فرش 1200 شانه

  • آیا شما هم تا به حال در تبلیغات رسانه ای نام شهر فرش به گوشتان خورده است؟ آیا با این هایپر فرش و تخفیفاتی که درون خود جای داده است، آشنایی دارید؟ با ما همراه باشید چون می خواهیم چند نکته جالب را درباره این هایپر فرش معروف برای شما بیان کنیم که حتما می تواند جذاب و مفید باشد.

    آشنایی مختصر با فروشگاه بزرگ شهر فرش

    با توجه به اینکه فرش یکی از صنایع مهم در ایران به شمار می رود که بسیاری از مردمان ایران به آن اهمیت می دهند، فروشگاه ها و نمایشگاه های زیادی افتتاح شده اند تا برای مشتریان فرش، خدمات فروش ارائه کنند. به تازگی چند هایپر فرش بزرگ فعالیت خود را آغاز کرده اند و چند سالی است که با استفاده از تبلیغات رسانه ای به خصوص در تلویزیون، سعی در جذب مشتری دارند. شهر فرش یکی از این هایپر فرش ها است.

    این فروشگاه و نمایشگاه بزرگ در تهران دارای دو شعبه است که سبب دسترسی راحت مشتریان به این هایپر فرش خواهد شد.

    شهر فرش به غیر از نمایشگاه حضوری که تدارک دیده است، دارای فروشگاه اینترنتی هم هست که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شهر فرش، محصولات خود را به صورت مجازی ببینید و انتخاب نمایید.

    چند نکته جالب از شهر فرش که باید بدانید

    هایپر فرش شهر فرش، به غیر از تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی که دارد، دارای امکانات ویژه ای نیز هست که می تواند برای بسیاری از مشتریان شگفت انگیز باشد. امکاناتی که می توانید در خرید از شهرفرش داشته باشید، عبارتند از:

    یک خدمت بی نظیری که شهر فرش برای مشتریان خود فراهم کرده است، استفاده از خودرو های مخصوص برای مشتریان است که وظیفه دارند مشتریان را از درب منزل به نمایشگاه و شعبه های مختلف جابجا کنند و بعد از اینکه فرآیند خرید تکمیل شد، به همراه فرش خریداری شده، آنها را تا منزل برسانند.

    این خدمت سرویس رایگان را در کمترین فروشگاه و هایپر فرشی می توانید داشته باشید، اما شهرفرش برای شما این امکان بی نظیر را فراهم کرده است.

    غیر از سرویس هایی که خود هایپر فرش شهرفرش برای مشتریانش آماده کرده است، با قرارداد های ویژه با شرکت حمل و نقل اسنپ، مشتریانی که به مقصد این فروشگاه درخواست اسنپ کنند، هزینه جابجایی آنها بر عهده هایپر فرش خواهد بود و مشتری هیچگونه هزینه ای را نخواهد پرداخت.

    این امر سبب می شود که بسیاری از مشتریان بدون دغدغه جابجایی، فقط به فکر خرید فرش مورد نظر خود باشند و این امر تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش این هایپر مارکت خواهد داشت.

    شهر فرش با توجه به مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی برای مشتریان خود در نظر میگیرد که این امر سبب می شود هر مشتری برای خرید فرش مورد نظر خود در این زمان ها وسوسه شود. همچنین وجود این تخفیف ها سبب می شود دست مشتریان برای خرید فرش های مورد نظر خود باز شود و این نظر بتوانند با هزینه کمتری به انواع فرش مد نظر خود را خریداری نمایند.

    تا به حال اگر دقت کرده باشید، در تبلیغات این فروشگاه می بینید که از تضمین کمترین قیمت ها صحبت می شود. شهر فرش با استفاده از قرارداد با کارخانه های مختلف، اقدام به عرضه مستقیم محصولات فرش ماشینی می کند که سبب می شود با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار بتواند محصولات خود را به فروش برساند.

    وقتی از اصطلاح شهرفرش استفاده می شود، واقعا در حضور در این نمایشگاه با شهری از فرش های ماشینی اعم از فرش 1500 شانه ، 1200 شانه، 1000 شانه و 700 شانه به همراه انواع فرش مدرن و فانتزی روبرو خواهید شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×