدترین طرح های مورد استفاده برای آشپزخانه را می توان طرح های افشان، طرح حوض نقره، طرح اسلیمی، طرح هریس و غیره دانست.

البته رنگبندی فرش های کلاسیک در آشپزخانه باید به گونه ای باشد که کمتر کثیف شود یا کثیفی و لکه در آن کمتر نمایان شود. فرش های آشپزخانه در معرض انواع لکه ها هستند و این نکنه را باید قبل از خرید فرش آشپزخانه رعایت کرد.

  • انواع فرش مدرن با طرح آشپزخانه

در جدیدترین تولیدات فرش ماشینی، یک سری از فرش های مدرن با طرح های مربوط به آشپزخانه به بازار عرضه می شوند. عموما این طرح ها یا در برگیرنده لوازم آشپزخانه است، یا اشکال میوه، ادویه و غذا روی آن طراحی شده است. جدیدترین طرح هایی که می توان در این دسته بندی نام برد، طرح های فرش آشپزخانه ادویه، طرح میوه، طرح ماکارونی، طرح قاشق چنگال و غیره می باشد.

عموما رنگ هایی که برای این محصولات در نظر گرفته می شود، رنگ بندی های تیره مثل مشکی و خاکستری است، تا کمتر کثیف شوند.

  • انواع گلیم فرش جدید برای آشپزخانه

گلیم فرش های ساده و گلیم گبه ها هم محبوب ترین فرش ها برای آشپزخانه ها هستند. بسیاری از مردم از این طرح ها برای مطبخ و یا آشپزخانه خود استفاده می کنند. داشتن رنگ بندی و طرح های سنتی و همچنین قیمت ارزان، از مهمترین ویژگی های گلیم فرش آشپزخانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا