دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

خرید فرش جهیزیه | یک خرید موفق را تجربه کنید

جمع و جور کردن جهیزیه برای دختران دم بخت یکی از دغدغه ها و مشکلاتی است که برخی از خانواده ها با آن روبرو هستند. وسایل مختلف و متنوعی در جهیزیه وجود دارد اعم از فرش، لوازم چوبی، لوازم برقی و غیره که برای هرکدام دردسر هایی وجود دارد. در این مبحث که ما به موضوع خرید فرش جهیزیه می پردازیم، می توانید با خواندن نکات متن و رعایت آنها، با دردسر کمتر و هزینه پایین تر یک فرش خوب و با کیفیت برای خود تهیه کنید.

خرید فرش جهیزیه البته از مهمترین بخش های خرید جهیزیه برای نوعروسان و دختر خانم ها است و به این علت که قیمت بالایی دارد، باید در انتخاب نوع فرش دقت لازم را به خرج داد.

با نکاتی که در این مقاله برای موضوع خرید فرش جهیزیه آماده کرده ایم، می توانید این نیاز را با تخصص بالاتر و اطلاعات بیشتر برطرف سازید.

خرید فرش جهیزیه را از کجا انجام دهیم؟

قبل از همه چیز باید تعیین کنید که میخواهید فرش دستباف برای جهیزیه دخترتان تهیه نمایید یا اینکه فرش ماشینی؟ توصیه می کنیم که اگر وسعت مالی قابل قبولی دارید، فرش دستباف بخرید که قیمت هر تخته آن از ۱۰ میلیون تومان بسته به اندازه و کیفیت شروع می شود. اما اگر نمی توانید اینقدر هزینه کنید، بهتر است فرش ماشینی بخرید که دارای کیفیت قابل قبولی هستند و جدیدا فرش های ماشینی که به بازار آمده اند شبیه فرش های دستباف هستند.

اما سوال بسیاری از هموطنان عزیزمان این است که باید از کجا بهترین فرش را برای جهیزیه تهیه کنیم؟ قطعا محلی که مورد اعتماد باشد و امتحانش را در فروش فرش های با کیفیت پس داده باشد، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تقریبا همه می دانند که بهترین منبع برای خرید فرش ماشینی که هم کیفیت داشته باشد و هم قیمت مناسب، شهر کاشان است که تقریبا نود درصد تولیدات فرش ماشینی در کشور در این شهر به تولید می رسد و این یعنی رقابت تولیدکنندگان بالا است و قیمت های نهایی محصولات به مراتب کمتر از شهر های دیگر است.

نوشته های مشابه

برای اینکه از کاشان فرش بخرید، دو راه پیش پای شما خواهد بود: یک اینکه سفری به کاشان داشته باشید که هم سیاحت کنید و هم فرش های ماشینی مورد نیاز جهیزیه دخترتان را بخرید یا اینکه از طریق فروشگاه های اینترنتی که محصولات خود را از کارخانه فرش ماشینی کاشان به طور مستقیم عرضه می کنند، اقدام نمایید. مورد دوم خیلی برای شما راحت تر خواهد بود.

ما به شما توصیه می کنیم برای خرید اینترنتی فرش جهیزیه از فروشگاه اینترنتی دیجی فرش اقدام نمایید که محصولات خود را از برترین برند های تولید کننده فرش در کاشان برای شما عرضه می کند و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

نکاتی مهم در خرید فرش جهیزیه

نکات بسیار مهمی وجود دارند که شما می توانید با رعایت کردن آنها خریدی راحت داشته باشید و اینکه فرش مناسب را برای جهیزیه تهیه کنید:

  •       فرش خود را آخر سر بخرید : وقتی میخواهید برای خرید فرش اقدام نمایید، این کار باید تقریبا آخرین خرید از سری جهیزیه شما باشد، اما شاید بپرسید چرا؟ قطعا تعداد فرش و ابعاد هر کدام از فرش های ماشینی که میخواهید بخرید، بر اساس منزل جدید خواهد بود، پس بعد از تعیین تکلیف محل منزل فرش بخرید.
  •       فرش ماشینی با تعداد شانه بالا بخرید: اگر میخواهید فرشی نزدیک فرش دستباف داشته باشید که کیفیت بالایی هم داشته باشد، سعی کنید فرش های با تعداد شانه بالاتر مثل فرش ۱۲۰۰ شانه تهیه نمایید.
  •       از فرش مدرن هم می توانید استفاده کنید: خرید فرش مدرن برای اتاق خواب ها و آشپزخانه به شدت توصیه می شود، چون هم متنوع است و هم قیمت کمتری برای شما خواهد داشت.
  •       فرش اکریلیک بخرید: برای خرید فرش جهیزیه خوب و با کیفیت ، سعی کنید فرش هایی بخرید که از جنس اکریلیک هیت ست هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا