دانستنی های فرش و نگه داری فرش در خانه

ست کردن مبل با فرش لاکی

چطور مبل را با فرش لاکی ست کنیم؟ کدام رنگ مبل برای فرش لاکی بهتر است؟ چگونه می توان دکوراسیون مبل و فرش لاکی را چیدمان کرد؟ همه این سوالات را برای شما در این مطلب پاسخ داده ایم. پس با آموزش ست کردن مبل با فرش لاکی با ما همراه شوید.

مبل و فرش از مهمترین اجزای دکوراسیون در محیط به شمار می روند. پس انتخاب رنگ این دو عنصر در زیبایی دکوراسیون تاثیر بسزایی از خود برجا خواهد گذاشت. ست کردن مبل با فرش لاکی زیاد پیچیده نیست، فقط کافی است که چند نکته را بدانید. فرش لاکی یکی از محبوب ترین فرش ها در بین جهانیان است که می تواند جذابیت یک دکوراسیون را افزایش دهد.

آموزش ست کردن مبل با فرش لاکی

فرش لاکی را می توان با رنگهایی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم، ست کرد:

  • ست مبل کرم با فرش لاکی

رنگ کرم یکی از آن رنگ هایی است که می تواند در کنار رنگ لاکی فرش قرار بگیرد. کرم رنگی شاد و روشن است که یکی از بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن در کنار فرش با رنگ لاکی است.

  • ست مبل قهوه ای با فرش لاکی

یکی دیگر از رنگ های پیشنهادی برای رنگ مبل در کنار فرش لاکی، استفاده از رنگ قهوه ای سوخته است. رنگ قهوه ای سوخته می تواند یک هارمونی زیبا برای دکوراسیون ایجاد کند که در دید مخاطب بسیار جذاب خواهد بود.

  • ست مبل عسلی با فرش لاکی

مبل هایی با رنگ عسلی سومین گزینه پیشنهادی ما برای استفاده در دکوراسیون فرش لاکی است. رنگ عسلی به خوبی با رنگ لاکی ارتباط برقرار می کند و باعث افزایش جذابیت دکوراسیون می گردد.

نوشته های مشابه
  • ست مبل با رنگ خنثی

رنگ های خنثی مثل خاکستری، طوسی و سفید می توانند گزینه های مناسب برای ست مبل با فرش لاکی باشند. لازم به ذکر است که این رنگ هرچه روشن تر باشد، بهتر است. استفاده از رنگ های تیره مثل مشکی اصلا توصیه نمی شود.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا