انتخاب فرش ماشینی

خرید از سرای فرش

در این مطلب با ما همراه باشید، چون میخواهیم درباره خرید از سرای فرش مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم که حتما از خواندن آن استفاده خواهید برد. دوست داریم پس از خواندن این مطلب در قسمت نظرات، نقد ها، پیشنهادات و نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید تا سبب دلگرمی ما شود!

فرش یکی از قدیمی ترین محصولات ایرانی است که تقریبا در همه خانه ها می توان انواع و اقسام آن را مشاهده کرد. اصطلاح فرش در واقع به هر چیزی اطلاق می شود که روی زمین پهن می شود و به بیانی دیگر به همه زیراندازها فرش گفته می شود. انواع فرش ها مثل قالی، گلیم، گبه، نمد، تابلو فرش، موکت و غیره جزء فرش ها به شمار می روند.

با توجه به اینکه زمین فقط و فقط با وجود زیر اندازها گرم و نرم خواهد بود، خرید فرش دغدغه بسیاری از مردم است و به همین دلیل موضوع اصلی این مطلب را خرید از سرای فرش قرار دادیم. معرفی کامل این فروشگاه به همراه نقد و بررسی آن را در این مطلب با هم خواهیم خواند.

سرای فرش کجاست؟ و حالا چرا خرید از سرای فرش؟

چرا خرید از سرای فرش را بررسی می کنیم؟ با توجه به اینکه فرش یک کالای پرفروش و محبوب در بین مردم است، رفته رفته فروشگاه های زیادی به وجود آمدند که فعالیت اصلی آنها فعالیت در حوزه خرید و فروش انواع فرش بود. حالا در مجله دیجی فرش سعی داریم تا آنجا که توان داریم، انواع فروشگاه های مختلف و البته معتبر را بررسی نماییم تا کار شما برای خرید فرش راحت تر شود.

و اما بهتر است قبل از پرداختن به موضوع خرید از سرای فرش، به معرفی آن برای شما عزیزان به صورت کامل بپردازیم.

معرفی سرای فرش ایرانی

با توجه به گسترش تجارت فرش در ایران، بسیاری از برندهای مختلف در زمینه فروش فرش ظهور کرده اند. یکی از این برندها سرای فرش ایرانی است که در برخی از شهرهای مهم کشور از جمله اصفهان و تهران دارای شعبه است.

در این فروشگاه با شرایط ویژه محصولات دستباف و ماشینی عرضه می شود و همچنین خدمات مهمی از جمله ارسال رایگان و ضمانت نامه ۱۰ ساله در این فروشگاه به مشتریان ارائه می شود.

به طور کلی سرای فرش، محل جمع آوری فرش های تولیدی از بهترین کارخانه های فرش در ایران می باشد و می توانید فرش های مورد نظر خود را از انواع و اقسام برندهای تولیدکننده در این فروشگاه خریداری نمایید.

معرفی محصولات سرای فرش برای خرید از سرای فرش

خوب! بعد از معرفی سرای فرش باید به سراغ معرفی محصولاتی که این برند برای مشتریان خود ارائه می کند، برویم:

  • فرش دستباف

فرش دستباف ایرانی یک کالای لوکس و ارزشمند در بین مردم جهان شناخته می شود و در خود ایران هم از مقبولیت ویژه ای برخوردار است. بسیار اهمیت دارد که برای خرید فرش دستباف از چه کسی اقدام می کنید. این کالای ارزشمند طبیعتا گرانقیمت هم خواهد بود و برای همین نباید از جایی خریداری شود که دارای اعتبار نیست. یکی از بهترین مکان ها برای خرید فرش دستباف سرای فرش است. در واقع حضور تولیدکننده های فرش دستباف به طور مستقیم در این فروشگاه، سبب شده است که هم قیمت محصولات پایین تر عرضه شود و هم اینکه کیفیت آنها تضمین شده باشد.

انواع محصولات فرش دستباف را می توانید با نخ های ابریشم، پشم، گل ابریشم و کرک در این فروشگاه مشاهده و انتخاب نمایید. همچنین با توجه به اینکه سلیقه افراد متفاوت است، طرح های گوناگون به همراه رنگ بندی های مختلف فرش دستباف در سرای فرش موجود است تا دست خریدار برای خرید فرش باز باشد.

فرش های دستباف کاشان، تبریز، اراک، نایین، کرمان، هریس و فرش های دستباف مرغوب سراسر کشور در سرای فرش ایرانی گردآوری شده اند و کلکسیونی از فرش های دستباف را تشکیل داده اند.

  • فرش ماشینی کلاسیک

فرش ماشینی کلاسیک نوع مدرن فرش های دستباف است که با طرح و نقشه های سنتی و باستانی اما به شیوه ای جدید تولید می شوند. فرش های ماشینی کلاسیک را با تعداد شانه و تراکمش می شناسند، مثل فرش های ۷۰۰ شانه، فرش های ۱۲۰۰ شانه، فرش های ۱۰۰۰ شانه و فرش های ۱۵۰۰ شانه که در بازار هم به وفور یافت می شوند.

این فرش های ماشینی در فروشگاه سرای فرش دیده می شوند. با توجه به اینکه تعداد کارخانه های زیادی اقدام به تولید انواع فرش ماشینی می کنند، سرای فرش از بهترین برندها و تولیدکنندگان فرش ها را عرضه می کند. همچنین به علت حذف واسطه ها قیمت فرش ماشینی کلاسیک در این فروشگاه پایین تر از دیگر فروشگاه ها می باشد.

اما ویژگی های هر فرش ماشینی کلاسیک که در سرای فرش ارائه می شود:

۱- فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ و تراکم ۳۰۰۰ در سرای فرش عرضه می شود. این فرش را یکی از انواع پرفروش ترین فرش های ماشینی باید دانست و به همین دلیل مشتریان زیادی برای خرید اینگونه فرش ها اقدام می کنند. طبیعتا با توجه افزایش تقاضا در بازار انواع متفاوتی از فرش ۷۰۰ شانه موجود است. اما با خرید از سرای فرش خیالتان راحت خواهد بود که فرش اصل ۷۰۰ شانه خریداری خواهید کرد.

 

توجه داشته باشید که فرش ۷۰۰ شانه تولید شده اگر بخواهد در بهترین کیفیت بافته شده باشد، باید در نخ خاب آن از انواع الیاف اکریلیک استفاده شده باشد و همچنین دستگاه بافنده HCP است. این موضوع را به این خاطر گفتیم که ممکن است فرش های ۷۰۰ شانه با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود باشد.

 

۲- فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه هم به خاطر ظرافت در طرح و رنگ، از بهترین . پرفروش ترین فرش های ماشینی کلاسیک به شمار می رود. توجه داشته باشید که فرش ۱۲۰۰ شانه فقط و فقط با تراکم ۳۶۰۰ تولید می شود و غیر از آن هر محصولی که مشاهده کردید، احتمالا اصل نیست و یا با تعداد شانه پایین تر بافته شده است. تقاضا برای این محصول هم بسیار زیاد است، و طبیعی است که برندهای مختلفی این محصول را با کیفیت های متفاوت عرضه کنند. اما سرای فرش از بهترین برندها و همچنین بهترین کیفیت را در فروشگاه خود عرضه می کند.

 

یک فرش ۱۲۰۰ شانه درجه یک که دارای کیفیت بالایی باشد، با استفاده از دستگاه بافنده HCIx2 بافته می شود و همچنین در نخ خاب آن از الیاف اکریلیک هیت ست و اکریلیک ترک استفاده می شود.

 

۳- فرش ماشینی ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ شانه هم به ترتیب با تراکم ۳۰۰۰ و ۴۵۰۰ در بازار دیده می شوند. سرای فرش کلکسیونی از بهترین فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه ماشینی را با الیاف اکریلیک هیت ست برای شما عرضه کرده است و می توانید این محصولات را در انواع طرح و رنگ مشاهده و خریداری نمایید.

 

خوب با توجه به اینکه با محصولات فرش ماشینی کلاسیک آشنا شدید، حال بهتر است که به معرفی انواع محصولات فرش مدرن در فروشگاه سرای فرش بپردازیم.

توصیه می کنیم حتما بخوانید : بهترین فرش ماشینی در ایران

  • فرش مدرن

به انواع و اقسام فرش های ماشینی که دارای طراحی فانتزی و مدرن هستند، فرش مدرن گفته می شود. فرش های مدرن طراحی متفاوتی با فرش های کلاسیک و سنتی ایرانی دارند. در واقع اگر نگاهی بیندازید می توانید ترکیب رنگی متفاوت و همچنین طرح های ساده تر را در این محصولات مشاهده فرمایید.

انواع فرش مدرن که می توانید در فروشگاه سرای فرش مشاهده فرمایید، عبارتند از:

۱- فرش شگی ( فلوکاتی یا پرز بلند )

قطعا یکی از گزینه های پیشنهادی برای خرید از سرای فرش، فرش شگی خواهد بود. فرش مدرن شگی عموما دارای طراحی ساده و تک رنگ است و به همین خاطر خواهان زیاد دارد. به علاوه فرش های شگی دارای خاب درشت و بسیار نرم هستند و این می تواند دومین عامل برای محبوبیت فرش های مدرن شگی باشد. در سرای فرش می توانید انواع فرش های شگی را در رنگ های طوسی، مشکی، سفید، قهوه ای و غیره مشاهده فرمایید. فرش شگی با الیاف پلی استر عرضه می شود، که بهترین الیاف برای تولید انواع فرش مدرن می باشد.

۲- فرش شنل

فرش های شنل هم دارای طراحی ساده هستند، اما طرح های آنها کمی پیچیده تر از فرش های شگی است. در واقع طراحی های شطرنجی، راه راه و غیره از طراحی های فرش شنل است. فرش شنل خاب ریزتری دارد ولی نرمی و لطافت آن بالا است و مناسب برای استفاده در اتاق خواب ها، آشپزخانه و پذیرایی است. انواع فرش شنل در سرای فرش با تعداد شانه و تراکم متنوع عرضه می شود. برای اینکه فرش حساسیت ایجاد نکند، از فرش های پلی استر نانو استفاده می شود. همچنین تمامی محصولات فرش شنل از معتبرترین برندهای تولیدکننده فرش مدرن در بازار، گردآوری شده است.

۳- فرش گبه

گبه ها هم به خاطر ظاهر رنگی و ساده تری که دارند با دستگاه های تراکم پایین بافته می شوند و در دسته فرش های مدرن قرار می گیرند. در سرای فرش می تواند انواع گبه ماشینی طرح دستباف را مشاهده و خریداری نمایید.

  • تابلو فرش

یکی دیگر از محصولاتی که به صورت دستباف و ماشینی در سرای فرش دیده می شود، محصول تابلو فرش است. تقریبا در همه خانه ها حداقل یک تابلو فرش دیده می شود. برای تابلو فرش های دستباف، از بهترین تولیدکننده ها و بافنده ها از شهر سردرود گرفته تا اراک و کاشان، محصولات عرضه شده است. برای تابلو فرش ماشینی هم، برندهای معتبر متراکم ترین و ظریف ترین تابلو فرش های خود را در سرای فرش ایرانی به عرضه می گذارند.

برای خرید از سرای فرش می توانید تابلو فرش های ماشینی را انتخاب کنید که در انواع طرح های چاپی و بافت موجود هستند و می توانند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب باشند.

  • فرش کودک

یکی از جذاب ترین محصولات فرشی برای قشر کودک و نوجوان، فرش کودک می باشد. این فرش ها عموما با طراحی انیمیشن ها و شخصیت های کارتونی تولید می شوند و برای کودکان جذاب است. مشتریان می توانند برای اتاق کودک خود از سرای فرش ایرانی، فرش کودک بخرند. فرش های کودک دارای مزیت های زیادی هستند. اولا اینکه دارای طرح های متناسب با سن و سال بچه ها است. دوم می توانید فضای کودکانه تری را برای فرزندان خود رقم بزنید و سوم اینکه این فرش ها به صورت ضد حساسیت بافته می شوند و خاب نرمی دارند و از آسیب به کودکان جلوگیری می کنند.

  • گلیم

ارزان ترین انواع فرش در بازار گلیم ها هستند. گلیم فرش های ماشینی را می توانید با قیمت پایین تر به عنوان کناره یا فرش آشپزخانه استفاده نمایید. انواع گلیم های دستباف و ماشینی از معتبرترین تولیدکننده ها در کلکسیون سرای فرش دیده می شود و شما می توانید آن را خریداری نمایید.

حالا با توجه به اینکه تقریبا تمام محصولات عرضه شده در سرای فرش را برای شما نام بردیم، بهتر است به سراغ معرفی شرایط خرید از سرای فرش برویم تا شما اطلاعاتتان از سرای فرش کامل شود.

شرایط خرید از سرای فرش

برای خرید از سرای فرش می توانید به دو صورت اقدام فرمایید:

  • به صورت حضوری از نمایندگی های سراسر کشور
  • به صورت تلفنی و اینترنتی از شبکه های مجازی

دقت داشته باشید که سرای فرش هنوز وب سایت و یا فروشگاه آنلاینی را در بستر اینترنت ندارد و مراقب سایت های جعلی باشید.

غیر از روش های خرید فرش ماشینی از سرای فرش، اگر توانایی خرید نقد محصولات را ندارید، می توانید به صورت اقساط ماهیانه محصولات سرای فرش را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت خریداری نمایید که البته باید برای این کار ضمانت معتبر گرو داشته باشید.

جمع بندی و کلام آخر

در مجله اینترنتی دیجی فرش توفیق داشتیم که این مطلب را برای شما آماده کنیم. فروشگاه سرای فرش، خرید اینترنتی محدودی دارد ولی محصولات آن جامع و کامل است. طبیعتا دسترسی به سرای فرش در تمامی شهرها وجود ندارد. به شما توصیه می کنیم که اگر به سرای فرش دسترسی ندارید، خرید از دیجی فرش را امتحان کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی فرش برای شما محصولات متنوع را از برترین برندها فراهم کرده است و می توانید مزایای خرید از سرای فرش را در این فروشگاه هم داشته باشید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام فرش برتر که اصلا توصیه نمیکنم کسی بخره بخاطراینکه من یکی از مشتریهای فرش برتر هستم دربرج یازده هزارو چهارصدمن از فرش برتر خرید کردم از نمایشگاه چابهارقراربود۲هفته ای فرش تحویل بدن الان بیست وششم برج یک هست هنوز فرش تحویل ندادن خواهشا از فرش برتر خرید نکنین که جوابگو نیستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا