دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

پرفروش ترین فرش ماشینی در بازار کدام است؟

فرش های ماشینی اغلب به علت داشتن قیمت مناسب تر از فرش های دستباف، در رده پر فروش ترین فرش ها قرار می گیرند و مردم از این فرش ها استقبال می کنند. حال در این مطلب می خواهیم در مورد پر فروش ترین فرش ماشینی خدمت شما مطالبی را ارائه دهیم که قطعا برای شما مفید واقع خواهد شد.

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که پرفروش ترین فرش ماشینی کدام فرش است؟ کدام یک از فرش ها را بیشتر می خرند؟

در ادامه می خواهیم همین بحث را برای شما باز کنیم و به این سوالات به صورت کامل پاسخ دهیم.

 

معرفی انواع پرفروش ترین فرش ماشینی

 

در کارخانه های فرش به این علت که رقابت بر سر فروش بالا است، بسیاری از تولیدکنندگان، تصمیم می گیرند که بهترین طرح ها و نقشه ها را برای فروش بیشتر به عرضه بگذارند. در نتیجه همیشه سعی بر این بوده است که سلیقه مردم در نظر گرفته شود و طراحی فرش ها بر اساس خواسته های آنها صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

برخی از فرش های ماشینی به خاطر اینکه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به عنوان پرفروش ترین فرش های ماشینی شناخته می شوند که بعد نیست، آنها را به شما معرفی کنیم:

 

  •       فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰

شاید همه شما نام فرش ماشینی ۷۰۰ شانه را شنیده باشید. این فرش از روزی که برای اولین بار به تولید رسید، مورد توجه همه مردم و مشتریان قرار گرفت. بارزترین ویژگی هایی که می توان در این فرش دید، عبارتند از:

 

  1.     نرمی و لطافت بالا به خاطر ضخامت ۱۱ میلی متری
  2.     تنوع بالای طرح و رنگ
  3.     استفاده از نقشه های سنتی پرفروش
  4.     ظرافت ویژه
  5.     تراکم بالا
  6.     قیمت مناسب

همه این ۶ موارد سبب شده اند که مردم بیشتر تمایل داشته باشند که فرش ۷۰۰ شانه بخرند و همین امر سبب شده است که یکی از انواع پرفروش ترین فرش ماشینی باشد.

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تقریبا در ۸، ۱۰ و ۱۲ رنگ به تولید می رسد و این یعنی افزایش تنوع طرح ها که مشتری را بیشتر برای خرید فرش راغب می کند.

برخی از فرش های با تراکم بالا هستند که زیبایی و ظرافت آنها مورد توجه قرار می گیرد، ولی به این خاطر که از ضخامت پایینی برخوردار هستند، ممکن است برخی ها از خرید این محصولات منصرف شوند. اما فرش های ۷۰۰ شانه در کنار طرح های زیبا، دارای ویژگی نرمی و لطافت هم هستند و می توانند این دسته از مشتریان را راضی کنند.

 

  •       فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

یکی از انواع درخشان تولیدات فرش ماشینی در کشور، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه می باشد. این فرش به خاطر اینکه از تراکم بالایی برخوردار است، می تواند یکی از ظریف ترین فرش های ماشینی به شمار برود که تاکنون به تولید رسیده اند.

این فرش که با تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود، تقریبا با فرش های دستباف ۸۰ رج می باشد که در شهرهایی مثل هریس، تبریز و غیره تولید می شوند.

بارز ترین ویژگی هایی که می توان در این فرش ماشینی مشاهده نمود:

 

  1.     ظرافت بالای طرح و رنگ
  2.     نقشه های دستباف گونه و سنتی
  3.     ضخامت پایین فرش
  4.     قیمت متوسط رو به بالا

این چهار مورد را هم می توان چند ویژگی جاذب مشتری دانست. برخی از مشتری هایی که علاقه مند هستند فرش دستباف بخرند اما بودجه کافی برای این کار را ندارند، به سراغ فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می روند. این فرش ها به علت بافت دستباف گونه، می توانند جایگزین صنعتی فرش های دستباف شوند و البته با قیمت پایین تر از فرش های دستباف.

کیفیت فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه به علت داشتن نخ های ظریف و مرغوب، بالا است و می تواند تا سالهای سال برای شما باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا