فرش 1200 شانه

  • اگر در دوره ای هستید که به دنبال خرید فرش ماشینی هستید، این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که بهترین برند فرش ماشینی چیست؟ از کجا می توان انواع بهترین فرش ماشینی را تهیه نمود؟ انواع معتبرترین برندهای تولید کننده فرش کاشان کدام هستند؟

     به همین منظور و برای رفع سوالات شما، مطلبی را آماده کرده ایم تا در آن به انواع بهترین برند فرش ماشینی بپردازیم و چند مورد از آنها را برای شما بیان کنیم تا بتوانید از طریق آنها بهترین خرید خود را انجام دهید.

    البته لازم به ذکر است، برند های تولیدکننده فرش ماشینی گاها به این خاطر که صرفا برند شده اند، ممکن است قیمت های بالاتری را نسبت به دیگر کارخانه ها به شما پیشنهاد دهند که در این صورت باید آمادگی لازم را داشته باشید. همیشه برندها قیمت بالاتری نسبت به کارخانه هایی که کمتر معروف هستند ارائه می کنند و این امر فقط محدود به حوزه فرش نمی شود.

    معرفی بهترین برند فرش ماشینی

    کاشان و آران و بیدگل قطب فرش ماشینی در جهان به شمار می روند و به همین دلیل بیشترین تولید فرش از این شهرها نشات می گیرد. به همین سبب بیشترین تعداد کارخانه ها هم در این منطقه وجود دارد و نمی توان به طور قطع تعیین کرد که کدام برند تولید کننده، بهتر هستند.

    ما در اینجا به معرفی چند مورد از بهترین برند های کارخانه فرش ماشینی در کاشان و آران و بیدگل پرداخته ایم و شما می توانید از این طریق با چند تا از آنها آشنا شوید و خودتان از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

    یکی از نام هایی که احتمالا در تلویزیون و تبلیغات محیطی بیشتر شنیده اید، نام فرش قیطران می باشد. فرش قیطران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در کشور به شمار می رود که علاوه بر واحد تولید فرش، دارای واحد های ریسندگی، تکمیل و آهار نیز می باشد و از این نظر یک کارخانه کامل فرش به شمار می رود.

    غیر از واحد هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تولید فرش دخیل هستند، گروه طراحی فرش قیطران هم با استفاده از کادری مجرب و نیروهای متخصص توانسته است، بهترین و پرفروش ترین نقش های فرش را برای استفاده در بازار های داخلی و خارجی روانه بازار کند.

    بیشتر تولیدات فرش قیطران به کشورهای دیگر صادر می شوند، اما می توانید در نمایشگاه های معتبر محصولات فرش قیطران را خریداری نمایید.

    انواع محصولات تولید شده در این مجموعه با استفاده از بهترین دستگاه ها و بهترین کیفیت می باشد و شامل فرش های 700 شانه، 1200 شانه، 1000 شانه و 1500 شانه به دو صورت معمولی و گل برجسته می باشد.

    کارخانه فرش بزرگمهر یکی دیگر از برندهای معتبر فرش ماشینی می باشد که به عنوان نامزد بهترین برند فرش ماشینی هم می توانیم از آن نام ببریم.

    محصولات تولید فرش بزرگمهر از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و شما می توانید انواع فرش ماشینی کلاسیک و مدرن را با بهترین الیاف و کیفیت بافت تهیه نمایید.

    فروشگاه اینترنتی دیجی فرش یکی از عرضه کنندگان فرش بزرگمهر می باشد که مشتریان عزیز می توانند به صورت آنلاین فرش های بزرگمهر را از این فروشگاه سفارش دهند.

    فرش اعیان یکی دیگر از کارخانه های معتبر و قدیمی در کاشان می باشد که می توان به عنوان برندی معتبر از آن یادکرد. تولید انواع و اقسام فرش های ماشینی در شانه و تراکم های مختلف از ویژگی های بارز این برند تولیدکننده فرش می باشد.

    فرش های 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه را می توانید از این برند با کیفیت بالا تهیه نمایید، چون فرش های این شرکت از کیفیت بافت و کیفیت الیاف بالایی برخوردار هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×