دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

اسامی کارخانه های فرش کاشان به همراه معرفی محصولات

در این مطلب می خواهیم به اسامی کارخانه های فرش کاشان اشاره ای داشته باشیم تا شما بتوانید از آن استفاده و بهره ببرید. و اما شاید بپرسید که دانستن این اسامی به چه درد شما میخورد؟ و یا اینکه چرا باید اسامی کارخانه های فرش کاشان را بدانیم! در ادامه به اهمیت این موضوع نیز اشاره خواهیم داشت.

در این دوره و زمانه که بازار با آسیب جدی روبرو شده است، حضور برخی از دلالان و واسطه ها سبب می شود که قیمت یک کالا از قیمت تمام شده کارخانه آن بالا برود. تنها راه مقابله با این معضل این است که شما محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدکننده خریداری نمایید. محصول فرش ماشینی هم دقیقا یکی از این کالاها به حساب می آید که در آن دلالان و واسطه های زیادی دیده می شوند که بازارسازی می کنند و قیمت فرش های تولید شده را افزایش می دهند.

حال در ادامه شما را با اسامی کارخانه های فرش کاشان آشنا می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها با قیمت معقول تر و واقعی تر فرش بخرید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

لیست اسامی کارخانه های فرش کاشان

در کاشان و آران و بیدگل که قطب تولید فرش ماشینی در جهان به شمار می روند، بیش از هزار واحد تولیدی فعال دیده می شود و قطعا نام بردن از تمامی آنها در این مطلب نمیگنجد. اما ما سعی کردیم اسامی کارخانه فرش کاشان که تولیدات مرغوب تر و با کیفیت تری را ارائه می دهند، خدمت شما بیان کنیم و بتوانید از آن استفاده نمایید:

  •       کارخانه فرش قیطوس

یکی از کارخانه های فرش ماشینی در کاشان است که به تولید انواع فرش ماشینی می پردازد. محصولاتی همچون فرش ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه از تولیدات این مجموعه هستند که با کیفیت بافت اکریلیک هیت ست و ابریشم مصنوعی به بازار عرضه می شوند.

  •       کارخانه فرش آویسا

یکی دیگر از کارخانه های فرش است که در شهرک صنعتی راوند کاشان به تولید انواع فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه معمولی و گل برجسته می پردازد. این مجموعه با تولید فرش های ماشینی بزرگ پارچه ریز بافت توانسته است که جای پای خود را در بازارهای جهانی نیز باز کند.

نوشته های مشابه
  •       کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان

کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان یک کارخانه فرش با محصولاتی گسترده از جمله فرش کودک، انواع فرش مدرن، فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانه، فرش ۷۰۰ شانه و گلیم و گبه می باشد. شما می توانید با مراجعه به کارخانه به صورت حضوری و یا اینترنتی، محصولات آن را به قیمت درب کارخانه تهیه نمایید.

  •       کارخانه فرش کوروش

کارخانه فرش کوروش هم یکی از تولیدکنندگان قابل فرش ماشینی در کشور می باشد که انواع فرش ماشینی را به عرضه می رسد. بافت فرش با استفاده از جدیدترین دستگاه ها در این شرکت صورت می گیرد و به همین دلیل محصولات فرش کوروش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

  •       کارخانه فرش مشهد اردهال

فرش مشهد اردهال اولین تولیدکننده فرش ۱۰۰۰ شانه و پنجاه رنگ در ایران می باشد. این شرکت با بهره گیری از سه مجموعه ریسندگی، بافندگی و تکمیل یکی از مجهزترین و کامل ترین کارخانه های فرش در ایران به شمار می رود که سالانه میلیون ها متر فرش تولید می کند.

  •       کارخانه فرش خاطره کویر

فرش خاطره کویر نیز در کنار فرش قیطران کاشان به عنوان اولین تولیدکننده فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه در جهان شناخته می شود. این کارخانه با داشتن شعب مختلف فروش در شهرهای کشور، اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود از کارخانه می نماید. تولیداتی با کیفیت بالا و ظرافت کم نظیر از ویژگی های فرش ماشینی تولید شده در کارخانه فرش خاطره کویر کاشان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا