انتخاب فرش ماشینی

فرش فانتزی بهتر است یا فرش کلاسیک؟

فرش فانتزی بهتر است یا فرش کلاسیک؟ این سوال موضوعی است که میخواهیم امروز درباره آن با شما عزیزان گفتگو کنیم. اگر مایل به خواندن این مطلب و دانستن موارد اینچنینی هستید، توصیه می کنیم که حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید و جمله ای را از دست ندهید. در ضمن اگر از مطلب خوشتان آمد می توانید آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فرش ماشینی انواع مختلفی دارد، به همین دلیل همیشه خرید آن جای بحث بوده است. یکی از دسته بندی هایی که به صورت کلی دو نوع فرش ماشینی را از یکدیگر متمایز کرده است، فرش مدرن یا فرش فانتزی و فرش کلاسیک است. فرش کلاسیک دارای طراحی اصولی به سبک خاص است ولی در طراحی فرش فانتزی و مدرن هیچ اصول خاصی رعایت نشده است.

همانطور که از نام فرش فانتزی پیدا است، طرح فرش های فانتزی باید فانتزی و مدرن باشد و با طرح های کلاسیک متفاوت باشند. اما با اینکه اسم مدرن را به دوش می کشند، خیلی از افراد که عاشق محصولات به روز هستند، از این فرش ها استقبال نمی کنند. شما چطور؟ به نظر شما فرش فانتزی بهتر است یا فرش کلاسیک؟

فرش فانتزی بهتر است یا فرش کلاسیک؟ کدامیک را بخریم؟

اولین نکته در پاسخ به این سوال که فرش فانتزی بهتر است یا فرش کلاسیک این است که این موضوع کاملا سلیقه ای است. یعنی ما نمی توانیم بگوییم کدام را حتما بخرید و کدام را نخرید، ما یک سری ویژگی هایی را به شما می گوییم و با استفاده از آن ویژگی ها حالا شما تصمیم خواهید گرفت که کدام مدل از فرش های ماشینی را بخرید.

  • فرش کلاسیک دارای ظاهری سنگین تر است.

فرش کلاسیک نسبت به فرش مدرن به خاطر اینکه دارای ظاهری اصولی است و همچنین رنگبندی های مورد استفاده در آن متعادل است، نسبت به فرش های مدرن سنگین تر است. بنابراین توصیه شده است که از فرش کلاسیک در دکوراسیون های مهم استفاده شود.

  • فرش مدرن ارزان تر است.

فرش مدرن دارای قیمت ارزان تری است و در عوض طرح های متفاوتی برای خرید دارد. فرش مدرن بهترین گزینه برای اتاق خواب و یا اتاق نشیمن به شمار می رود. همچنین فرش های مدرن به خاطر اینکه با تعداد شانه و تراکم پایین تری بافته می شوند دارای خاب نرم تری هستند.

  • تنوع فرش کلاسیک بیشتر است.

با توجه به اینکه تولید فرش مدرن محدود تر است، باید گفت که تنوع فرش ماشینی کلاسیک بیشتر است. پس اگر میخواهید فرش هایی با طرح متنوع داشته باشید، فرش کلاسیک مناسب شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا