فرش 1200 شانه

  • ۴ نکته جالب در مورد انتخاب فرش افشان

    اگر قصد خرید فرش افشان را دارید، اما اطلاعات چندانی از کیفیت و جنس و ویژگی های آن ندارید، پیشنهاد می نماییم، قبل از خرید و انتخاب فرش افشان حتماً این نکات گفته شده در زیر را مطالعه کنید که خالی از لطف نمی باشد. جالب است که بدانید فرش افشان جزء آن دسته از طرح هایی است که هیچ گونه محدودیتی نداشته و در انتخاب ممکن است کمی شما را سردرگم کند. با وجود تمام این طرح های زیبا و خارق العاده خرید کار آسانی نخواهد بود. اگر به دنبال فرش کاشان طرح افشان کیفیت بالا هستید، این نکات را از دست ندهید.

    با رعایت این نکات انتخابی شایسته داشته باشید!

    1. کیفیت بالای فرش افشان

    اولین نکته در انتخاب فرش افشان کیفیت بالای آن است. دقت کنید، طوری نباشد که محو طرح زیبای فرش شوید و کیفیت را فراموش کنید. فرش انتخابی شما باید علاوه بر داشتن تراکم بالا، از تعداد گره و استحکام بیشتری نیز برخوردار باشد. فرش های تراکم بالا همواره با دوام بوده و در هنگام شستن نیز به راحتی آسیب نمی بینند.

    1. اهمیت الیاف و جنس فرش

    همیشه سعی کنید در انتخاب فرش افشان به الیاف آن نیز توجه داشته باشید. معمولا جنس های اکریلیک بسیار بادوام، نرم و سبک هستند. این نوع از فرش ها ظاهری همانند پشم داشته و گرمای خاصی به خانه می بخشند. در این باره می توانید با کارشناسان دیجی فرش نیز به مشورت بپردازید. فرش طرح افشان اکریلیک در مقابل هر گونه عوامل محیطی همانند باران و باد از خود مقاومت نشان می دهد و زیبا و خاص می باشد.

    3.  توجه کردن به تنوع در طرح ها

    توجه کردن به طرح فرش نیز تأثیر وافری در خرید و انتخاب فرش افشان دارد. فرش های جدیدتر ظاهری مدرن داشته و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل می بخشند. توجه کنید اگر منزل شما کوچک است، ما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های خلوت تر و ساده تری استفاده کنید. طرح مراغه، دلربا، آتنا، گیلدا، اهورا، گلستان، باغ گل از جمله خاص ترین طرح های موجود در دیجی فرش هستند.

    4. تراکم فرش افشان

    فرش های افشان در تراکم های 700، 1200 و 1500 شانه موجود هستند. فرش هایی با تراکم 1200 شانه می توانند انتخاب مناسبی باشند. زیرا بالا بودن تراکم نشان دهنده ظرافت طرح و نقش در فرش می باشد. در انتخاب فرش افشان حتما خرید خود را از مراکز معتبری به عمل آورید تا خریدی مطمئن و مفید داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×