دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

خرید فرش در تهران [خرید فرش ماشینی از کاشان]

آیا شما هم اهل تهران هستید و برای برخی از خرید های خود دچار مشکل می شوید؟ آیا دوست دارید فرش بخرید بدون اینکه در ترافیک بمانید؟ آیا فکر می کنید به جز رفتن در شلوغی و ترافیک راهی برای خرید فرش وجود ندارد؟ پس با ما در این مطلب همراه باشید تا درباره موضوع خرید فرش در تهران مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم!

تهران یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت کشور است که به خاطر موقعیت استراتژیک آن و اینکه این شهر به عنوان پایتخت شناخته می شود، تراکم جمعیت در این شهر و اطراف آن بسیار بالا است. طبیعتا مشکلات زیادی در این شهر دیده می شود، مثل ترافیک، شلوغی معابر و سخت شدن رفت و آمد که در زندگی عادی مردم تهران اثر میگذارد. برای مثال کسی اگر قصد خرید فرش در تهران را داشته باشد، خوب می داند که کار راحتی برای این امر نخواهد داشت و حداقل هم هایپر مارکت ها در فاصله های دور قرار دارند و ترافیک و شلوغی یک پای ثابت این نوع خرید است.

اما در این متن برای شما میخواهیم به نکاتی اشاره کنیم که قطعا رعایت آنها می تواند برای شما مفید باشد و شما را در خرید فرش در تهران یاری کند تا بتوانید با دردسر کمتری فرش بخرید.

درباره خرید فرش در تهران

شهر کاشان در فاصله ای حدود ۲۵۰ کیلومتری تهران قرار دارد. اکثرا می دانیم که بیشتر تولیدات فرش ماشینی در کشور در کاشان تولید می شود و همچنین فرش های دستباف با کیفیت و ارزان قیمت در بازار های کاشان را می توان یافت. در تهران نمایشگاه ها و هایپر فرش های مختلفی وجود دارند، اما به این خاطر که پراکنده هستند، مردم تهران برای سر زدن به این نمایشگاه ها با مشکلاتی روبرو خواهند بود.

اگر میخواهید در تهران به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان، خرید کنید توصیه ای برای شما داریم و آن هم خرید اینترنتی فرش ماشینی در تهران است.

شاید شما از آن دسته افرادی باشید ک اعتقادی به خرید اینترنتی ندارید، اما بهترین راه و آسان ترین راه برای خرید فرش مرغوب و با کیفیت از کاشان بدون مراجعه حضوری به این شهر، خرید اینترنتی است. فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که در زمینه عرضه انواع فرش ماشینی فعال هستند، اما شما باید به آن دسته فروشگاه های معتبری اعتماد کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی خواهند بود.

نوشته های مشابه

فروشگاه دیجی فرش یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی در کشور است که با عرضه متنوع ترین فرش ماشینی در ایران، سعی در برطرف کردن نیازهای مردم ایران و به خصوص تهران در خرید فرش دارد.

نکات مهم خرید فرش در تهران

برای اینکه خریدی آسان داشته باشید، باید نکات زیر را در خرید فرش تهران رعایت نمایید :

  •       به جنس فرش ماشینی دقت کنید!

دقت کردن به جنس فرش خیلی مهم است. اگر میخواهید فرش ماشینی بخرید، باید در وهله اول به کیفیت آن اعتماد کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه ممکن است فرش های تقلبی در بازار موجود باشند، شما باید دقت لازم را به خرج دهید.

  •       به برند فرش دقت نمایید!

خیلی مهم است که برند فرش ماشینی چیست، چون این راه یکی از راه های تشخیص اصالت فرش ماشینی است که در دستان شما است. قطعا برند های ایرانی تولید داخل قابل اعتماد خواهند بود.

  •       تعداد شانه فرش را خودتان تشخیص دهید!

فرش ۱۵۰۰ شانه با ۱۲۰۰ شانه تفاوت هایی دارد که ممکن است برخی از فروشندگان به جای فرش های ۱۵۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه بدهند. شما می توانید از پشت فرش تعداد گره هایی که در عرض آن زده شده است را در ده سانتی متر بشمارید. تعداد گره ها در فرش ۱۵۰۰ شانه، ۱۵۰ و در فرش ۱۲۰۰ شانه، ۱۲۰ گره خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا