فرش 1200 شانه

  • آیا می توان فرشی ارزان و با کیفیت خرید کرد؟

    آیا می توان فرشی ارزان و با کیفیت خرید کرد؟ این روزها با توجه به افزایش قیمت تمامی کالاها و خدمات مورد نیاز، جای تعجبی نیست که لوازم اساسی منزل نیز دچار نوسان قیمت شده باشند.

    بازار فرش هم دچار به چنین نابسامانی های اقتصادی نیز می باشد. به دلیل گرانی قیمت فرش ها، افراد مجبور شده اند که به دنبال خرید فرش ارزان تر و قیمت مناسب تر جستجو کنند.

    از آنجا که فرش از ضروری ترین کالاهای هر خانه ایرانی است، برای خریداری آن باید هزینه قابل توجهی را متحمل شد.

    آیا می توان فرشی ارزان و با کیفیت خرید کرد؟ چرا فرش های ماشینی گران هستند؟

    فرش های ماشینی دارای تنوع در تولید و عرضه می باشند. در برخی از موارد افرادی که تمایل به خرید فرش های نفیس و دستبافت ایرانی ندارند. به خرید فرش ارزان و پر نقش ماشینی روی می آورند.

    از موارد متعددی که موجب افزایش قیمت فرش های ماشینی می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    چند نکته درباره خرید فرش ارزان:

    برای خرید فرش ارزان باید به نکاتی توجه کرد.

    اول آنکه به بهانة خرید فرش ارزان قیمت، فرش بی کیفیت را انتخاب نکنیم. چرا که نسبت به کیفیت مواد اولیه در هر فرش میزان ارزش و دوام آن مشخص خواهد شد.

    البته باید در نظر داشت که گاهی برای کسب سود، افزایش تراکم در تولید و تبدیل دستگاه های خود فرش های ماشینی را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند.

    البته برخی از شرکت ها با حذف واسطه می توانند فرش ارزان تری در اختیار افراد قرار دهند.

    عرضه کننده فرش ارزان چه شرکت های هستند؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت: تمامی فروشندگان فرش قابل اطمینان نیستند. چرا که گاهی قیمت پایین فرش گواه بی کیفیتی آن است و تنها در بازه زمانی کوتاهی دارای جلوه و زیبایی است و پس از مدت کوتاهی اثرات فرسودگی فرش نمایان خواهد شد.

    برای خرید فرش ارزان می بایست، به فروشگاه های معتبر فرش مراجعه کرد. چرا که این فروشگاه ها علاوه بر تنوع در طرح و رنگ محصولات، برای حفظ اعتبار خود، در کنار تضمین قیمت، ضمانتی برای کیفیت فرش خود خواهند داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×