انتخاب فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی مدرن برای اتاق خواب

برای اتاق خواب خود بهترین فرش را انتخاب کنید

خرید فرش ماشینی مدرن برای اتاق خواب

خرید فرش ماشینی مدرن برای اتاق خواب: امروزه در کنار استفاده از پوشش‌ پارکت یا سرامیک در کف خانه‌ها، وجود فرش‌ها با طرح و نقشه خاص نیز جایگاه خود را دارند؛ در واقع وجود فرش در چیدمان خانه باعث زیبایی و اصالت آن می‌شود. قالی‌های موجود در بازار متناسب با دکوراسیون قسمت‌های مختلف خانه تهیه می‌شوند. امروزه خرید فرش فانتزی لاکچری برای اتاق خواب نیز رواج زیادی پیدا کرده و باید با رعایت نکات خاصی انجام شود. در واقع یک قالی مناسب اتاق خواب نباید لیز بخورد و به­دلیل گذاشتن میز یا تخت بر روی آن، تغییر شکل بدهد. در کنار این موارد زیبایی ظاهری این فرش‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بر همین اساس، خرید فرش اتاق خواب باید با رعایت نکات خاصی انجام شود که در ادامه به بررسی آن­ها خواهیم پرداخت.

 ویژگی‌های مهم فرش اتاق خواب

خرید فرش فانتزی برای اتاق خواب باید طبق اصول خاصی انجام شود. آشنایی با اندازه مناسب قالی، جنس، رنگ و طرح آن امکان انتخاب آسان فرش اتاق خواب را برای افراد فراهم می‌کند.

اندازه فرش اتاق خواب

هنگام خرید فرش ماشینی فانتزی برای اتاق خواب ابتدا باید اندازه آن را در نظر بگیرید؛ در واقع یک قالی مناسب باید به اندازه‌ای باشد که زیر تخت قرار بگیرد تا هنگام گذاشتن پا از روی تخت به زمین، پوشش مناسبی ایجاد کند و تردد در روی فرش اتفاق بیفتد. همچنین استفاده از فرش‌هایی که اندازه کوچک‌تری داشته و مقداری با دیوار فاصله دارند، باعث می‌شود اتاق بزرگ­تر به نظر برسد. استفاده از فرش‌های فانتزی بر روی سرامیک کف اتاق به­دلیل چسبندگی موجود در پشت آن، بسیار کاربردی بوده و از لیز خوردن یا جابه‌جایی فرش جلوگیری می‌کند. قرارگرفتن فرش‌ها در زیر میز یا صندلی به­دلیل عدم تغییر حالت ظاهری آن، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

جنس فرش اتاق خواب

در هنگام تهیه فرش فانتزی برای اتاق خواب باید به جنس آن توجه داشته باشید. فرش‌های ماشینی از جنس پلی استر، دوام بالایی دارند و پرزدهی آن ‌ها بسیار کم است. میزان ضخامت این فرش‌ها ۷ میلی­متر بوده و هنگام درازکشیدن یا پاگذاشتن بر روی آن، نرمی آن را احساس خواهید کرد. ممکن است فرش اتاق خواب برای افرادی استفاده شود که به پرز یا برخی از مواد شیمیایی حساسیت داشته باشند؛ اما وجود این نوع قالی از بروز هر نوع حساسیت جلوگیری می‌کند و به‌دلیل وزن سبک به‌راحتی جابه‌جا می‌شود. فرش مخصوص اتاق خواب ممکن است به دلایل مختلف در معرض کثیفی قرار بگیرد که به خاطر استفاده از پلی استر در تهیه آن، شستشوی آسانی دارد و آب­رفتگی نیز نخواهد داشت. این قالی‌ها به­صورت ۴۲۰ شانه و با تراکم ۱۶۰۰ تهیه می‌شوند که در نتیجه کیفیت بالایی دارند و برای طولانی­مدت می‌توان از آن­ها استفاده کرد.

رنگ فرش اتاق خواب

یکی دیگر از موارد مهم هنگام تهیه فرش فانتزی برای اتاق خواب رنگ آن است که شما می‌توانید این محصول را در ۸ رنگ مختلف تهیه کنید. تنوع بالای رنگ باعث می‌شود در چیدن دکوراسیون اتاق انتخاب‌های بیشتری داشته باشید. همچنین امکان ست­کردن رنگ فرش با پرده‌ها، کاغذ دیواری، رنگ لوازم و تخت و… برای شما فراهم می‌شود.

طرح فرش اتاق خواب

فرش ماشینی فانتزی مناسب اتاق خواب می‌تواند با سبک‌های مختلف دکوراسیون مطابقت داشته باشد؛ در واقع شما می‌توانید متناسب با چیدمان مدرن، کلاسیک و تلفیقی، یک فرش مناسب انتخاب کنید. به­طورکلی قالی‌ها در طرح‌های ساده یا پیچیده تهیه می‌شوند و امکان انتخاب انواع مختلف آن‌ها وجود دارد.

خرید فرش اتاق خواب با بهترین کیفیت

تهیه فرش ماشینی برای اتاق خواب باید با بررسی عوامل مختلف انجام شود و کیفیت قالی در اولویت قرار بگیرد. در هنگام انتخاب فرش اتاق خواب شما می‌توانید هر یک از نکات گفته­شده را بررسی کنید و متناسب با نیازتان یک گزینه مطلوب انتخاب کنید. همچنین دقت کنید تا محصول انتخاب شده علامت استاندارد داشته باشد. مجموعه اینترنتی دیجی فرش انواع مختلف قالی اتاق خواب یا سایر قسمت‌های منازل را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. امکان مشورت با کارشناسان این مجموعه و بازدید از انواع قالی‌ها برای خریدارن فراهم شده که به همین منظور باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید ‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا