فرش 1200 شانه

  • خرید فرش در کوهدشت

    اقلیم با صفای لرستان از جمله مناطقی از ایران است که نسبت به هنر ایرانی ارزش بسیار زیادی قائل می شوند. اقلیت های بومی که در همه این استان اقامت می کنند، از جمله طوایف با اصالت ایران محسوب می شوند. از آن جایی که این دسته از مردم با هنر و آیین ایرانی عجین شده اند، به شدت سبک زندگی با اصالتی دارند و خرید فرش در لرستان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به گونه ای که تمام اجزا و وسایل زندگی روزمره ی خود را به صورتی خاص تهیه می کنند. از این میان اهمیت این قشر به فرش ایرانی ستودنی است.

    منطقه ی کوهدشت از جمله مناطق با صفای لرستان محسوب می شود که مردم این اقلیم علاقه ی وافری به محصولات سنتی ایرانی از جمله فرش دارند. اگر به خانه های مردم کوهدشت سری بزنید شاید کمتر خانه ای را ببینید که کف آن با فرش طرح سنتی ایرانی مزین نشده باشد! شاید به گمان عده ای اصلا خانه ی بدون فرش ایرانی در لرستان، علی الخصوص کوهدشت وجود نداشته باشد.

    منتهی یکی از مشکلاتی که در حوزه ی فرش این منطقه وجود دارد. دسترسی نه چندان مناسب به فروشگاه های متنوع فروش فرش در این منطقه می باشد. متاسفانه نمونه های به روز و جدید فرش در این منطقه کمتر پیدا می شود. برای رفع این مشکل فروشگاه های معتبری همچون دیجی فرش به خوبی می توانند موثر باشند.

    مردم دیار کوهدشت می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی فرش، محصول مورد نظر خود انتخاب کنند. و با سهولت تمام خرید خود را انجام دهند. خوشبختانه با توجه به وجود چنین فروشگاه حرفه ای که در تمامی زمینه ها محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد، دیگر هیچ مشکلی از جهت تنوع محصول یا محدودیت در نمونه ها وجود نخواهد داشت.

    فرش ماشینی طرح دستباف و سنتی
    فرش سنتی در لرستان

    بازار فرش خرم آباد

    در خرم آباد نسبت به دیگر مناطق دیگر لرستان، نمایندگی های فروش فرش بیشتر هستند. خرید محصول در این شهر آسان تر است. خوشبختانه در خرم آباد نمایندگی های فرش کاشان توانسته اند تا حد نسبتا مناسب نیازهای مردم این حوزه را پوشش دهند. اما این کافی نیست؛ بلکه پیش می آید که گاها افراد نیاز به محصولات متفاوت پیدا می کنند. به عنوان مثال گاها از نظر ابعاد یا رنگ، نیازهایی هست که بایستی توسط فروشگاه بزرگ و مجهزی مرتفع شود.

    برای رفع این مشکل می توان از مجموعه های مجاز اینترنتی نظیر فروشگاه دیجی فرش استفاده کرد. مجموعه ی دیجی فرش به عنوان یک مرجع تخصصی که در همه ی ابعاد توزیع فرش اقدام کرده است. گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

    محصولاتی نظیر انواع فرش های ماشینی، فرش های وینتیج یا کهنه نما، فرش های گل برجسته، گبه و گلیم، شگی و فرش پرز بلند در انواع و اقسام نمونه ها در دیجی فرش آماده ی عرضه می باشد. به نوعی میتوان گفت سایت دیجی فرش یک شگفتانه برای مردم خرم آباد به حساب می آید. تا فرش مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند.

    در شهرهایی که از قطب های تولید فرش همچون کاشان و تبریز دور هستند. تنوع محصولات طوری نیست که بتواند تمامی سلایق یک شهر را پوشش داد. به همین منظور خریداران فرش مجبور به سفر به شهرهای تولید فرش می شوند. تا محصول با کیفیت و موردعلاقه خود را تهیه کنند. اکنون با حضور مجموعه ی دیجی فرش که طرف قرارداد با تمامی تولید کنندگان برند و معتبر در ایران می باشد. دیگر نیاز به تحمل رنج سفر و حمل بار نیست. تنها با چند کلیک می توانید خرید فرش مورد پسند خود را نهایی کنید. و در اسرع وقت فرش خود را دریافت کنید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×