انتخاب فرش ماشینی

کدام طرح و نقشه فرش ماشینی پرفروش است؟

فرش ماشینی یکی از گسترده ترین و متنوع ترین تولیدات در سطح کشور است. تولیدات این محصول با توجه به سلیقه های مختلف مردم، متفاوت است و به همین دلیل افرادی که می خواهند فرش بخرند، نیازمند یک مشاوره هستند تا از بین تنوع طرح ها بتوانند بهترین و پرفروش ترین آن را انتخاب کنند. به همین خاطر برای برطرف کردن دغدغه در انتخاب فرش، ما این سوال را در این مطلب پاسخ خواهیم داد که کدام طرح و نقشه فرش ماشینی پرفروش است؟

فرش های ماشینی که تولید می شوند معمولا در دو دسته مدرن و کلاسیک قرار می گیرند. فرش های کلاسیک همان فرش هایی هستند که با الهام از طرح های سنتی دستباف ایرانی تولید می شوند و فرش های مدرن همانطور که از نامشان پیدا است، طراحی مدرن و امروزی دارند. ما در این مطلب بیشتر با فرش های کلاسیک سر و کار خواهیم داشت.

نقشه فرش ماشینی پرفروش

نقشه فرش ماشینی پرفروش کدام است؟

شاید این سوال را در جاهای مختلف بپرسید نام طرح های متفاوتی به گوشتان بخورد، اما اگر دقت کنید، اکثرا یک طرح با یک سبک خاص را نام می برند. به جرات می توان گفت که فرش افشان پرفروش ترین سبک و نقشه در بین فرش های ماشینی شناخته می شود. حالا با هم قصد داریم چند تا از طرح های فرش افشان را با هم ببینیم:

  • فرش افشان طرح سعادت

یکی از پرفروش ترین نقشه ها که در سبک افشان تولید می شوند، نقشه سعادت است. از مهم ترین ویژگی ها در کنار تنوع رنگ بندی این فرش می توان به استفاده از طرح های جزئی و همچنین حاشیه با رنگ روشن اشاره نمود.

حتما بخوانید: جدیدترین فرش کاشان 

خرید آنلاین فرش ماشینی پرفروش

  • فرش افشان طرح دریایی

یکی دیگر از انواع نقشه فرش ماشینی پرفروش در سبک افشان، طرح افشان دریایی است. این نقشه با برگرفتن از طرح های ماری و اژدهایی طراحی چشم نوازی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا