دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

خرید از شهر فرش

خرید اینترنتی از شهر فرش

خرید از شهر فرش

در چند سال اخیر ظهور هایپر فرش ها به خصوص در شهر تهران سبب شده است که عرضه فرش ماشینی با رقابت روبرو شود. یکی از این هایپر فرش ها که خیلی از ما ممکن است آن را بشناسیم، شهر فرش است. حالا این سوال پیش می آید که آیا خرید از شهر فرش توصیه می شود؟ کیفیت فرش های ارائه شده در شهر فرش بالا است؟ آیا امکان خرید اینترنتی از شهر فرش وجود دارد؟ شعبه های شهر فرش در کدام شهر ایران دیده می شود؟

خرید از فروشگاه شهر فرش نسبت به قبل کمتر شده و یکی از دلایل آن شیوع بیماری کرونا میباشد. البته مزایای خرید اینترنتی فرش نسبت به خرید حضوری هم مزید بر علت است. ولی این سوال مطرح است که آیا خرید غیر حضوری فرش ماشینی امکان پذیر است؟

جهت خرید غیر حضوری (اینترنتی)، لطفا یکی از طرح های زیر را انتخاب کنید

فرش وینتیج

در ابتدا شما را با شهر فرش آشنا خواهیم کرد و سپس راهنمایی های لازم را جهت خرید از شهر فرش ارائه می کنیم.

ارتباط با پشتیبانی سایت فروش غیر حضوری digifarsh.com

محتوا پنهان

شهر فرش یک هایپر فرش بزرگ در کشورمان ایران است که از برندهای معتبر اقدام به عرضه انواع فرش، تابلو فرش، موکت، پشتی و گلیم می نماید. تمرکز شهر فرش بر روی ارائه فرش ماشینی، فانتزی و دستباف از معتبرترین تولید کننده ها می باشد تا خرید از شهر فرش بتواند یک خرید موفق و دلپذیر قلمداد شود.

خرید از شهر فرش

هم اکنون شهر فرش دارای ۴ شعبه رسمی در سراسر کشور است که مفتخر به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد.

نوشته های مشابه

معرفی محصولات شهر فرش برای خرید از شهرفرش

اگر به دنبال خرید از شهر فرش هستید، باید ببینید که چه محصولاتی در فروشگاه های شهر فرش عرضه می شوند. شهر فرش محصولات متنوعی را برای فروش در خدمت شما قرار خواهد داد که با هم به بررسی آنها می پردازیم:

  • انواع فرش ماشینی

گسترده ترین و جامع ترین کلکسیون فرش ماشینی و فرش دستباف را می توانید در فروشگاه بزرگ شهر فرش داشته باشید. انواع و اقسام فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید از آنها بازدید به عمل بیاورید. اگر به دنبال طرح های جدید و به روز در بازار هستید، شهر فرش سعی دارد که از جدیدترین فرش های ماشینی در ایران و جهان برای عرضه در فروشگاه خود استفاده نماید. توجه داشته باشید که همه محصولات، محصولات فرش ایرانی هستند که شما برای خرید فرش، حتما از یک کالای ایرانی باکیفیت بهره خواهید برد.

خرید اینترنتی از شهر فرش

خرید فرش ماشینی از شهر فرش

حالا با هم به انواع فرش ماشینی موجود در کلکسیون شهر فرش خواهیم پرداخت:

o       فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین فرش های ماشینی در قرن اخیر، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه می باشد. فرش ۷۰۰ شانه به خاطر کیفیت بافت بالا، نرمی و لطافت قابل قبول و همچنین تنوع در طرح و رنگ در بین خریداران فرش ماشینی ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه با بهترین کیفیت بافت و با تضمین قیمت به شما عرضه می شوند که به همراه ضمانت نامه اصالت کالا به شما تحویل داده خواهد شد. انواع فرش ۷۰۰ شانه با کیفیت اکریلیک و ابریشم مصنوعی در شهر فرش موجود خواهد بود.

خرید فرش 700 شانه از شهر فرش

ارتباط با پشتیبانی سایت فروش غیر حضوری digifarsh.com

o       فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه

فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ یکی دیگر از محصولات پر فروش فرش ماشینی است که در شهر فرش موجود است. از مهم ترین و زیباترین طرح های کلکسیون ۱۰۰۰ شانه در شهر فرش می توان به فرش طرح باغ ارم اشاره کرد. فرش طرح باغ ارم را می توان یکی از زیباترین فرش های ماشینی در جهان دانست که با تلفیق طراحی مدرن و اسلیمی تولید شده است.

خرید فرش 1000 شانه از شهر فرش

o       فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از جدیدترین فرش های ماشینی در ایران به شمار می رود که در سال های اخیر با خاطر ظرافت بافت و کیفیت بالایی که داشته اند، بسیار محبوب شده اند. شهر فرش انواع فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ را با طرح ها و نقشه های گوناگون به شما عرضه می کند. همچنین این نکته را توجه داشته باشید که برای خرید از شهر فرش، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود، چون شبیه ترین فرش ها به فرش دستباف است و همچنین دارای قیمت مناسبی است.

o       فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

هم اکنون جدیدترین فرش ماشینی جهان، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه است. فرش ۱۵۰۰ شانه با استقبال قابل قبولی از طرف مشتریان فرش ماشینی روبرو شده است، اما به خاطر تولید کمتر و قیمت بالاتر، هنوز پتانسیل بالایی برای فروش دارد که برآورده نشده است. فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ در شهر فرش عرضه می شود و دارای تضمین قیمت و کیفیت است.

o       فرش فانتزی و مدرن

فرش فانتزی و مدرن یکی از فرش های ماشینی قابل عرضه در شهر فرش است. فرش های فانتزی همانطور که از نامشان پیدا است، دارای طراحی مدرن و فانتزی هستند و به همین دلیل خیلی از مردم به خاطر خاص بودن طراحی این فرش ها، از آن استقبال می کنند. انواع فرش فانتزی شامل فرش شنل، فرش شگی، فرش وینتیج، فرش ترک در این کلکسیون یافت می شوند. 

فرش کودک شهر فرش

فرش کودک یا فرش نوجوان یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی مورد استفاده در اتاق کودکان و نوجوانان است. در این فرش ها از طراحی های کودکانه استفاده می شود تا جذابیت فرش برای کودکان و نوجوانان افزایش پیدا کند. در فرش های کودک می توان طرح های شخصیت های کارتونی، نمایی از انیمیشن ها و یا طرح های ابداعی عروسکی را مشاهده نمود. در شهر فرش کلکسیون انواع فرش کودک دیده می شود که با طرح های کارتونی و عروسکی عرضه می شوند. محصولات فرش کودک که در شهر فرش عرضه می شوند دارای گواهینامه استاندارد سلامت برای کودکان هستند و فاقد هرگونه الیاف حساسیت زا خواهند بود. اگر می خواهید برای اتاق کودک و یا نوجوان خود فرش بخرید، می توانید به خرید از شهر فرش فکر کنید!

انواع فرش دستباف

به غیر از فرش ماشینی که در فروشگاه شهر فرش یافت می شود، انواع فرش دستباف از سرتاسر ایران با طرح ها و رنگ های مختلف در شهر فرش عرضه می شوند. شما می توانید برای خرید از شهر فرش به سراغ کلکسیون فرش های دستباف رفته و در آنجا با جدیدترین و دلپذیر ترین فرش های دستباف در ایران و جهان آشنا شوید. انواع فرش دستباف از نظر کیفیت که در فروشگاه شهر فرش یافت می شود:

o       فرش دستباف کرک

o       فرش دستباف پشم

o       فرش دستباف گل ابریشم

o       فرش دستباف تمام ابریشم

همانطور که خدمتتان عرض کردیم، انواع کیفیت های بافت فرش دستباف در شهر فرش موجود است. این تنوع کیفیت باعث می شود که دست مردم برای خرید فرش دستباف با قیمت های گوناگون باز باشد. همچنین فرش دستباف اکثر شهر های ایران مثل فرش دستباف کاشان، فرش دستباف قم، فرش دستباف نایین، فرش دستباف کرمان، فرش دستباف تبریز و غیره در شهر فرش برای مشتریان عرضه خواهد شد.

خرید فرش دستباف از شهر فرش

  • انواع تابلو فرش

تابلو فرش ها یک وسیله تزئینی هستند که می توانند بر روی دیوار یا طاقچه خانه ها قرار بگیرند و باعث افزایش زیبایی و جذابیت محیط شوند. انواع تابلو فرش دستباف و ماشینی با طرح های متفاوت را می توانید در شهر فرش مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت قابل رقابت به شما عرضه خواهند شد.

خرید تابلو فرش از شهر فرش

بررسی خرید اینترنتی از شهر فرش تهران

شهر فرش دارای یک سایت فروش اینترنتی و نمایشگاه آنلاین است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن اقدام به خرید از شهر فرش نمایند. در این سایت سعی شده است که تمامی محصولات موجود در شهر فرش در نمایشگاه آنلاین هم عرضه شوند تا مشتریان بدون محدودیت بتوانند اقدام به خرید اینترنتی از شهر فرش نمایند. البته سایت شهر فرش، امکان خرید اینترنتی را اخیرا به امکانات خود اضافه نموده است تا در شرایطی مثل کرونا، ترافیک و آلودگی هوا مردم برای خرید فرش محدودیتی نداشته باشند و بدون اینکه از خانه خارج شوند، خرید خود را انجام دهند.

قیمت فرش در شهر فرش

قیمت فرش در شهر به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال، فرش های فانتزی و مدرن در شهر فرش قیمت کمتری دارند ولی فرش های کلاسیک قیمت های بالاتری دارند. بالاترین قیمت فرش، مربوط به فرش های ۱۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه میباشد.

مزیت های خرید اینترنتی از شهرفرش

با توجه به اینکه خرید از شهر فرش در شرایط کرونا به خاطر محدودیت ها سخت شده است، توصیه میکنیم که از روش خرید اینترنتی برای خرید فرش اقدام کنید، به دلایل زیر:

o      خرید غیر حضوری از شهر فرش

اگر میخواهید از خانه و یا محل کار خود خارج شوید، قطعا با خطراتی روبرو خواهید بود که یکی از این خطرات احتمال آلودگی ویروسی است که در قرن بیست و یک کم هم نیستند. اما برای خرید غیرحضوری از شهر فرش نیازی به خروج از محل امن خود ندارید و می توانید با اتصال به اینترنت از طریق هر دستگاهی که امکان اتصال را داشته باشد، خرید خود را از بین طرح های متنوع فرش انجام دهید.

o       عدم نیاز به حضور در ترافیک و شلوغی

شلوغی خیابان ها، معابر و ترافیک جاده ها معضلی عجیب در تهران است و شما اگر بخواهید به صورت حضوری به فروشگاه های شهر فرش مراجعه کنید، حتما چند ساعتی را باید در این معابر تحمل فرمایید. اما با خرید اینترنتی فرش از کارخانه زیر نظر شهر فرش دیگر نیازی ندارید که ترافیک و شلوغی را تحمل فرمایید.

o          عدم از دست دادن زمان

زمان شما در خرید حضوری کمی در راه کمی در هنگام آماده شدن و کمی در هنگام مشاهده طرح ها از بین خواهد رفت که می توانید این تضییع وقت را در سایت شهر فرش به حداقل ممکن برسانید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.

درباره امکانات سایت شهر فرش تهران

اما امکاناتی که در شهر فرش برای شما قرار داده شده است، عبارتند از :

o       فروشگاه شهر فرش

در قسمت فروشگاه شهر فرش شما می توانید انواع کلکسیون فرش را مشاهده کنید اعم از فرش های کودک، فرش دستباف، فرش مدرن، فرش کلاسیک، گلیم و گبه دستباف و انواع تابلو فرش که در طرح های متنوع در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین می توانید از دسته بندی موجود از برند ها استفاده نمایید و از هر شرکت و برندی که دوست دارید فرش بخرید.

o       تور مجازی شهر فرش

گزینه ای به نام تور مجازی شهر فرش برای مشتریان تدارک دیده شده است تا با استفاده از این گزینه بتوانند با فضای واقعی نمایشگاه های شهر فرش آشنا شوند. در این بخش ما می توانیم در تور مجازی به هر دو شعبه دسترسی داشته باشیم و از نمای کلی آن برای بازدید استفاده کنیم.

o       مجله فرهنگی و آموزشی شهر فرش

شما می توانید در مجله فرهنگی و آموزشی شهر فرش اطلاعات لازم درباره اتفاقات فرهنگی اخیر در حوزه فرش را رصد کنید. همچنین اطلاعاتی پایه درباره فرش می توانید جمع آوری کنید و بیشتر فرش های ماشینی و دستباف را بشناسید.

مزایای خرید از شهر فرش

خرید از شهر فرش قطعا دارای مزیت هایی هست که برای شما در این قسمت از متن بیان خواهیم کرد:

۱- تنوع بالای محصولات در شهر فرش تهران

اگر شما به شهر فرش بروید، محصولات متنوعی در آنجا وجود دارد. انواع فرش ماشینی، تابلو فرش، فرش دستباف، موکت و غیره با انواع و اقسام ابعاد و طرح ها در انتظار شما هستند. این یکی از مهمترین مزیت های یک فروشگاه به شمار می رود، چون مشتری نیاز دارد تا جدیدترین طرح ها را ببیند و به این خاطر که سلیقه ها با هم فرق می کند، فرش باید برای انواع سلیقه ها وجود داشته باشد.

۲- خرید فرش در شهر فرش با خیال راحت!

شهر فرش دارای پارکینگ اختصاصی می باشد، همچنین مهد کودک، محل بازی کودکان و کافه از امکاناتی است که در این مجموعه در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا با رفاه و آسایش کامل به خرید خود اقدام کنند. برای مثال اگر شما میخواهید به خرید بروید اما بچه کوچک دارید، خیالتان از بابت حضور کودکتان راحت خواهد بود، چرا که به راحتی می تواند در شهر فرش سرگرم باشد.

۳- دسترسی آسان به شهر فرش

شهر فرش در تهران دارای ۳ شعبه است که تقریبا به همه نقاط شهر مشرف است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین اسنپ و سرویس حمل و نقل به شهر فرش با تخفیف ویژه است و گاها رایگان می باشد.

۴- قیمت های پایین در شهر فرش

مسئله قیمت برای خرید فرش بسیار مهم است. فرش های ماشینی و دستباف گران هستند و دیگر مانند قبل ارزان نیستند. به همین دلیل شما باید مبلغ زیادی را برای بدست آوردن فرش های خود، هزینه کنید. شما با خرید از شهر فرش متوجه خواهید شد که قیمت محصولات پایین تر از بازار تهران هستند که این مورد هم از مزیت های شهر فرش برای مشتریان خود می باشد.

۵- تضمین کیفیت و اصالت محصولات در شهر فرش

در شهر فرش، همه برندهای معتبر حضور دارند و شما قطعا فرش بی کیفیت تحیول نخواهید گرفت. همچنین خیالتان راحت خواهد بود که با خرید فرش از شهر فرش، محصولات اصل تحیول می گیرید که از کارخانه به شهر فرش عرضه می شوند.

ارتباط با پشتیبانی سایت فروش غیر حضوری digifarsh.com

آدرس شعبه ها برای خرید از شهر فرش

حالا برای اینکه شما عزیزان بتوانید به شهر فرش دسترسی داشته باشید، آدرس شعبه های مختلف خرید از شهر فرش را در اختیارتان قرار می دهیم!

۱- شعبه مرکزی شهر فرش

آدرستهران، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر
تلفن۰۲۱۴۸۰۶۲
رایانامهmail:info@shahrfarsh.com
فکس۰۲۱۴۴۱۹۹۶۱۰

۲- شعبه غرب تهران شهر فرش

آدرستهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه لشکری
تلفن۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰
ساعات شعباز ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹

۳- شعبه میدان حر شهر فرش

آدرستهران، پایین تر از میدان حر، مجتمع صبا
تلفن۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰
ساعات شعباز ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹

۴- شعبه شمال کشور شهر فرش

آدرسمازندران، کیلومتر ۸ جاده بابل – بابلسر
تلفن۰۲۱۵۴۱۰۱۰۰۰
ساعات شعباز ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸

شرایط خرید از شهر فرش تهران

برای خرید از شهر فرش باید چه شرایطی داشته باشیم؟ آیا می توان به صورت تلفنی و اینترنتی از شهر فرش خرید کرد؟ شهر فرش یکی از فروشگاه های بزرگ در کشور است که به هایپر فرش هم معروف می باشد. معمولا این فروشگاه ها یا سراها به خاطر اینکه سرمایه عظیمی پشت آنها نهفته است، بدون مشکل می توانند فرش ماشینی و دستباف با شرایط مختلف در اختیار مشتریان قرار دهند. اینگونه دایره فروش خود را گسترش می دهند و به نوعی مردمی هم که توانایی پرداخت همه مبلغ فرش را به صورت یکجا ندارند، می توانند از این فروشگاه خریداری کنند.

  • شرایط خرید با چک و سفته

چک یکی از معروف ترین حامل های تاریخ دار در نظام بانکی ایران است. با استفاده از چک ها می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. البته چکی که می کشید باید اعتبار داشته باشد. شهر فرش یک قسمت مجزا برای شما در نظر گرفته است تا به راحتی بتوانید چک و مدارک خود را ارائه کنید و سپس در همانجا به صورت آنلاین استعلام می شود.

  • شرایط خرید اقساطی

شهر فرش برای مشتریان، غیر از بحث پرداخت با چک، بحث خرید اقساطی را هم از همان ابتدا باز کرده است. اگر در تبلیغات این فروشگاه دیده باشید، یکی از مولفه ها و ظرایطی که برای خرید اعلام می شود، شرایط خرید اقساطی است. به این ترتیب بسیاری از افراد می توانند با شرایط اعلام شده به شهر فرش رفته و فرش های ماشینی و دستباف خود را به صورت نقد و یا اقساط بلند ملدت خریداری نمایند. البته این ویژگی که تعداد اقساط توسط خود شخص تعیین می شود هم مزیت بزرگی است که خرید از شهر فرش برای مشتریان خود خواهد داشت.

شرایط خرید از شهر فرش

زمان پاسخگویی کارشناس فروش (واتساپ ۹۱۰۰ ۹۸۰ ۰۹۹۰) چه موقع میباشد؟

شما میتوانید جهت راهنمایی خرید اینترنتی از فروشگاه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

اگر فرش به صورت غیرحضوری خریداری شود هزینه ارسال چقدر است؟

در صورت خرید اینترنتی، هزینه ارسال رایگان می باشد و خریداران عزیز می توانند جهت پیگیری سفارشات خود با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

آیا میتوان فرش مدرن و فانتزی را اینترنتی خریداری کرد؟

با توجه به اینکه تمام جزئیات و مشخصات فرش های فانتزی در سایت اطلاع رسانی شده است و از طرفی عکس فرش ها از زوایای مختلف در سایت موجود می باشد، خرید اینترنتی از فروشگاه بسیار آسان شده است.

طریقه خرید اینترنتی فرش از فروشگاه به چه صورت است؟

پس از ورود به سایت فروشگاه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید اضافه نمایید. سپس جهت پرداخت وجه و ثبت سفارش اقدام کنید و درصورت لزوم با کارشناسان digifarsh ارتباط برقرار کنید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم آیا امکان خرید اقساطی دارم
    ضمنا ساکن شاهین شهر اصفهان هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا