فرش 1200 شانه

بهترین فرش ماشینی در بازار ایران کدام است؟

بهترین فرش ماشینی در بازار ایران

محتوای این مقاله

  • خوب است که هر شخصی به دنبال خرید یک کالا می رود به دنبال بهترین آن باشد. خرید بهترین یک کالا هم باعث می شود مدت بیشتری آن را داشته باشیم و هم اینکه باعث میشود از آن لذت ببریم. فرش هم یکی از اقلامی است که باید به دنبال بهترین آن بود، چه از نظر کیفیت و چه از نظر دیگر جنبه ها. بنابراین سعی کردیم در این مطلب به بررسی بهترین فرش ماشینی در بازار ایران بپردازیم.

    ما میخواهیم از چند جنبه گوناگون بررسی کنیم که بهترین فرش ماشینی در بازار ایران، کدام فرش تلقی می شود. پس با ما همراه باشید و ادامه این مطلب را بخوانید.

     

    بررسی انواع بهترین فرش ماشینی در بازار ایران

     

    برای خیلی ها مهم است که بهترین فرش های ماشینی که در حال حاضر در ایران موجود هستند، چه فرش هایی خواهند بود. ما همانطور که گفتیم از جنبه های گوناگون میخواهیم بهترین فرش را در هر زمینه به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه شوید.

     

    •       بهترین فرش ماشینی از نظر تعداد شانه و تراکم

    به نظر شما بهترین فرش ماشینی از نظر تعداد شانه و تراکم چیست؟ کدام فرش ماشینی در این زمینه برترین فرش محسوب می شود؟

    باید گفت که با اختلاف زیاد، فرش 1500 شانه به عنوان جدیدترین و بهترین فرش از نظر تعداد شانه و تراکم به شمار می رود. فرش ماشینی 1500 شانه با تراکم 4500 با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در صنعت قالیبافی به تولید می رسد و در حال حاضر تراکمی مشابه تراکم فرش های دستباف رجشمار بالای 100 می باشد که در شهرهای قم، اراک و از همه مهمتر تبریز بافته می شوند.

    بنابراین فرش 1500 شانه تراکم 4500 به خاطر نزدیکی و رقابت با فرش های دستباف، می تواند به عنوان بهترین گزینه فرش ماشینی به شمار برود.

     

    •       بهترین فرش ماشینی از نظر نخ خاب

    الیاف و مواد اولیه به کار رفته در فرش ماشینی تاثیر زیادی در کیفیت فرش بافته شده دارند. به این علت که درصد زیادی از فرش را نخ خاب تشکیل داده است، باید گفت که کیفیت فرش به کیفیت نخ خاب بستگی دارد.

    پس بهترین فرش ماشینی باید فرشی باشد که از نخ خاب با کیفیت بافته شده باشد. برای بافت فرش ماشینی از الیاف صنعتی استفاده می کنند از جمله آنها می توان به الیاف پلی استر، پلی پروپیلن، ویسکوز، ورجین و اکریلیک اشاره نمود.

    بهترین این الیاف که در نخ خاب فرش ها به کار می روند، الیاف اکریلیک هستند. الیاف اکریلیک در انواع هیت ست و ترک تولید می شوند و در نخ خاب فرش های ماشینی مورد استفاده قرار میگیرند.

    پس میتوان گفت یکی از انواع بهترین فرش ماشینی در بازار ایران ، فرش ماشینی اکریلیک است. فرش های بافته شده از الیاف اکریلیک با کیفیت و مرغوب هستند و می توانند تا سال های سال برای شما باقی بمانند. همچنین از مهمترین ویژگی هایی که می توان در فرش های بافته شده با اکریلیک مشاهده نمود، دوام در برابر عوامل محیطی، ماندگاری بالا، دوام در برابر نور خورشید و مقاومت در برابر حرارت لحظه ای دانست.

     

    •       بهترین فرش ماشینی از نظر ارزش خرید نسبت به قیمت

    در حال حاضر فرش های ماشینی 700 شانه و 1200 شانه آنطور که واکنش مردم نشان داده است، بهترین فرش های ماشینی از نظر ارزش خرید نسبت به قیمت هستند.

    فرش های ماشینی 700 شانه مناسب هر نوع سلیقه ای است و میتواند فرشی ارزان و با طرح های متنوع برای فرش کردن خانه شما باشد.

    فرش 1200 شانه هم از نظر ظرافت یکی از بهترین فرش های ماشینی به شمار می رود و همچنین نسبت به فرش های 1000 شانه ظریف تر و زیباتر هستند و نسبت به فرش های 1500 شانه ارزان تر، به همین دلیل است که بیشتر مردم در بین فرش های ماشینی با تعداد شانه بالا، فرش 1200 شانه تراکم 3600 را انتخاب می کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ×