انتخاب فرش ماشینی

بهترین رنگبندی فرش ۱۲۰۰ شانه

بهترین رنگبندی فرش ۱۲۰۰ شانه در سال ۱۴۰۰ کدام است؟ کدام یک از رنگبندی های فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه جدید هستند؟ همه اینها را میخواهیم در این مطلب برای شما بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

فرش ماشینی کلا دارای رنگبندی های مختلفی است و منظور از رنگبندی می تواند دو موضوع باشد:

  • رنگبندی زمینه فرش؛ منظور از رنگبندی در برخی موارد، رنگ زمینه فرش است و اینکه مثلا دارای ۳ رنگ زمینه مختلف آبی، طوسی و لاکی است.
  • رنگبندی کلی فرش؛ منظور از رنگبندی کلی فرش، تعداد رنگ هایی است که درون فرش به کار رفته است.

البته بیشتر مورد اول در مورد رنگبندی فرش ۱۲۰۰ شانه مطرح است و به همین دلیل میخواهیم در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

بهترین رنگبندی فرش ۱۲۰۰ شانه کدام است؟

در این بند از متن میخواهیم در مورد بهترین و معروف ترین رنگبندی های سال فرش ۱۲۰۰ شانه صحبت کنیم:

  • رنگبندی طوسی

یکی از انواع رنگبندی هایی که در سال های اخیر بسیار محبوب و معروف بوده است، رنگبندی طوسی است. در واقع به خاطر داشتن رنگبندی خنثی می توان گفت که راحت تر با دیگر رنگ ها ست می شود و فضای دکوراسیون را متعادل تر می کند.

  • رنگبندی موشی

فرش رنگ موشی هم خیلی نزدیک به رنگبندی طوسی است. این دو نوع فرش به خاطر رنگ خنثی و نشستن به هر دکوراسیونی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

  • رنگبندی لاکی

چند وقتی بود که رنگبندی لاکی در فرش های ماشینی از مد افتاده بود و قدیمی شده بود، اما در سال های اخیر دوباره تولید آن رونق گرفته است و دلیل آن هم استقبال گسترده مردم از این گونه رنگبندی های شاد و قدیمی است. لازم به ذکر است که رنگ لاکی قدمتی دیرینه و هزاران ساله در صنعت فرش دارد.

مطلب جدیدترین فرش ماشینی کاشان  را بخوانید….

  • رنگبندی سرمه ای

فرش های ماشینی سرمه ای هرگز قدیمی نمی شوند. به خاطر داشتن رنگ سنگین و جذاب، همیشه در صدر بهترین رنگبندی ها قرار می گیرند و مردم از اینگونه فرش ها استقبال ویژه ای می کنند. تقریبا در اکثر خانه ها از فرش زمینه سرمه ای استفاده می کنند.

  • رنگبندی کرم

رنگبندی کرم هم از آن دسته رنگ های شاد و معروف است که همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. این فرش ها هرگز قدیمی نمی شوند و می توانند در هر دکوراسیونی بدرخشند.

  • رنگبندی گردویی

رنگبندی گردویی هم در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید از این فرش ها در دکوراسیون خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا