دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

هر آنچه که باید درباره فرش لوکس بدانید!

جهان خلقت به گونه ای طراحی شده است که با رنگ ها و سلیقه های گوناگون ادامه یافته است. هر انسانی بر اساس ملاک ها و سلیقه های خودش کالا می خرد. حالا این کالا می تواند کفش و لباس و یا انواع دکوری یا فرش باشد. اما همیشه انسان ها به این سمت می روند که کالای لوکس و منحصر به فرد برای خود انتخاب کنند، مخصوصا کالاهایی که بیشتر در دید خواهد بود. فرش لوکس یکی از انواع کالایی به شمار می رود که بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دارد و به همین منظور در این مطلب بر آن شدیم که برای شما بیشتر از فرش لوکس ماشینی بیان کنیم.

درباره فرش لوکس کاشان

کاشان به این علت که یکی از بزرگترین شهر های تولید کننده فرش در جهان به شمار می رود، روزانه چند هزار تخته فرش روانه بازار می کند. فرش لوکس تولید شده در کاشان عموما به سری فرش هایی گفته می شود که دارای طراحی با جلوه بی نظیر باشند.

البته همانطور که گفتیم، سلیقه ها بسیار گوناگون است و ممکن است برداشت از فرش لوکس متفاوت باشد، اما در کل به فرش هایی که دارای طرح خاص و لاکچری هستند، فرش ماشینی لوکس گفته می شود.

فرش ماشینی لوکس را معمولا با استفاده از طرح های جذاب با رنگ بندی های شبیه فرش دستباف به تولید می رسانند و به همین منظور جلوه جذابی در دید مخاطبان خواهد داشت.

درباره فرش طرح لوکس

غیر از بحث فرش های لاکچری، در کارخانه های تولید کننده فرش یک طرح معروف و پرفروش فرش ماشینی به نام فرش لوکس وجود دارد که در فضای اینترنت هم بسیار بازدید دارد.

این فرش ماشینی در فروشگاه دیجی فرش هم موجود است و در انواع رنگ آبی، سرمه ای، کرم و گلبهی به تولید می رسد و شما می توانید در صورتیکه خود طرح را پسند کردید، اما رنگ بندی آن به مذاقتان خوش نیامد، از تنوع رنگ بندی آن استفاده کنید، و طرحی که به سلیقه شما نزدیکتر است را انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

فرش طرح لوکس با استفاده از طرح های سنتی بافته شده است و تلفیقی از چند طرح زیبا است. این فرش بسیار زیبا دارای ترنجی به شکل دایره است و دور تا دور آن را طرح های دسته ای گل فرا گرفته است.همچنین در فضای بین حاشیه و متن اصلی فرش، یک فضای پر رنگ دیده می شود که جلوه بسیار خاصی را ایجاد کرده است.

این فرش از طرح های لچک و ترنج می باشد و لچک آن در چهار گوشه متن اصلی فرش به صورت قرینه طراحی شده و اگر بخواهیم به خوبی آن را تصویر سازی کنیم، باید بگوییم شبیه گل و گلدان خواهد بود.

همچنین توصیه می کنیم بخوانید: در هنگام خرید فرش ماشینی به چه نکاتی دقت کنیم!؟

در حاشیه فرش از گل های رنگارنگ استفاده شده است و این امر سبب شده که شما فرشی بسیار شاد و جذاب داشته باشید.

فرش ماشینی طرح لوکس، یک فرش ۷۰۰ شانه است که در تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. این فرش با نمره نخ ۱۶ الی ۱۸ تولید می شود و در بافت آن از الیاف اکریلیک هیت ست و پلی استر استفاده می کنند.

فرش طرح لوکس به این علت در رده پرفروش ها قرار گرفته است، چون در آن از رنگ بندی بسیار هماهنگ و مناسب استفاده شده است و همچنین در رنگ بندی تنوع بالایی دارد. غیر از آن که جنبه ظاهری بسیار نفیسی از خود برجای گذاشته است، دارای نرمی و لطافت ویژه ای نسبت به فرش های با تعداد شانه بالاتر است و وقتی که بر روی این فرش ها راه می روید، این نرمی و راحتی را حس خواهید کرد.

استفاده از این فرش ماشینی در دکوراسیون، سبب می شود که منحصر به فرد بودن دکوراسیون خانه شما دو چندان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا