انتخاب فرش ماشینی

نظرسنجی بهترین فرش ماشینی

موضوع امروز محتوای ما، نظرسنجی بهترین فرش ماشینی می باشد. از نظر مردم کدام یک از انواع فرش ماشینی بهتر است؟ در نظرسنجی های مختلف، مردم کدام فرش ماشینی را انتخاب کرده اند؟ بهترین برند فرش ماشینی از نظر مردم کدام است؟ همه و همه سوالات را در این مطلب برای شما روشن خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فرش ماشینی یکی از سمبلیک ترین کالاهای ایرانی به شمار می رود، بنابراین در هر خانه ای می توان یکی از این کالاها را مشاهده نمود. فرش های ماشینی به این علت که فضای زیادی را در بر می گیرند همچنین در دکوراسیون هم تاثیر گذار هستند. پس توجه داشته باشید که نظرسنجی بهترین فرش ماشینی برای راهنمایی یک انتخاب سخت است که ممکن است، این انتخاب سخت جلوی راه هرکسی قرار بگیرد.

حال برخی از مردم برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشند، دوست دارند ببینند کدام یک از فرش ها پر فروش تر و بهتر است، تا از بین آنها انتخاب نهایی خود را داشته باشند و دایره انتخابشان اینگونه کوچکتر شود. مطالعه نظرسنجی بهترین فرش ماشینی، قطعا می تواند به مشتری کمک کند تا انتخاب درست تر و راحت تری را پشت سر بگذارد.

مطالعه و بررسی نظرسنجی بهترین فرش ماشینی

با توجه به مقاله ای که درباره بهترین فرش ماشینی نوشتیم، گفتیم که در انتخاب بهترین فرش باید ملاک سه چیز باشد:

  • کیفیت بافت فرش ماشینی
  • تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی
  • طرح و ظاهر فرش

اگر یک فرش ماشینی همه این ویژگی ها را با هم داشته باشد، می توان از آن به عنوان یکی از بهترین فرش های ماشینی یاد کرد. نظر افراد شرکت کننده در نظرسنجی بهترین فرش ماشینی هم نزدیک به همین عقیده است که با هم بیشتر بررسی خواهیم کرد.

اما در نظر سنجی سوالاتی پرسیده شده است که جمع بندی آنها را برای شما در این مطلب بیان خواهیم کرد:

  • بهترین فرش ماشینی چند شانه است؟

در این سوال بسیاری از مردم، از بین انتخاب های مختلف فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه راا انتخاب کرده اند. دلیل انتخاب این دو محصول به نظر شما چیست؟ آیا واقعا این دو محصول بهترین فرش های ماشینی هستند؟ باید دید که چرا مردم این انتخاب را داشته اند. در واقع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه به این علت انتخاب شده است که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه طرح های متنوعی از آن در بازار موجود است. در حال حاضر بهترین فرش که هم قیمت مناسب تری داشته باشد و هم طرح و رنگ زیبایی را دربر گرفته باشد، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ است. به علاوه فرش های ۷۰۰ شانه دارای خاب بلندتری هستند و شاید یکی از دلایلی که مردم این فرش را انتخاب کرده اند، نرم بودن فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه باشد.

اما حالا چرا مردم فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه را انتخاب کرده اند؟ با توجه به اینکه در بازار چند نوع فرش بالای هزار شانه داریم: فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۲۵۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه، مردم فرشی را انتخاب کرده اند که دارای قیمت مناسب تری باشد و ظرافت طرح آن بیشتر باشد که در نهایت انتخاب آنها فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ شده است. فرش ۱۲۰۰ شانه در واقع دارای اختلاف قیمت اندکی با فرش ۱۰۰۰ شانه است ولی ظرافت آن بسیار بیشتر است. همچنین  فرش ۱۵۰۰ شانه بسیار گران است و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. پس بهترین گزینه ای که در این بین وجود دارد، فرش ۱۲۰۰ شانه است.

حالا خودتان انتخاب کنید که فرش ۱۲۰۰ شانه بهتر است یا فرش ۷۰۰ شانه؟

  • بهترین فرش از نظر طرح و رنگ کدام است؟

در نظرسنجی بهترین فرش ماشینی، فرش های افشان بیشتر انتخاب شدند. در واقع سلیقه بسیاری از مردم، فرش های با ظاهری خلوت تر و ساده تر است که محراب یا طرح مرکزی در آن دیده نمی شود. البته این انتخاب یکی دو سال اخیر است و ممکن است سلیقه عمومی تغییر کند. همچنین برخی از طرح های تلفیقی مثل باغ ارم، باغ پرندگان، حوض نقره بهترین فرش از نظر طرح و رنگ بندی شناخته شدند.

  • بهترین برند فرش ماشینی کدام است؟

با توجه به اینکه برند های مختلفی در بازار وجود دارند و گاها تبلیغات تلویزیونی از آنها می بینیم، اما جالب است که نظرات مردم را هم در این مورد بدانیم. مردمی که فرش خریده اند و افرادی که نمایشگاه فرش دارند، در این نظر سنجی شرکت کرده اند و نتیجه را برای ما روشن کرده اند.

  • فرش شاهکار مشهد
  • قالی سلیمان
  • فرش قیطران
  • فرش دیبا
  • فرش فرهی
  • فرش پاتریس
  • فرش ساوین

علت انتخاب این برندها، قطعا کیفیت محصولاتی است که خریداری شده است. در این بین البته ممکن است چند ده برند دیگر هم قرار بگیرد، اما با توجه به نظرسنجی بهترین فرش ماشینی و بهترین برند، این نتیجه گرفته می شود که فعلا انتخاب مردم برای خرید فرش ماشینی این برندها هستند.

امیدوارم که از این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا