انتخاب فرش ماشینی

فرش جدید ۱۴۰۱

فرش جدید امسال

فرش جدید

 ایرانیان از پیشگامان قالی بافی باستانی بودند. اصالت این فرش‌ها به سال‌ها پیش باز می‌گردد. اگر به گذشته نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد، تاریخ فرش ایران یکی از بزرگترین تمدن‌هایی است که جهان تاکنون به خود دیده‌است.در این مقاله از وب سایت اینترنتی دیجی فرش قصد داریم شما را با انواع فرش جدید ۱۴۰۱ آشنا سازیم. از مهم­ترین لوازم خانگی مورد نیاز در خانه فرش است که در طرح­ها و نقش­های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می­گردد. در دکوراسیون منزل فرش­ها نقش به سزایی را ایفا می­کنند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هرساله بیش از هزاران طرح و نقشه جدید فرش به بازار روانه می‌شود. یکی از سوالات متداولی که در ذهن مشتریان پیش می‌آید این است که آیا فرشی جدید مد نظرشان است یا فرشی پرفروش؟ زمانی به یک فرش جدید عنوان پرفروش اطلاق می‌گردد که در یک بازه زمانی مشخص فروش نسبتا بالایی در مقایسه با سایر فرش‌های تولیدی داشته باشد.لازم به ذکر است که منظور از فرش‌های جدید، فرش‌هایی با طرح‌های خاص و به روز شده است.

قرن جدید با آغاز سال نو شمسی آغاز شده است و بسیاری از مردم می‌خواهند ببینند طرح‌های جدید فرش ماشینی کدام هستند؟ به همین دلیل بر آن شدیم تا این مطلب را برای شما آماده کنیم.

فرش ماشینی محصولی متفاوت است و نوآوری در طراحی آن در سال‌های اخیر اوج پیدا کرده است. طرح جدید فرش ۱۴۰۰ قطعاً با اتکا به طرح‌های پرفروش سال‌های قبل طراحی خواهند شد، چون طرح‌های پرفروش قبلی می‌توانند سرآمد طراحان و تولیدکنندگان برای سلیقه‌یابی مشتریان باشند.

اگر به دنبال طرح جدید فرش ۱۴۰۰ هستید، توصیه می‌کنیم حتماً این مطلب را بخوانید. ما از جدیدترین تولیدات فرش جدید ماشینی در کشور رونمایی خواهیم کرد و شما را در جریان خواهیم گذاشت!

محتوا پنهان

پرفروش‌ترین فرش‌های سال ۱۴۰۱

یکی از پرفروش‌ترین فرش های امسال طرح ترنج فیلی ۷۰۰ شانه است که جذابیت فوق‌العاده و جلوه شیکی ایجاد می‌کند. در وسط این فرش ترنجی بافته‌شده است که مانند فرش‌های دوره عباسیان دیده می‌شود که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

فرش کاشان با طرح دل آرام ۱۰۰۰ شانه یادآور هنر قدیم ایران است و آدم را یاد فرش های دستبافت کهن ایرانی می‌اندازد. همیشه تلفیق هنرهای مدرن و کلاسیک با سبک های قدیمی جلوه‌های زیبایی ایجاد می‌کند. یکی دیگر از فرش های پرفروش سال ۱۴۰۱، فرش های ۱۲۰۰  کاشان می‌باشد. این فرش‌ها به دلیل ظرافت و بافتی که دارند مانند فرش‌های دستبافت محلی ایرانی دیده می‌شوند به همین دلیل خانواده‌های زیادی علاقه‌مند به تهیه و خرید این فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱ می‌باشند.

بدون شک از پرفروش‌ترین فرش‌های سال می‌توان شکارگاه را نام برد. این محصول یک نمونه از طرح‌های قدیمی و اصیل را به مخاطب خود ارایه می‌دهد که برگرفته از گذشته و مناطق بومی ایران می‌باشد. نقش و نگار متنوعی در این فرش جدید به کار رفته است و جهت تفکیک سازی فضاهای بزرگ گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

یکی دیگر از کاربردهای فرشتزئینی است. قاب فرش (تابلو فرش) یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه ایرانیان است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه خانواده‌های اصیل و خوش سلیقه قرار گرفته‌است. این تابلو فرش‌ها همانند فرش‌های دیگر در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

جدیدترین فرش ۱۴۰۱

از مهم‌ترین معیارها در خرید فرش جدید ۱۴۰۱، رنگبندی، طرح و نقش جدید  آن است. فرش‌های طلاکوب از جدیدترین فرش های ۱۴۰۱ محسوب می‌شوند. بافت این فرش‌ها توسط جدیدترین و به روزترین ماشین آلات بافندگی صورت گرفته‌است و در رده فرش های گران قیمت بازار فرش می‌باشد.

طرح جدید فرش ۱۴۰۱ شامل فرش های ماشینی طرح زمرد، گل فرنگ، چهل تیکه طرح خاتون، پتینه با نام سروناز می‌باشد. ظرافت، زیبایی و تراکم بالایی که در این فرش‌ها به کار رفته است فروش آن‌ها را به مقدار قابل توجهی بالا برده‌است.

انواع مدل‌ها فرش ایرانی

همان‌طور که می‌دانید انواع مدل فرش جدید ۱۴۰۱ تأثیر و الگویی از پیشینیان خود گرفته‌اند. در این بخش شما را با انواع فرش های ایرانی از گذشته تا کنون آشنا خواهیم کرد.

 مدل فرش اسلامیوباستانی ایرانی

این طرح ها از ساختمان‌ها، کاشی‌ها و اشکال هندسی و تزئینی ساختمان ها الهام گرفته شده است. در طول تاریخ، طراحان فرش در طرح های اصلی نفوذ کرده و بر آن تسلط پیدا کرده اند. از معروف ترین این آثار می توان به مسجد شیخ لطف الله، محرابی کوفی، مسجد کبود، بقعه شیخ صفی، امامزاده محروق سردار، گنبد قابوس، مسجد شاه اصفهان، تخت جمشید، طاق بستان، طاق کسرایی (ایوان مدائن) اشاره کرد.

فرش شیراز

نقوش فرش شیراز معمولاً بر اساس بافندگان عشایری است، بنابراین از طرح‌های قشقایی، خمیشی (بصری و عرب خمیس)، افشار، آباده و لری تقلید می‌کنند. فرش ایل بصری یکی از ایلات فارس استان فارس به نقوش رنگارنگ معروف است. نارنجی رنگی خاص برای فرش های بصری است. فرش‌های ماشینی تولیدی شیراز هم‌اکنون در سال ۱۴۰۱ از  این نوع سبک استفاده بیشماری می‌کند.

فرش نایین

فرش های نایین از پشم بسیار مرغوبتهیه می شود. الگوهای بسیار پیچیده معمولاً از شاخه‌های در هم تنیده آبی یا سبز با گل های کوچک و بزرگ با زمینه سفید عاج یا سفید تشکیل شده است.

فرش مشهد

فرش‌های مشهد معمولاً دارای یک مدالیون بزرگ شاه عباسی در مرکز با نقش‌های پیچیده و پر از گل‌ها در طرح منحنی هستند. این فرش ها معمولاً با شمع های پشمی و ریشه‌های نخی بسیار بلندهستند.

فرش بلوچ

به دلیل اصالت قبیله ای قوم بلوچ، به ندرت قالیچه های بلوچی بزرگ را می یابید. این فرش کوچک دارای نقوش هندسی ساده است و با پشم گوسفند به رنگ آبی تیره یا قرمز بافته می شود‌. فرش‌های مدل جدید ۱۴۰۱ نیز از این سبک ها تقلید کرده‌اند.

فرش قم

فرش‌های قم، فرش‌های سنتی ایرانی بسیار باکیفیت هستندکه به‌طور محکم به ابریشم یا پنبه گره می‌خورد و نقوش پیچیده‌ای که شامل ترکیبی از گل‌ها، پرندگان، مدال‌ها، صحنه‌های شکار و باغ‌های آبی تیره و قرمز است. یا نارنجی. فرش های ماشینی جدید کارخانه‌های شهر قم این سبک‌ها را طرح‌های جدید خود گنجانده آمد و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

جدیدترین طرح­های فرش ۱۴۰۱

از به روزترین طرح­های فرش در سال ۱۴۰۱ می­توان به شانه گلبرجسته اشاره کرد. این دسته از فرش­ها ساخت شهر زیبای کاشان هستند و طرح آن­ها مانند فرش­های دستبافت می­باشد. نقش و بافت ظریفی دارد و با برجستگی­های جذابی همراه است. این مدل فرش ۱۵۰۰ شانه است و طرح­های گوناگونی همچون خشتی, افشان و اصفهان را در برمی­گیرد.

یکی از مهمترین دلایلی که فرش ایرانی در دنیا بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌استومطرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد،تنوع رنگ بیشتر آن نسبت به فرش‌های تولید شده در کشورهای دیگر است. کیفیت مواد به کار رفته در آنها بهتر و مرغوب‌تراست. رنگ‌ها زنده و طبیعی به نظر می رسند، فرش‌های ایرانی جدید نقش و نگارهای زیادی دارد. به همین دلیلبرای بیننده جذاب و برای خریدار چشم نواز است. همه این عوامل در این زمینه موثر بوده و باعث شده فرش ایرانی شهرت و محبوبیت خاص خود را داشته باشد.

فرش ایرانی همواره در فرهنگ ایرانی و زندگی روزمره مردم آن جا افتاده و عمیقاً باقی مانده‌است. برخی کارخانه‌های فرش جدید ۱۴۰۱ به فرش سنتی ایرانی رنگ و بویی امروزی بخشیده‌اند  که دارای ارزش احساسی و ماندگار است.

ارزش سبک‌های فرش نوین

در طول ساخت فرش، ارزش قابل توجهی برای تفسیر مجدد هنر کلاسیک و ترکیب آن با طراحی معاصر وجود دارد. یکی دیگر از جنبه‌های اصلی تولید فرش نوین و جدید این استکه از تولید انبوه خودداری کرد و به جای آن، یک فرش سفارشی تولید کرد که به نسل های بعدی خانواده ها به ارث برسد. بنابراین، ایجاد یک کلاسیک مدرن برای قرن بیست و یکم الزامی است.

فرش وینتیج

از به روزترین و پرفروش­ترین فرش­­ها در سال ۱۴۰۱ می­توان به فرش وینتیج اشاره کرد.  این فرش در هر نقطه و فضایی از خانه شما به زیبایی دیده می­شود. این نوع فرش در دو مدل ۷۰۰ شاخه و ۱۲۰۰ شاخه تولید می­گردد. کیفیت و جلوه شیکی که این محصول دارد هر مخاطب خوش­ذوقی را مجذوب خود می­کند.

فرش جدید سال ۱۴۰۱ با نقشه و مدل مدوسا

این فرش که امسال طرفداران بیشماری جذب کرده‌است در نوع ماشینی ۱۵۰۰ شانه و تراکم ۴۵۰۰ به صورت برجسته و در رگبندی های متنوعی به بازار وارد شده‌است. مشتریان این محصول نه تنها در ایران بلکه از کشورهای خاورمیانه و اروپایی نیز می‌باشند. رنگ‌بندی این محصول شامل کرمی، سرمه‌‌ای و طوسی است که از همه بیشتر رنگ کرم آن مورد توجه قرارگرفته‌است.

فرش چهارفصل

نقشه چهارفصل که امسال مد روز شده‌استرا می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه به کار برد.  این طرح از انواع فرش های ماشینی است که ۱۲۰۰ شانه  و دارای تراکم ۳۶۰۰ می‌باشد. رنگ‌بندی این نوع فرش مختص خودش است و شامل روناسی، دودی و نقره‌ای می‌باشد.

فرش جدید ورساچه

یک مدل فرش جدید ۱۴۰۱ که مطابق با سلایق خانواده‌های ایرانی است، فرش جدید نقشه ورساچه می‌باشد. این فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و در تراکم ۳۶۰۰ تولید و به بازار فروش وارد می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با این فرش این است که از نوع فرش های طلاکوب است که ادغام آن با رنگ سرمه‌ای ترکیب فوق العاده ای به وجود آورده است.

چیدمان دکوراسیون با توجه به رنگ‌های جدید فرش‌های ۱۴۰۱

یکی از راه های چیدمان دکوراسیون با توجه به رنگ فرش، انتخاب رنگ های مختلف از طرحفرش است. به رنگ هر فرشی که خریداری می‌کنید توجه کنید و از رنگ فرش برای پرده‌ها و همچنین مبلمان استفاده کنید. در انتخاب رنگ‌ها افراط نکنید و هماهنگی آنها را در اولویت قرار دهید. فراموش نکنید که فضا نباید خیلی شلوغ باشد. اگر پرده های شلوغ یا مبلمان طرح دار دارید، به سراغ ساده ترین و خلوت ترین فرش‌ها بروید.

 مناسب‌ترین فرش جدید را با توجه به شانه و تراکم آن قبل از خرید بشناسید. ضخامت فرش ماشینی یکی از ویژگی های اصلی فرش است. ضخامت فرش جدید ماشینی با توجه به نوع بافت متفاوت است و کاربرد فرش را متفاوت می کند. برای انتخاب فرش مناسب منزل خود باید بدانید که چه ضخامت فرش ماشینی برای شما مناسب است؟ از فرش های ماشینی نازک و ظریف برای فضاهای مجلل و زیبا استفاده می شود. این فرش ها بیش از هر چیز جنبه تزئینی دارند واصلا گزینه مناسبی برای نشستن و استراحت نیستند. برای فضاهای شلوغ باید از فرش های ضخیم تر استفاده کرد.

 برای اتاق خواب خرید فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه انتخاب‌های بهتری است.فرش های ۱۰۰۰ شانه رنگ های بیشتری نسبت به فرش های ۷۰۰ شانه دارند. فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه هم رنگارنگ تر و همظریف تر هستند.

 اگر فرزند کوچکی در خانه دارید یا حیوان خانگی دارید، بهتر است اصلاً سراغ فرش های ۵۰۰ شانه و کم تراکم نروید. این فرش ها پرز هستند و این پرز باعث ایجاد حساسیت می شود. همچنین حیوانات خانگی مانند سگ و گربه عادت دارند پنجه های خود را روی فرش جدید بمالند، بنابراین ممکن است به فرش‌های ظریف آسیب بزنند. در نظر داشته باشید که شانه و تراکم بالای فرش یکی از مهم ترین ویژگی های یک فرش ماشینی خوب است.

طرح‌های گوناگون فرش ایرانی از گذشته تا حال

ذهن پویای بافنده با هنر دست او عجین شده‌است به گونه ای که ضمن خلق هنری ماندگار و دلنشین، پیوندی عمیق با ذهن بیننده نیز برقرار می‌کند. این ظرافت و زیبایی در قالب نقوش گوناگون از دوره هخامنشی تا دوره ساسانی و همچنین پس از اسلام نمود پیدا کرده‌است. نقوش دیدنی مانند نقوش شکارگاه، ترکمن، بلوچ، بته جقه، ترنج و طرح های اسلیمی در طول تاریخ به عنوان بخشی از تاریخ فرش ایران تثبیت شده است.

در سال ۱۴۰۱ برترین سازندگان فرش‌های ایرانی همواره تلاش کرده‌اند تا از طرح‌ها و نقش‌هایی مانند بته جقه، اسلیمی، شکارگاه و… نهایت استفاده را ببرند تا اصالت ایرانی در نقش و طرح آن نمایان شود. از دیگر طرح‌های مدل فرش جدید ۱۴۰۱،  نقشه آکاژ است که یک فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ است که در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌گردد. رنگ‌های بژ، نقره‌ای، سرمه‌ای و متالیک از انواع رنگ‌های پرطرفدار این نوع فرش جدید محسوب می‌شوند.

طرح رعنا و نگین نیز مورد استقبال ایرانیان بسیاری قرار گرفته‌است؛ به طوری که تبدیل به انتخاب اول بسیاری از دختران و پسران جوانی که می‌خواهند یک زندگی جدید را آغاز کنند، شده‌است. فرش ۱۲۰۰ شانه رعنا با تراکم ۳۶۰۰ در رنگ‌های نقره‌ای، کرم، طوسی، قهوه‌ای به بازار فرش فروشان وارد می‌گردد.  این مدل فرش جدید ۱۴۰۱ طرح‌های برجسته دارد و جز دسته فرش های طلاکوب  به شمار می‌رود.

فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱

 در این مقاله تمام سعی خود را کرده‌ایم که بهترین و ارزنده‌ترین فرش‌های ماشینی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. منظور از تراکم در فرش ماشینی تعداد گره‌های به کار رفته و یا تعداد نخی است که در ساخت آن به کار برده شده‌است. بنابراین هر چه در بافت یک فرش نخ کمتری استفاده شود بدان معناست که تراکم کمتری دارد. هرچقدر تراکم یک فرش جدید کمتر باشد قیمت نهایی آن نیز کمتر می‌شود.

فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱خاص که در تراکم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌گردد فرش ۷۰۰ شانه می‌باشد. این فرش در تراکم‌های ۱۵۰۰، ۲۱۰۰, ۲۲۵۰,۲۵۵۰, ۳۰۰۰ تولید می‌شود.  همان‌طور که اشاره کردیم؛ با کاهش تراکم فرش از زیبایی و پربودن فرش‌ هم کاسته می‌شود. لازم به ذکر است این موضوع بسته به سلیقه شما در نهایت متفاوت می‌باشد .

فرش طرح شهیاد آبی، فرش ۷۰۰ شانه طرح سوگند آبی، ترنج فیلی ۷۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه طلاکوب دستبافتگونه، فرش شهیاد ۱۵۰۰ شانه رنگ بژ، فرش ۷۰۰ شانه افشان ذغالی، ۱۲۰۰ شانه طرح رویال کرم، فرش ۷۰۰ شانه رنگ روشن گلبرجسته، طرح حریر فیلی ۷۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانه اصفهان کرم، طرح باغ زرین، طرح پاریس ۱۲۰۰ شانه،  فرش نقشه الی فیلی، فرش ۱۵۰۰ شانه سلطان و همچنین طرح‌های سنگ مرمر، الماس فیلی، طرح خشتی کژال، فانتزی افشان و… از جدیدترین فرش های موجود در بازار هستند.

فرش ماشینی پشمی

قالیچه های دستبافت و ماشینی وجود دارد که در ساخت آن ازپشماستفاده می‌شود. این نوع فرش و قالی که از مواد طبیعی ساخته می‌شود. بسیار مطلوب است و شهرت جهانی دارد. این فرش جدید با توجه به جنسش سالم و هنگام نشستن و راه رفتن روی آن احساس راحتی و سبکی به آدم دست می‌دهد.در گذشته های دور این ماده در هرجامعه ای موجود بوده و هنوز هم در صنعت فرش استفاده می شود. پشم هایی که از حیواناتی مانند گوسفند و بز به دست می‌آید، فرآوری شده و در فرش و قالیچه استفاده می‌گردد.فرشی که از پشم درست می‌شود بر حسب نحوه بافت قالیدو نوع است. فرش‌های دستبافتیکه قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به فرش ماشینی دارند.

فرش‌های ماشینی که با ماشین‌های اختراع شده تولید می‌شوند بسیار شبیه به فرش دستباف هستند، اما با قیمت‌های بسیار پایین و مناسب وارد بازار می‌گردند.  این فرش‌های زیبا در طرح‌های مختلف تولید می شوند. یکی از محبوب‌ترین فرش‌هایی که در دنیای امروز بسیار پرفروش است، فرش‌های تصویری است. این قالیچه های شاهانه و باشکوه در نی‌ها و تراکم های مختلف بافته می شد. به همین‌ترتیب قالیچه های تصویری با ۵۰۰ نی و ۷۰۰ نی و ۱۰۰۰ نی و ۱۲۰۰ نی وجود دارند. در قالیچه‌ها از تصاویر مختلفی مانند عکس انسان، حیوانات، طبیعت، کوه، درخت و جنگل استفاده شده است. دو نوع فرش تصویری وجود دارد.

بهترین الیاف در فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱

ار بهترین الیاف مورد استفاده در فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱نخ آکریلیک است. این نخ دو ویژگی اصلی دارد که آن را در میان سازندگان محبوب و در میان خریداران بی­نظیر کرده­است. ۱. بسیار سبک هستند. به همین دلیل با وجود ماشینی بودن مانند فرش­های دستبافت دیده­می­شوند. ۲. تنوع رنگ زیاد دارند. به صورتی که یک فرش دستبافت ۷۰۰ شاخه دارای ۸ الی ۱۰ نوع رنگ متنوع است همچنین یک فرش ۱۵۰۰ شانه اصیل بیش از ۱۰ رنگ متنوع دارد. نکته قابل توجه در رابطه با این نوع الیاف کیفیت و قابلیت شست­وشوی مکرر آن است.

فرش­هایی که در ساخت آن از الیاف آکریلیک استفاده می­شود مقاومت بالایی در برابر حرارت و اجسام داغ دارند. یکی دیگر از ویژگی­های شگفت­انگیز این الیاف برگشت­پذیری آن است به صورتی کهپس از هربار پا خوردگی به حات اول خودش باز می­گردد و یا بعد از قراردادن اشیای سنگین به مدت طولانی سبک و شکل خود را حفظ می­کند.

خرید فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱

فرش های ماشینی امروزه طرفداران بیشماری نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها پیدا کرده‌است.

خرید فرش ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی

برخی از کارخانه های فرش‌بافی، فرش را به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتری می‌رسانند. با این کار، هزینه‌های خرید تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت بیعانه‌ای جزئی به صورت اینترنتی سفارش خود را در سایت ثبت کنید و سر فرصت باقی کارت‌های مورد نظر را انجام دهید و فرش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

جهت خرید فرش جدید ۱۴۰۱ به وب سایت اینترنتی دیجی فرش مراجعه کرده و با محصولات متنوع این وب سایت آشنا شوید.  از نظر خریداران عواملی همچونرنگ‌های روشن‌تر، اشکال هندسی مدرن، ابعاد کوچک‌تر، قیمت‌های ارزان‌تر…  در خرید فرش جدید ۱۴۰۱ نقش مهمی دارند. فرش‌های ایرانی در حال تغییرهستندتا با بازاری کهدر آن رقابت چین، هند یا ترکیه شدیداست، سازگار شوند.احد عظیم زاده که خود را «بزرگترین صادرکننده قالی ایرانی در جهان» معرفی می کند، به تحولی اساسی در این هنر کهن اشاره می کند.این مرد ۶۵ ساله می گوید: «انقلابی در حال وقوع است.

لیست قیمت فرش جدید ۱۴۰۱

قیمت فرش جدید ۱۴۰۱ همواره به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در بازار امروز قیمت فرش‌ها هم مانند سایر محصولات تولیدی دارای نوساناتی است. فرش ماشینی جدید ۱۴۰۱ با قیمت را به آسانی با  مراجعه به وب سایت دیجی فرش مشاهده فرمایید.

عوامل موثر در قیمت فرش­های جدید ۱۴۰۱

شانه و تراکم فرش دو عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی فرش جدید سال ۱۴۰۱ است. به صورتی که یک فرش ۷۰۰ شانه استاندارد و اصل در مقایسه با یک فرش ۱۲۰۰ شانه با همان کیفیت قیمت پایین‌تری دارد. پیشنهاد ما به شما برای خرید فرش ۷۰۰ شانه، ۲۵۵۰ می‌باشد که بهترین تراکم برای فرش‌های ۷۰۰ شانه در نظر گرفته‌می‌شود.

توجه داشته باشید بعضی‌ از فرش‌‌های تولیدی بسیار خاص تنها در یک سری بافته می‌شوند. این گونه فرش‌ها باز تولید ندارند. جهت تماشا و اطلاع  از فرش جدید ۱۴۰۱ با قیمت منحصر به فرد به وب سایت اینترنتی دیجی فرش مراجعه فرمایید و از لیست قیمت‌ها مطلع گردید.

مدل فرش جدید

شاید به دنبال این باشید که طرح جدید فرش ۱۴۰۱ را از کارخانه کاشان خریداری فرمایید! اما چگونه؟ آیا فکرش را کرده‌اید؟ چگونه می‌خواهید کیلومترها مسافت را طی کنید تا به‌خاطر دیدن فرش به کاشان بیایید؟

ما به شما می‌گوییم هرجا که هستید بمانید. با خرید اینترنتی فرش از کارخانه می‌توانید به‌راحتی و بدون طی مسافت، به طرح جدید فرش ۱۴۰۰ دست پیدا کنید.

در سال‌های اخیر باتوجه‌به اینکه اقبال مردم به فروشگاه‌های اینترنتی فرش افزایش‌یافته است، فروشگاه‌های زیادی تأسیس شده‌اند که محصول اصلی آنها فرش ماشینی و یا فرش دستباف است. مزیت‌های زیادی برای خرید اینترنتی فرش دیده می‌شود:

در خرید های اینترنتی واسطه ها عملا حذف می شوند.

  • در خریدهای اینترنتی واسطه‌ها عملاً حذف می‌شوند.
  • قیمت محصولات پایین‌تر از قیمت بازار است.
  • تخفیف‌های مناسبتی برای تشویق مخاطبان به خرید اینترنتی در آن دیده می‌شود.
  • محصولات عموماً از کارخانه‌ها ارائه می‌شوند.
  • نیازی به بیرون رفتن از منزل ندارید!
  • هزینه‌هایی اعم از سوخت و استهلاک خودرو نخواهید داشت.

جدیدترین طرح فرش امسال

برخی از افراد دغدغه این را دارند که اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی سخت است، اما باتوجه‌به نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی، شما می‌توانید به‌راحتی فروشگاه‌های معتبر فرش را که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، پیدا کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی فرش کاشان، نسبت به بقیه فروشگاه‌های اینترنتی فرش قیمت پایین‌تری ارائه می‌کنند و این موضوع فقط به‌خاطر این است که محصولات تماماً از کارخانه فرش عرضه می‌شوند. در این صورت واسطه‌ها حذف می‌شوند و قیمت محصول به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی فرش یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه گسترده محصولات فرش ماشینی از کاشان می‌باشد. شما می‌توانید متنوع‌ترین طرح‌های جدید فرش ۱۴۰۰ را در دیجی فرش مشاهده و خریداری نمایید.

فرش جدید 1400

پرفروش ترین فرش سال ۱۴۰۰

فرش وینتیج همان‌طور که احتمالاً می‌دانید یکی از انواع فرش‌های پرفروش بازار است که ظاهری کهنه و قدیمی دارد. در واقع هدف از تولید این فرش‌های ماشینی، علاقه وافر برخی از مردم به فرش‌های کهنه‌نما یا عتیقه است.

فرش پتینه یا وینتیج به‌خاطر اینکه مردم به این فرش‌ها علاقه دارند، هرسال با طرح‌های جدید وارد بازار می‌شود. طرح‌های جدید فرش وینتیج در سال ۱۴۰۰ باگذشت یک ماه از سال جدید، وارد بازار شده‌اند و شما می‌توانید تمامی طرح‌های جدید را در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش مشاهده کنید.

فرش وینتیج جدید در چندین دسته ممکن است تولید شود:

· فرش وینتیج کلاسیک

در فرش‌های وینتیج کلاسیک، الهام از فرش‌های عتیقه ایرانی گرفته شده است که سال‌های سال استفاده شده‌اند. اکثراً در این فرش‌ها از رنگ طوسی، لاکی، سرمه‌ای و کرم استفاده می‌شود. علت این رنگ‌بندی‌ها این است که رنگ‌های قدیمی‌تری نسبت به دیگر رنگ‌ها هستند و اکثر فرش‌های عتیقه با این رنگ‌ها موجود هستند.

  • فرش وینتیج مدرن

در فرش‌های وینتیج یا پتینه مدرن، خبری از نقشه‌های اصیل ایرانی نیست و بیشتر طرح‌های جدید و فانتزی تولید می‌شود. این فرش‌ها هم به نوبه خود با استقبال قابل‌توجهی روبرو می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی دیجی فرش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده فرش ماشینی، انواع فرش وینتیج و پتینه را در مدل‌های جدید برای شما به نمایش می‌گذارد.
شما می‌توانید از بهترین شرایط خرید برای فرش جدید وینتیج و پتینه مدل ۱۴۰۰ استفاده نمایید و صاحب فرش‌هایی با طرح بی‌نظیر شوید. فرش‌های وینتیج در دیجی فرش زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند و دلیل آن عرضه مستقیم از کارخانه است.

مدل جدید فرش وینتیج یا فرش پتینه 1400

طرح فرش جدید

فرش ماشینی از انواع مختلفی برخوردار است. یعنی از نظر تعداد شانه تراکم، طرح و رنگ، مدل‌ها و غیره به دسته‌های گوناگونی تقسیم می‌شود. از نظر طرح و رنگ، فرش‌های ماشینی به چند دسته تقسیم می‌شوند. در واقع سبک طراحی آنها، سبب تمایزشان شده است:

  • مدل فرش لچک و ترنج

مدل فرش‌های لچک و ترنج، محبوب‌ترین و پرتیراژترین سبک فرش ماشینی به شمار می‌روند. این فرش‌ها دارای یک طرح بزرگ در وسط هستند که اغلب به شکل دایره، لوزی و یا بیضی است و به آن ترنج یا محراب می‌گویند.

  • مدل فرش افشان

افشان به معنی پراکندگی است و به همین دلیل به فرش‌هایی که در وسط آنها ترنج نباشد و کل فرش با طرح‌های گل و شاخه پوشیده شده باشد، فرش افشان گفته می‌شود.

  • مدل فرش خشتی

مدل فرش خشتی به فرش‌هایی گفته می‌شود که دارای ظاهری متفاوت نسبت به دو فرش قبلی هستند. در واقع در فرش قاب‌های مربعی یا مستطیلی دیده می‌شود که سرتاسر فرش را پوشانده‌اند و در هرکدام از آنها طرح خاصی کار شده است.

  • مدل فرش شکارگاه

فرش‌های شکارگاه هم بسیار زیبا هستند و مناسب سلیقه‌های خاص طراحی می‌شوند. در واقع در طراحی این فرش‌ها از نقاشی‌های مینیاتوری شکارگاهی استفاده شده است.

در سال‌های اخیر باتوجه‌به افزایش تولید فرش‌های افشان، مردم اقبال خوبی به این فرش‌ها نشان داده‌اند. فرش‌های افشان در جدیدترین مدل‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شوند و در بازار عرضه می‌شوند. اگر به دنبال جدیدترین مدل فرش افشان در سال ۱۴۰۰ هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش اقدام فرمایید.

این فرش‌های ماشینی در دودسته گلریز و گل درشت موجود هستند و شما بنا به سلیقه خود می‌توانید هرکدام از این محصولات را انتخاب نمایید و آن را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید تا روح دکوراسیون منزل شما جلا پیدا کند.

جدیدترین مدل فرش افشان

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش ماشینی را می‌توان از نظر طراحی به دو نوع کلی دسته‌بندی کرد: فرش ماشینی با طرح سنتی و فرش ماشینی مدرن. فرش‌های ماشینی مدرن، همان فرش‌هایی هستند که دارای طرح ساده و رنگی خاص هستند، اما فرش‌های سنتی کاملاً متفاوت با فرش‌های مدرن هستند.

طراحی فرش‌های سنتی بر اساس فرش‌های دستباف اصیل ایرانی می‌باشد و به همین دلیل به آنها طرح کلاسیک یا سنتی گفته می‌شود. فرش ماشینی سنتی را با مؤلفه تعداد شانه‌اش می‌شناسند و ارزش‌گذاری می‌کنند.

هر چه در فرش‌های سنتی تعداد شانه و تراکم بالاتر برود، باعث می‌شود ظرافت در طراحی و تولید فرش‌های سنتی افزایش یابد. انواع فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه از انواع فرش‌های سنتی هستند که در صنعت فرش ماشینی تولید می‌شوند.

مهم‌ترین طرح‌های فرش سنتی که به آنها دربند قبلی هم اشاره کردیم، افشان، لچک و ترنج، خشتی و تلفیقی است. البته طرح‌های قالب سنتی، طرح‌های لچک و ترنج است چون در فرش‌های دستباف اکثراً این نقشه‌ها مورداستفاده قرار می‌گرفته است.

انواع جدیدترین فرش ماشینی طرح سنتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، عبارت‌اند از:

طرح های جدید فرش ماشینی

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه از جدیدترین فرش‌های سنتی می‌باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه افشان کد ۱۹۱۰۵ از جدیدترین مدل‌های فرش ماشینی طرح سنتی است که می‌توانید آن را تهیه کنید.

  • فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کلکسیون رز

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ که از پرفروش‌ترین مدل‌های فرش ماشینی است، هرسال جدیدترین مدل‌هایش به بازار عرضه می‌شود. فرش ۷۰۰ شانه کلکسیون رز از جدیدترین تولیدات ۷۰۰ شانه صنعت فرش ماشینی می‌باشد.

  • فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کلکسیون دلسا

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کلکسیون دلسا یکی دیگر از طرح‌های جدید بازار است که با سبک لچک و ترنج طراحی شده است.

 ما در مقاله ای برای شما از انواع جدیدترین فرش کاشان رونمایی کردیم! روی لینک بزنید و بخوانید.

فرش طرح سنتی

مدل فرش جدید ۱۴۰۱

فرش مدرن از انواع مختلفی داریم. یکی از انواع آنها فرش‌های شگی هستند که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • دارای پرزهای بلند و بزرگ هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که فرش شگی را نسبت به فرش‌های مدرن دیگر متمایز می‌کند، داشتن پرزهای بزرگ و قابل‌توجه است. به همین دلیل است که به این فرش‌ها، فرش شگی و یا پرز بلند گفته می‌شود. منظور از پرز، همان نخ خاب فرش است. در فرش‌های معمولی نخ خاب بسیار باریک است، اما در فرش شگی ما نخ‌های ضخیم و بلند را می‌بینیم که در نهایت سبب شده است فرشی به‌غایت نرم و لطیف داشته باشیم.

  • دارای طرح‌های بسیار ساده هستند.

می‌توان گفت ساده‌ترین طرح‌های فرش ماشینی را فرش‌های شگی دارند. در این فرش‌ها معمولاً از یک رنگ استفاده می‌شود و در آن طرحی دیده نمی‌شود. گاهاً اشکال ساده ممکن است روی متن فرش شکل بگیرند ولی در کل فرش‌های تک‌رنگ شگی، مثل فرش شگی طوسی یا مشکی معروف‌تر هستند.

  • دارای بافت متفاوتی هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های فرش شگی، نحوه تولید و مرغوبیت آنها است. فرش‌های شگی در سه دسته فلو کاتی، میکرو و لوپ بافته می‌شوند و اصلاً مرغوبیت آنها بر اساس تعداد شانه و تراکم نیست بلکه معیار مرغوبیت آن بیشتر نوع و حالت بافت می‌باشد.

  • دارای قیمت مناسب هستند.

جدیدترین انواع فرش شگی را می‌توانید با قیمت پایین تهیه کنید. البته شاید بگویی کیفیت مهم‌تر از قیمت است، اما ما به شما این مژده را می‌دهیم که می‌توانید با خرید فرش شگی از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش، برای خود یک فرش باکیفیت زیر قیمت تهیه فرمایید.

خرید فرش شگی

فرش لاکچری جدید

قیمت فرش در سال ۱۴۰۰ هم با تغییراتی مواجه بوده است. در واقع به‌خاطر بحث کرونا و مشکلات اقتصادی که در پی داشته است، بسیاری از کشورها با رکود یا تورم دست‌وپنجه نرم می‌کنند. کشور ما درگیر این تورم شدید اقتصادی شده است و کشورهایی هم که صادرات به آنها انجام می‌شود، معمولاً در کرونا ضربه خورده‌اند. به همین دلیل قطعاً قیمت فرش با افزایش روبرو شده است و روبرو خواهد شد.

از مهم‌ترین عوامل قیمت یک فرش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت یک نخ

فرش ماشینی با استفاده از در هم تنیدن تاروپود به وجود می‌آید. یعنی ماده اولیه یک فرش ماشینی، انواع نخ می‌باشد. حالا در نظر بگیرید که انواع فرش ماشینی باید انواع نخ داشته باشند. قطعاً افزایش قیمت هرکدام یک از آنها، سبب می‌شود که شما یک افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که هرچقدر کیفیت نخ مورداستفاده بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای تهیه آن خرج شود. برای مثال فرش اکریلیک از فرش پلی‌استر گران‌تر خواهد بود.

  • قیمت ارز

قیمت ارز از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت هر کالایی در ایران است. چه مستقیم و چه غیرمستقیم قیمت دلار می‌تواند در افزایش قیمت فرش تأثیر داشته باشد. فرش ماشینی به‌این‌علت که اکثر مواد اولیه آن از کشورهای خارجی وارد می‌شود، با تغییر قیمت ارز، قیمتش افزایش می‌یابد و در نتیجه شما مجبورید گران‌تر فرش بخرید.

  • واسطه‌ها؛

اگر می‌خواهید فرش ماشینی که می‌خرید با قیمت کمتری تهیه کنید، باید از محلی خرید کنید که مستقیماً فرش را عرضه کند. دلال‌ها و واسطه‌ها به‌این‌علت که می‌خواهند در فروش فرش سود ببرند، قیمت فرش را افزایش می‌دهند.

قیمت فرش سال 1400

انواع فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه دارای انواع مختلفی است. در این بند از مطلب می‌خواهیم انواع جدیدترین فرش‌های آشپزخانه را برای شما نام ببریم که قطعاً در سال ۱۴۰۰ هم از طرح‌های جدید آن رونمایی خواهد شد. فرش آشپزخانه به این دلیل که مختص فضاهای آشپزخانه و مطبخ است، از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که خانم‌های خانه‌دار بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می‌گذرانند و محیط باید شیک و تمیز باشد.

  • فرش آشپزخانه سنتی

فرش کلاسیک ماشینی یکی از محبوب‌ترین فرش‌های ماشینی است که در کارخانه‌های فرش کاشان تولید می‌شود. منظور از فرش‌های کلاسیک فرش‌هایی است که با نقشه‌هایی مشابه فرش دستباف بافته می‌شوند. این فرش‌ها می‌توانند در آشپزخانه‌ها مورداستفاده قرار بگیرند و اتفاقاً زیبا هم هستند. اما به‌خاطر قیمت بالایی که دارند، معمولاً از فرش‌هایی با تراکم پایین‌تر استفاده می‌کنند.

  • فرش آشپزخانه مدرن

فرش مدرن یکی از فرش‌هایی است که از نظر طراحی و نقشه خیلی با مفهوم فرش ایرانی مطابق نیست. یعنی فرش‌های مدرن دارای طرح و رنگ‌بندی بسیار متفاوتی از فرش‌های کلاسیک و سنتی ایرانی هستند. فرش آشپزخانه مدرن از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فرش‌های مورداستفاده در آشپزخانه است که هم دارای قیمت مناسبی است و هم اینکه طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های شاد و جذابی دارد.

  • فرش آشپزخانه ترک

از انواع دیگر فرش آشپزخانه که در اینترنت هم بسیارترند شده است، فرش آشپزخانه ترک می‌باشد. این فرش‌های ماشینی با رنگ‌بندی و طرح‌های خاص خود جایگاه ویژه‌ای نزد مشتریان دارند. در واقع فرش ترک یک طراحی تلفیقی از فرش‌های کلاسیک و مدرن است که با رنگ‌های شاد مثل گلبهی، آبی، قرمز و صورتی می‌تواند توجه هرگونه مخاطبی را به خود جلب کند و دلیل این محبوبیت هم همین مورد است.

جدیدترین فرش آشپزخانه

خرید فرش طرح جدید

برای خرید فرش کاشان طرح جدید اگر می‌خواهید اقدام کنید، دوراه بیشتر ندارید:

  • خرید حضوری فرش طرح جدید

برای اینکه بتوانید از جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی و دستباف مطلع شوید، یکی از راه‌ها این است که خودتان را به فروشگاه‌های فرش در سراسر شهر خود برسانید. اگر در تهران باشید، همه فروشگاه‌ها را نمی‌توانید در یک روز تمام کنید و حداقل باید چندین روز برای این کار وقت بگذارید. حالا به نظر شما اگر به تمام فروشگاه‌ها هم سر بزنید، می‌توانید از تمام طرح‌های جدید دیدن کنید؟ آیا می‌توانید طرح جدید فرش ۱۴۰۰ را ببینید و بخرید؟ جواب این است که اگر خوش‌بینانه به موضوع بنگریم، شاید ۳۰ الی ۴۰ درصد فروشگاه‌ها محصولات خود را به‌روزرسانی کرده‌اند و این یعنی شما وقت خود را هدر داده‌اید.

البته اگر طرح‌های جدید را هم پیدا کنید، انرژی زیادی از شما گرفته می‌شود. همین هزینه رفت‌وآمد هم برای شما سنگین خواهد بود.

  • خرید اینترنتی فرش طرح جدید

خرید اینترنتی فرش جدید در این روزها یکی از بهترین روش‌ها برای خریدی راحت و امن است. شما بدون اینکه نیاز باشد از خانه و یا محل کار خود خارج شوید، می‌توانید خرید خود را با استفاده از یک دستگاه متصل‌شونده به اینترنت انجام دهید.

در خرید حضوری فرش‌های طرح جدید، محدودیت‌های بسیاری وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها محدودیت در ارائه محصولات جدید به‌خاطر کمبود فضا است. اما در اینترنت به علت نامحدود بودن فضا، می‌توانید به‌راحتی چندین محصول را به تعداد زیاد با طرح‌های جدید مشاهده کنید.

برای مثال فروشگاه اینترنتی دیجی فرش یکی از فروشگاه‌هایی است که اقدام به طرح جدید فرش ۱۴۰۰ کرده است و شما می‌توانید از محصولات متنوع آن بدون محدودیت زمانی دیدن فرمایید.

جدیدترین طرح فرش 1400

فرش ۷۰۰ شانه

فرش ماشینی کلاسیک یکی از انواع فرش‌های ماشینی است که خود از انواع مختلفی تشکیل می‌شود. فرش ۷۰۰ شانه یکی از انواع فرش‌های سنتی و کلاسیک است که در سال‌های اخیر لقب پرفروش‌ترین فرش ماشینی را به خود گرفته است.

قطعاً طرح جدید فرش ۱۴۰۰ هم شامل فرش‌های ۷۰۰ شانه ماشینی خواهد بود، چرا که مردم و مشتریان هرساله منتظر این‌گونه فرش‌های ماشینی هستند. فرش ۷۰۰ شانه هم به نسبت مابقی فرش‌ها دارای قیمت مناسب‌تری است و هم طرح‌های معمولاً زیبایی روی آنها نقش می‌بندد.

البته نقش و نگارهای فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌هایی مثل ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه نقش و نگارهای ساده‌تری هستند، اما هنر طراحان فرش به سلیقه مخاطبان نزدیک بوده است و توانسته تا نظر مشتریان را جلب کند. البته فرش‌های ۷۰۰ شانه به صورت کلی نرم‌تر و لطیف‌تر از فرش‌های دیگر هستند و شاید یکی از دلایل محبوبیت این فرش‌ها، همین موضوع بوده باشد.

فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه در تراکم ۲۵۵۰ بافته می‌شوند. البته این فرش‌ها از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند که هرکدام دارای تراکم متفاوتی است. مثل فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی که با تراکم ۱۵۰۰ بافته می‌شود، فرش‌های طرح ۷۰۰ شانه که با تراکم ۱۰۰۰ بافته می‌شوند و فرش‌های ۱۰۰۰ شانه نما که با تراکم ۳۰۰۰ تولید می‌شوند و در بازار عرضه می‌شوند.

برای مشاهده جدیدترین انواع فرش ۷۰۰ شانه موجود در بازار می‌توانید از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فرش وارد شوید و در قسمت دسته‌بندی‌ها، وارد محصولات فرش ماشینی ۷۰۰ شانه شوید و از این محصولات دیدن فرمایید. هم قیمت مناسبی این فرش‌ها دارند و هم اینکه دارای طرح‌های زیبایی هستند که شما و مخاطبان شما را مجذوب خود خواهد کرد.

فرش ۱۲۰۰ شانه

بعد از انواع فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه ماشینی از پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی به شمار می‌روند. د واقع این فرش‌های ماشینی را باظرافت بسیار بالا طراحی کرده‌اند و شبیه فرش‌های بالای هشتاد رج قم و تبریز است.
لازم به ذکر است که در فرش‌های ماشینی هر چه تعداد شانه و تراکم فرش، افزایش یابد، ظرافت فرش ماشینی هم افزایش می‌یابد ولی در عوض فرش‌های تولید شده دارای خاب کوتاه‌تری خواهند بود.

اگر شما به دنبال یک فرش دستباف هستید اما نمی‌توانید از پس هزینه آن بر بیایید، بهتر است که یک فرش ماشینی شبیه فرش دستباف بخرید. این فرش ماشینی می‌تواند فرش ۱۲۰۰ شانه باشد و نیاز شما را در داشتن فرش دستباف، برطرف نماید.

فرش‌های ۱۲۰۰ شانه از تنوع بالایی برخوردار هستند و بعد از تولید آن تقریباً هرساله از طرح‌های جدید آن رونمایی می‌شود. فرش‌های ۱۲۰۰ شانه در دو نوع گل برجسته و ساده تولید می‌شوند. انواع گل برجسته دارای نقش‌هایی با ظاهری برجسته هستند. در واقع فرش‌های گل برجسته هم به‌خاطر ظاهری که دارند و هم به‌خاطر کیفیت و درخشندگی، موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته‌اند.

در طرح جدید فرش ۱۴۰۰ می‌توانید از فرش‌های ۱۲۰۰ شانه دیدن فرمایید که با تراکم ۳۶۰۰ تولید شده‌اند. در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش محصولات ۱۲۰۰ شانه به ۲ صورت گل برجسته و ساده موجود خواهند بود و شما می‌توانید این محصولات را بعد از مشاهده به صورت آنلاین سفارش دهید.

فرش‌های ماشینی ۱۲۰۰ شانه فروشگاه اینترنتی دیجی فرش دارای بهترین الیاف ضد حساسیت یعنی اکریلیک هیت ست هستند و از بابت کیفیت و دوام فرش باید خیالتان راحت باشد.

حتما بخوانید: بهترین فرش ماشینی در سال ۱۴۰۰

فرش سه‌بعدی

دیگر انواع فرش مدرن موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش که می‌خواهیم درباره آنها صحبت کنیم، فرش سه‌بعدی است. شاید تا الان با مفهوم فرش‌های سه‌بعدی آشنایی‌ات نداشته‌اید که به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

به مجموعه‌ای از فرش‌های مدرن که با طراحی سه‌بعدی و نقش‌هایی که شبیه به واقعیت سه‌بعدی هستند، تولید می‌شوند، فرش سه‌بعدی گفته می‌شود. البته این فرش‌ها به‌غیراز طرح سه‌بعدی که دارند، با استفاده از تکنیک‌هایی، طرح‌های پیاده‌سازی شده روی فرش جدید را با جلوه بیشتری نمایان می‌کنند.

فرش‌های سه‌بعدی فرش‌های مدرن متفاوتی هستند، چون در طراحی آنها از طرح‌های واقعی استفاده شده است. فرش جدید سه‌بعدی طرح سیاه‌چاله، طرح میوه، طرح سنگ، طرح ساحل، طرح راهرو و غیره از جدیدترین و محبوب‌ترین فرش‌های سه‌بعدی هستند که تابه‌حال تولید شده‌اند.

اما حالا اگر بخواهیم در مورد کیفیت فرش‌های سه‌بعدی مدرن صحبت کنیم، باید در مورد نخ خاب بیشتر بگوییم. نخ خاب هفتاد درصد حجم هر فرش جدید ماشینی را به‌غیراز گلیم فرش‌های ماشینی تشکیل می‌دهد و طبیعتاً باید کیفیت فرش جدید به کیفیت نخ خاب بستگی داشته باشد.

نخ خاب به‌کاررفته در فرش سه‌بعدی، معمولاً الیاف پلی‌استر است. الیاف پلی‌استر هم دارای کیفیت بسیار بالایی است و هم اینکه دارای درخشندگی و جلای فوق‌العاده‌ای می‌باشد. به همین منظور در بین تولیدکنندگان محبوب است و در تولید انواع فرش مدرن از آن استفاده می‌کنند.

در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش یکی از محصولاتی که می‌توانید خریداری فرمایید، محصول فرش سه‌بعدی با طرح جدید است. فرش‌های سه‌بعدی انتخاب خوبی برای اتاق‌خواب‌ها و یا روبروی اتاق‌ها خواهند بود. اگر به دنبال این هستید که فضایی تفکرآمیز برای اتاق خود خلق کنید، استفاده از فرش‌های سه‌بعدی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

فرش جدید اتاق‌خواب

یکی از انواع فرش‌های ماشینی که مناسب برای استفاده در اتاق‌خواب‌ها است، فرش اتاق‌خواب است. فرش اتاق‌خواب به مجموعه‌ای از فرش‌ها گفته می‌شود که به‌خاطر رنگ‌بندی، ظاهر و نوع خاب آنها مناسب برای استفاده در اتاق‌خواب است.

در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش شما می‌توانید از فرش جدید اتاق‌خواب دیدن فرمایید. این فرش‌های ماشینی به‌خاطر بافت جدید، دارای چند ویژگی هستند:

  • فرش‌های اتاق‌خواب جدید دارای تعداد شانه و تراکم بالاتری نسبت به فرش‌های قدیمی‌تر هستند.
  • فرش جدید اتاق‌خواب علاوه بر تعداد شانه و تراکم بالا دارای ظرافت بالاتری هم هست.
  • طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید و بر اساس سلیقه عموم مردم موجود شده‌اند.

قطعاً سال‌ها که می‌گذرد، سلیقه مردم هم در انتخاب فرش جدید تغییر می‌کند و به همین دلیل تولیدکنندگان هرساله تصمیم می‌گیرند تا طرح‌هایی که کمتر مورد استقبال قرار گرفته را حذف کنند و در عوض طرح‌های جدید را جایگزین آن کنند.

فرش اتاق‌خواب باتوجه‌به اینکه در یک فضای مهم قرار می‌گیرد، انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. اتاق‌خواب باید اتاقی آرام و دلپذیر باشد که شما در آن بتوانید به‌راحتی استراحت کنید و به همین دلیل رنگ‌بندی فرش‌های اتاق‌خواب بسیار مهم است. رنگ‌ها نباید زیاد چشم را اذیت کنند و همچنین اینکه باید دارای تناژ آرامش‌بخش باشند.

معمولاً فرش‌های اتاق‌خواب دارای رنگ‌های سرد هستند. رنگ سرد رنگ آرامش است و برای همین می‌توان از آن در اتاق‌خواب‌ها و اتاق‌های استراحت استفاده کرد.

یکی از این نوع فرش‌ها، فرش جدید اتاق‌خواب سرمه‌ای است. استفاده از فرش سرمه‌ای برای شما این مزیت را به همراه خواهد داشت که هم فضای آرامش‌بخشی را رقم بزند. البته فرش سرمه‌ای نور اضافی موجود در محیط را می‌گیرد.

فرش لاکچری جدید

فرش‌های ماشینی که تولید می‌شوند، گاهاً بر اساس سلیقه عمومی هستند. گاهاً هم به شیوه‌ای تولید می‌شوند که افراد خاص این‌گونه فرش‌های ماشینی را می‌پسندند. فرش لاکچری جدید در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش هرساله به‌روزرسانی می‌شود. این فرش‌ها مناسب افرادی است که خانه‌ای مدرن و لاکچری دارند. با این فرش می‌توانید یک فرش لاکچری هم به دکوراسیون محیط منزل خود اضافه کنند.

یک فرش جدید لاکچری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • باید دارای ظاهری لاکچری و خاص باشد.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در یک فرش جدید لوکس دیده شود، ظاهر خاص آن است. در این ظاهر باید طرح‌ها و نقش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده باشند که حس لاکچری بودن به مخاطب القا شود. برای مثال فرش طرح گوچی، فرش‌های زرد و سیاه، فرش‌های شاهانه می‌توانند به‌عنوان مثالی از این طرح‌ها نام‌برده شوند.

  • باید دارای ظرافت بالایی باشند.

فرش‌های لاکچری به‌غیراز بحث ظاهر، باید از نظر ظرافت هم خاص باشند. فرش‌های لاکچری باید عموماً دارای تراکم بالا باشند تا ظرافت بیشتری داشته باشند. ظرافت فرش جدید رابطه مستقیم با تراکم فرش شما خواهد داشت. ظرافت بیشتر همچنین سبب می‌شود که فرش ظاهری پرجلوه‌تر به خودش بگیرد.

  • باید دارای الیاف خاص و باکیفیت باشد.

برای فرش‌های لاکچری نمی‌توان از هر نوع الیافی استفاده کرد. الیاف پلی‌استر که به الیاف ابریشم مصنوعی معروف هستند در اکثر فرش‌های ماشینی لاکچری به کار می‌روند. این الیاف درخشندگی فوق‌العاده‌ای را برای فرش‌های شما رقم خواهد زد.

همان‌طور که گفتیم فروشگاه اینترنتی دیجی فرش یکی از عرضه‌کنندگان فرش جدید ماشینی لاکچری در کشور می‌باشد. فرش طرح جدید ۱۴۰۰ شامل انواع فرش‌های لاکچری کهنه‌نما و مدرن می‌باشد. این فرش‌ها با تراکم بالا و ظرافت بیشتر از سال‌های قبل برای شما عرضه می‌شوند.

فرش مدرن ۱۴۰۰

فرش ماشینی دارای دو نوع فرش مدرن و فرش سنتی می‌باشد. این دسته‌بندی کلی‌ترین دسته‌بندی فرش جدید ماشینی است. از طرفی این دسته‌بندی تعیین می‌کند برخی فرش‌ها با طراحی سنتی تولید شده‌اند. برخی از طرح‌ها هم با طراحی فانتزی و مدرن تولید می‌شوند.

فرش جدید مدرن در سال‌های اخیر بسیار محبوب و پرفروش شده است، به دلایل زیر:

  • قیمت ارزان‌تر؛ قیمت ارزان‌تر فرش‌های مدرن سبب شده است که مردم بتوانند بیشتر از فرش‌های مدرن خرید کنند. بسیاری از افراد برای اتاق‌های خواب و نشیمن خود به‌جای استفاده از فرش‌های سنتی، از فرش مدرن استفاده می‌کنند. چون هم از ابعاد کوچک‌تر موجود است و هم قیمت بسیار پایین‌تری دارد.
  • تنوع بالای مدل‌ها؛ فرش‌های مدرن و فانتزی به‌این‌علت که دارای تنوع بسیار بالایی هستند و محدودیت و چهارچوبی در طراحی آنها وجود ندارد، به همین دلیل مردم اقبال بیشتری دارند تا از این فرش‌ها هم در منزل و دکوراسیون خود استفاده کنند.
  • نرمی و لطافت بالا؛ فرش‌های مدرن اکثراً با تراکم و تعداد شانه پایین و با پرزهای بلند طراحی و تولید می‌شوند و به همین دلیل است که نرم و لطیف هستند. اگر شما هم به دنبال یک فرش جدید نرم و لطیف هستید، انواع فرش جدید مدرن برای شما مناسب خواهند بود.

فرش مدرن ۱۴۰۰ دارای ویژگی‌های جدید و خاصی است که توصیه می‌کنیم برای مشاهده آنها به محصولات فرش مدرن در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش مراجعه کنید و از طرح‌های جدید و خاص دیدن فرمایید.

در فروشگاه دیجی فرش انواع فرش مدرن، مثل فرش شگی، فرش سه‌بعدی، فرش آشپزخانه، فرش اتاق‌خواب، فرش شنل موجود هستند. در این صورت شما می‌توانید هرکدام از انواع فرش‌های مدرن را که می‌خواهید انتخاب کنید. البته خریداری فرمایید و آن را به خانه خود ببرید.

سؤال‌های پرتکرار

کدام طرح‌های فرش ماشینی در سال ۱۴۰۰ پرفروش بوده؟

فرش‌هایی که با طرح وینتیج (کهنه‌نما) بافته می‌شوند، بسیار پرفروش هستند. (مشاوره رایگان: ۰۹۹۰۹۸۰۹۱۰۰) این طره‌ها بسیار زیبا و پرطرف‌دار هستند. اکثر این نوع فرش‌ها باکیفیت عالی تولید می‌شوند. مزیت دیگرشان این که نسبت به فرش‌های فانتزی طول عمر بیشتری دارند.

بهترین رنگ فرش جدید امسال چیه؟

فرش‌های زمینه طوسی و زمینه دودی در سال ۱۴۰۰ بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کمتر کسی فرش‌های زمینه سرمه‌ای یا کرم خریداری می‌کند.

در سال جدید، فرش ۷۰۰ شانه خریداران بیشتری دارد یا فرش ۱۲۰۰ شانه؟

فرش‌های فوق هرکدام خریداران خاص خود را دارد. مشتریانی که به دنبال فرش جدید ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند. فرش‌های ۷۰۰ شانه خریداری می‌کنند. ولی فرش‌های ۱۲۰۰ شانه ریزنقش هستند و طرح‌های زیباتری دارند.

آیا فرش شگی (پرز بلند) بهترین فرش برای اتاق‌خواب هستند؟

فرش‌های اتاق‌خواب تنوع بسیار زیادی دارند از جمله فرش گبه، فرش سه‌بعدی، فرش وینتیج و شگی… ولی اگر برای اتاق‌خواب به دنبال فرش جدید بسیار لطیف و نرم هستید، فرش شگی (پرز بلند) انتخاب خوبی است.

خرید فرش جدید ۱۴۰۱

با مراجعه به وب سایت اینترنتی دیجی فرش با انواع فرش جدید ۱۴۰۱ آشنا خواهید شد. مرغوب­ترین و به روزترین فرش­ها را بررسی و به راحتی خرید خود را انجام دهید. این وب سایت اینترنتی به شما کمک می­کند خرید آسانی داشته­باشید.  همان­طور که در این مقاله مطالعه کردید: کیفیت فرش جدید ۱۴۰۱ به تار و پود مورد استفاده در آن و جنس نخی که از آن استفاده می­گردد, بستگی دارد. تراکم و تعداد شانه‌های یک فرش جدید در تعیین قیمت نهایی آن موثر است و از دو طریق حضوری و اینترنتی قادر به خرید فرش جدید ایرانی مورد نظر خود خواهید بود.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه فرش جدید ۱۴۰۱ به دست آورده باشید.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا