فرش 1200 شانه

  • فیلتر های فعال

  • نوع فرش

  • رنگ فرش

  • شانه فرش

  • جنس فرش

  • شرکت تولید کننده

  • ضخامت فرش

  • تراکم طولی فرش

  • تعداد رنگ

  • فیلتر قیمت


    حداقل:

    حداکثر:

  • 1542 کالا

    نمایش 1–20 از 1542 نتیجه

    خرید اینترنتی فرش

    خرید اینترنتی فرش از دیجی فرش

    خرید اینترنتی فرش از دیجی فرش دارای نکاتی است که قبل از خرید نسبت به آن، باید اطلاعات کافی داشته باشید. زیرا خرید فرش ماشینی علاوه بر مشخصات ظاهری که دارد، از نکات ریز فنی بسیار زیادی هم برخوردار است و اطلاع داشتن کامل از آن موجب می شود تا شما خرید مناسبی از سایت دیجی فرش داشته باشید.

    خرید اینترنتی فرش جدید

    خرید اینترنتی فرش جدید : فرشهای جدید که در حال حاضر تولید می شوند به دو صورت کلاسیک و فانتزی هستند.

    برای خرید اینترنتی فرش جدید میتوانید فرش های طرح ترک فرشهای سه بعدی و یا خرید اینترنتی فرش پتینه (وینتیج) را تجربه کنید که در حال حاضر در ایران بسیار مرسوم شده است.

    فرشهای طرح ترک و فرش های پتینه هم برای اتاق خواب و هم برای پذیرایی استفاده میشود ولی موقع خرید اینترنتی فرش جدید دقت کنید که فرش های سه بعدی اکثراً برای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

    ولی اگر میخواهید فرش های کلاسیک جدید خریداری کنید خرید اینترنتی فرش ۱۲۰۰ شانه  و فرش جدید  ۷۰۰ شانه و یا فرشهای گل برجسته را پیشنهاد می کنیم.

    یکی از مواردی که به عنوان فرش جدید مطرح است فرش هایی است که با طراحی و رنگ بندی لایت در فروشگاه ها به مشتریان پیشنهاد می شود این نوع فرش ها بسیار روشن و زیبا هستند ولی مشتریانی که دغدغه آنها کثیف شدن فرش است بهتر است این نوع فرش ها را به صورت اینترنتی خرید نکنند.

    البته برای خرید اینترنتی فرش ۱۵۰۰ شانه جدید دقت بسیار لازم است که میتوانید از مشاوران دیجی کالا کمک بگیرید.

    خرید اینترنتی فرش ۱۲ متری

    در خرید اینترنتی فرش ماشینی، ابعاد فرش هم از اهمیت خاصی برخوردار است و معمولاً در تهران و شهرهای بزرگ خرید اینترنتی فرش ۱۲ متری کمتر انجام می‌شود و دلیل آن کوچک بودن واحدهای مسکونی است ولی اگر شما مستأجر هستید و ممکن است در سال‌های آیتی محل سکونت خود را تغییر دهید در خرید اینترنتی فرش ۱۲ متری دقت کنید.

    چرا که ممکن است در منزل جدید نتوانید از آن استفاده کنید ولی اگر مثلاً دو تخته فرش ۶ متری خریداری کنید اگر به  فرض پذیرایی جدید شما به صورت ال (L) باشد راحت تر می توانید از فرش های خود استفاده کنید و از خرید اینترنتی فرش ۱۲ متری پشیمان خواهید بود.

    ولی مطمئناً اگر شما مالک  منزل مسکونی هستید و پذیرایی بزرگی دارید مطمئناً خرید فرش های با سایز کوچک اشتباه است و خرید اینترنتی فرش ۱۲ متری به شما کمک خواهد کرد که فضای منزلتان را بسیار زیباتر کنید.

    در اینجا ما به یکسری نکات اصلی که باید قبل از خرید آنلاین فرش به آن توجه کنید اشاره می کنیم.

    • دقت در ابعاد فرش انتخابی: قبل از اینکه فرش مورد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، باید اندازه دقیق فضای مورد نظر خود را داشته باشید. تا با سهولت و آسانی بیشتر، دکوراسیون آن فضا را به صورت فرضی یا واقعی روی یک برگه کاغذ پیاده سازی کنید و به طور دقیق محلی که قرار است در آن فرش پهن شود، فرش چه ابعادی باید داشته باشد؟
    • نوع فرش و فضای قرار گیری فرش: خیلی وقت ها پیش می آید که شما مشتریان عزیز از ما سوال می کنید که آیا این فرش را که انتخاب کرده ام به عنوان مثال برای اتاق خواب یا اتاق پذیرایی و حتی آشپزخانه من مناسب هست یا خیر؟

    فرش ماشینی امروزه تکمیل کننده پازل های دکوراسیون خانه های ما به شمار می آید که با یک انتخاب درست و مناسب می توانم از حس زیبایی و آرامش بودن آن لذت ببریم. زیرا با دانستن این موضوع با دقت بیشتری فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می کنیم.

    با انواع طرح فرش ایرانی اشنا شوید.

    با انواع طرح فرش ایرانی اشنا شوید.

    ایران از باستان تا به امروز، به عنوان مهد هنر فرش در جهان شناخته شده است. و یکی از مهم ترین کشور ها در زمینه طراحی و تولید فرش به صورت دستباف و ماشینی می باشد. که طرح های آن نیز همواره در سرتاسر بازارهای جهانی مورد استقبال عموم و قرار گرفته است. در حال حاضر فرش بیشتر تولیدات فرش دستباف در استان های خراسان جنوبی، اصفهان، همدان، آذربایجان شرقی، مرکزی، شیراز و.. توسط بانوان توانا و هنرمند این مرزوبوم طراحی و بافته می شود.

    اساس نقشه فرش های تولید شده بیشتر از نوع قومیتی بوده که بعضی از آن ها به صورت ذهنی بافی انجام گرفته است.

     فرش طرح افشان

    فرش افشان چیست؟  فرش بدون ترنج و لچکی را فرش افشان می گویند. خرید اینترنتی فرش افشان کاشان را می توان یکی از مشهورترین طرح فرش ماشینی در ایران دانست که در شهر فرش کاشان توسط شرکت های مختلفی طراحی و بافته می شود.طراحی فرش افشان از قدیم الایام تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری در نوع ساختار آن شده است که آن را به دو نوع: ساده و گل برجسته در سایت دیجی فرش دسته بندی شده اند، که می توانید آن ها را از طریق منوی های سایت به آن مراجعه کنید.

    فرش طرح خشتی

    فرش طرح خشتی چیست؟ امروزه در شهر فرش کاشان، فرش ماشینی در طرح های مختلف مانند: فرش طرح خشتی یا قابی، طراحی و تولید می شود که توانسته نظرات بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. فرش به فرشی گفته می شود که بدون ترنج و لچکی و حتی حاشیه باشد. و تمام بوم آن از قاب های مربع و مستطیل شکل تشکیل شده است.  که در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش می توانید آن را مشاهده و در صورت انتخاب خریداری کنید.

    فرش ۱۲۰۰ شانه طرح باغ فین کاشان – گل برجسته زمینه سرمه ای کد ۲۲۱۲۶۲فرش طرح باغ فین ۱۲۰۰ شانه کاشان زمینه بژ کد ۲۲۱۲۷۸فرش گبه ماشینی سبلان طرح خشتی کد ۶۱۴۰۰۰۷۶

    فرش طرح ریز ماهی

    می توان گفت فرش طرح ریز ماهی کاشان یکی از طرح های بسیار زیبا و فراگیر است که تولید کنندگانی کاشانی برای طراحی و تولید فرش خود از آن الهام می گیرند. و آن را روانه بازار فروش می کنند. تا فرش ماشینی طرح ریز ماهی نسبت به نمونه دستباف آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشد تا خانواده های ایرانی بتوانند آن را در سایز های مختلف و سفارشی از سایت دیجی فرش درخواست بدهند.

    امروزه فرش طرح ریز ماهی به دلیل رقابتی بودن با نوع دستبافتی آن، بیشتر به صورت 1200 شانه در تراکم عرضی 3600 تولید می شود. تا فرش از ریز نقشی و ریز بافتی بالایی برخوردار است.

    فرش ماشینی طرح تبریز کاشان

    فرش ماشینی طرح تبریز کاشان در طرح های متنوع و مختلفی طراحی و بافته می شود. زیرا طرح فرش دستباف تبریز در بازار های داخلی و جهانی شناخته شده است و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و قیمت بالایی دارد و این باعث شده است تا خریداران به سمت فرش ماشینی طرح تبریز کاشان رو بیاورند و آن را در دکوراسیون مدرن منزل خود مورد استفاده قرار بدهند.

    فرش ماشینی کاشان طرح نایین اصفهان

    با توجه به اینکه فرش دستباف شهر نایین اصفهان  در جهان شناخته شده است و تمام گره های که به نقشه فرش آن می خورد از نوع گره های نامتقارن فارسی می باشد که در بعضی مواقع تارهای ابریشمی هم در آن نیز استفاده می شود. و قیمت های بسیار بالایی دارد. این موضوع باعث شده تا آن دسته از دوستداران فرش که علاقه زیادی به طرح و نقش آن دارند از خرید آن صرف نظر کنند و دنبال خرید فرش ماشینی کاشان طرح نائین اصفهان در سایت دیجی فرش باشند.

    فرش ماشینی طرج حوض نقره کاشان

    فرش ماشینی طرح حوض نقره یکی از طرح های جدید فرش ماشینی  است که در شهر فرش کاشان طراحی و مرحله بافت رسیده است. با توجه به اینکه هر جایی از این میهن عزیز ما طرح های مختلفی طراحی شده است و نماد آن شهر  را نشان می دهد. نقشه فرش حوض نقره تلفیقی از هنر و زیبایی است که طراحان کاشانی آن را در فرش ماشینی به نمایش گذاشته اند. برای دیدن فرش حوض نقره با زمینه های متفاوت می توانید از طریق دسته بندی سایت به آن مراجعه کنید.

    انتخاب فرش بر اساس تولید کننده فرش

    امروزه در کاشان بالغ بر بیش از شصد کارخانه و کارگاه تولیدی بزرگ و کوچک همراه با هزاران نیروی انسانی مانند یک چرخ دنده صنعتی به یکدیگر متصل شده اند تا بتوانند با رقابتی سالم با رقبای خود، به بهترین شکل فرش ماشینی را بر اساس نیاز جامعه طراحی و تولید کنند.

    این تنوع زیاد در تولید باعث شده مشتریان هم در انتخاب فرش ماشینی خود دچار سختی انتخاب شوند و نتوانند به راحتی فرش مورد نظر خود را انتخاب کنند. و این نکته را هم باید در نظر داشت که تمام فرش های طرحی و تولید شده بر اساس نیاز جامعه هدف بوده است. و نباید این تنوع را مشکل برنداز کرد بلکه باید این زیبایی هنر دانست که طراحان خوش ذوق ایرانی توانسته اند با وجود این همه طرح باز هم طرح جدید را طراحی و به تولید برسانند.

    فرش قیطران شرکت فرش قیطران

    شرکت فرش ماشینی قیطران نمونه ای بارز از هنر فرش دستباف و فرش ماشینی است، که با بیش از سی سال سابقه درخشان خود توانسته در امر طراحی و تولید فرش ماشینی در ایران و جهان شناخته شود. این شرکت با دارا بودن یک مجموعه متحد و یکپارچه از بخش های تولید نخ تا طراحی و تولید فرش ماشینی، در مساحتی تقریبا 55000 متر مربع در  شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی (شهر آران و بیدگل) فعالیت خود را آغاز کند.

    با پیشرفت و توسعه این شرکت در سال 1392 باعث ایجاد اولین خط تولید فرش 1000 شانه در جهان شد. و پس از دو سال بعد موفق به تولید فرش 1200 شانه با تراکم عرضی 3600 شد و با توسعه و گسترش این بخش، موفق شد برای 500 نفر اشتغال زایی کند. و همچنین در سال 1395 هم موفق به دریافت استاندارد جهانی سلامت (OEKO-TEX) برای محصولات خود گردید.

    تولیدان این شرکت در زمینه های انواع فرش را بر اساس سلایق مشتری مانند: طرح ،شانه،تراکم و سایز  های استاندارد و سفارشی طراحی و به تولید می رساند، تا هموطنان عزیز آن را در دکوراسیون های مختلف خود مورد استفاده قرار دهند.

    شرکت فرش ماشینی بزرگمهر    شرکت فرش بزرگمهر کاشان

    فرش بزرگمهر کاشان (صنایع نساجی شهاب) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فرش ماشینی در ایران و جهان به شمار می آید، که با تکیه بر دانش و توان مدیران موفق خود توانسته اند در سال 1374 شرکت صنایع نساجی شهاب را تأسیس کنند.در همان سال آغازین، این شرکت واحد بافندگی فرش ماشینی خود را رسماً در کاشان به بهره برداری رساند. داستان موفقیت این شرکت بزرگ به همین جا ختم نمی شود، بلکه با تلاش بی وقفه مدیران و کاراکنان این شرکت، توانستند واحد های مختلفی را نیز در زمینه های تولید فرش راه اندازی و گسترش دهند. در حال حاضر این شرکت با مساحت ده ها هکتاری خود، همراه با ساخت انواع سالن های تولید فرش، توانست کارنامه موفقی در زمینه ارائه خدمت و کیفیت فرش تولیدی به هموطنان عزیز داشته باشد.

    با توجه به اینکه، شرکت بزرگمهر به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولیدات فرش ماشینی فعالیت می کند و ممکن است خیلی از هموطنان عزیز ما دسترسی کامل و مستقیم به طرح های و قیمت های تولید شده این شرکت نداشته باشند، از این رو؛ سایت دیجی فرش در مرکز این صنعت بزرگ قرار دارد، برای رفاه حال شما خریدارن عزیز، تمام فرش های تولید شده این شرکت را با قیمت درب کارخانه برای انتخاب یک فرش خوب و با کیفیت و اصالت ایرانی فراهم کرده است.

     

      شرکت فرش نیاوران کارخانه فرش نیاوران کاشان

    شرکت فرش ماشینی نیاروان (شرکت نساجی باستان) مانند سه شرکت قبلی جزء برترین شرکت های فرش ماشینی در کاشان می باشد. که که در سال 1368، تنها با نصب دو دستگاه فرش ماشینی 7 رنگ و 8 رنگ 500 شانه شروع به فعالیت کرد. بخش توسعه و پیشرفت کارخانه نیاوران کاشان با پایبندی به ارتقای کیفیت در امر تولید فرش ماشینی کاشان ، بتواند قله ها و دره های این صنعت فرش ماشینی را با راه اندازی اولین دستگاه بافت 700 شانه جهان ساخت واندویل در سال 1382 در کشور رونق دهد.

    فرش محتشم کاشان   شرکت فرش ماشینی محتشم کاشان

    شرکت فرش محتشم کاشان یکی از برند های مطرح در زمینه تولید فرش ماشینی می باشد، که فعالیت خود را در سال 1382 در زمینه طراحی و تولید آغاز کرد. و به خوبی توانست تولیدات خود را بر اساس نیاز و سلیقه های ایرانی گسترش دهد. همچنین این شرکت با شناسایی بازار انواع خط تولید فرش مانند: فرش کلاسیک و سنتی، فرش کودک، فرش مدرن و فانتزی، فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش چهل تکه، تابلو فرش و … با بهترین مواد اولیه در مساحت 55 هکتاری با استاندارد ISO 9001:2008  راه اندازی کند.محصولات تولید شده این شرکت دارای ویژگی هایی همچون، عدم پرزدهی و ضد حساسیت زا بودن در مقابل پوست است.

    لوگوی شرکت فرش پامچال

      شرکت فرش ماشینی پامچال کاشان

    شرکت فرش پامچال کاشان یکی دیگر  از شرکت های معتبر در زمینه تولید فرش است که با بکارگیری تجربیات خود از فرش دستباف در اوایل دهه 70 با نام تجاری “فرش گلمهر ” شهرک نساجی آران و بیدگل فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با توجه به سلایق و رضایت مشتریان خود تولیدات خود را در زمینه تابلو فرش ماشینی، پشتی، فرش ماشینی فعالیت خود را ادامه داده است. در سال 1381 این شرکت با بروز کردن دستگاه های فرش ماشینی خود توانست محصولات جدید خود را با نام برند فرش پامچال به بازار عرضه کند.

    فرش برند شاهرخ

    شرکت فرش ماشینی شاهرخ کاشان

    شرکت فرش ماشینی شاهرخ کاشان یکی از شرکت های صنعتی فرش می باشد که در شهرک صنعتی راواند قرار گرفته است. این شرکت در سال 1382 با نام تجاری یاسمن فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت در آوایل فعالیت خود  فقط از یک  واحد ریسندگی برخوردار بود با مرور زمان توانست فعالیت خود را تا سال 1388 گسترش دهد تا بتواند با خرید دستگاه فرش 8 رنگ  700 شانه شونهر را به خط تولید خود اضافه کند.

    فرش را چگونه پهن کنیم؟

    ما ایرانی های همیشه فرشی را که انتخاب و خریداری می کنید در بهترین فضای منزل خود مانند: بخش پذیرایی آن را پهن کنیم. اما گاهی این اتفاق در بین خریداران فرش پیش می آید که طرح فرش خریداری شده با آن فضای مورد نظر و دکوراسیون همخوانی ندارد، و آن را نادیده می گیرند. و این موضوع باعث می شود منزل شما کمی بهم ریختگی در بین اجزاء پیش بیاید. اما نگران نباشید با رعایت کردن یک سری نکات گفته شده در اینجا، شما بهتر خواهید توانست، بهترین فرش را برای منزل خود تهیه کنید.

    1- نحوه قرار گیری پایه مبل ها روی فرش ماشینی

    نحوه قرار گیری پایه مبل ها روی فرش ماشینی

    زمانی که شما فرش ماشینی را نسبت به سایز و نوع طرح انتخابی خود، از سایت دیجی فرش خریداری می کنید، باید به چند نکته توجه کنید تا چیدمان دور فرش شما پس از پهن شدن، به درستی اجرا شود. فرقی هم نمی کند منزل کوچکی داشته باشید یا بزرگ!  اما رعایت به این نکات باعث هر چه زیباتر شدن چیدمان مبل ها روی فرش خواهد شد. طبق قانون دکوراسیون داخلی، پایه های مبل، باید به فاصله 20 سانتی متری از کناره ها روی فرش قرار گیرد. یعنی پایه ها نباید داخل بوم فرش گذاشته شود. و این اشتباه است.

    2- لطفاً فرش را با فاصله 45 سانتی متری با دیوار پهن کنید.

    فاصله 45 سانتی متری فرش با دیوار

    زمانی که می خواهید فرش ماشینی را برای منزل خود تهیه کنید، سعی کنید سایز فرش را نسبت به آن تهیه کنید. فرش پهن شده باعث بزرگنمایی یا کوچک نمایی آن فضا خواهد شد و سعی کنید اتاق را تمام فرش نکنید و حداقل 45 سانتی متر از دیواره ها فاصله داشته باشد.

    خرید اینترنتی فرش

    در جواب باید بگویم فروشگاه آنلاین دیجی فرش این افتخار را دارد تا به تمامی این سوالات شما پاسخ دهد تا بتوانید یک خرید لذت بخش را در فروشگاه ما تجربه کنید. به همین منظور همکاران ما این کار را برای شما بسیار ساده کرده اند تا به راحتی بتوانید به فرش مورد نظر خود با یک جستجوی ساده و دسترسی از طریق منوهای سایت به فرش مورد نظر خود بر اساس نوع شانه فرش گرفته تا نخ به کار گرفته در آن بتوانید تقسیم بندی، انتخاب و خریداری کنید.

    • انتخاب فرش بر اساس رنگ زمینه فرش : کارشناسان دکوراتیو و دکوراسیون با هم هم نظر و هم عقیده هستند که ما قبل از چیدمان دکوراسیون منزلمان اولین اولویت انتخاب خود را بر اساس رنگ زمینه فرش انتخابی قرار بدهیم تا با طرح دیوارپوش ها و کفپوش های منزل شما بتواند یک هماهنگی و یک هارمونی ایجاد کند تا زیبایی آن دکوراسیون فضا را دو چندان کند.

    اگر فرزند خردسال دارید و مدام بازیگوشی می کند و ممکن است فرش اتاق را کثیف کند، انتخاب فرش با زمینه روشن انتخاب مناسبی نخواهد بود با توجه به اینکه فرش زمینه روشن، همه پسند می باشد و نیاز به مراقبت های بیشتری دارد، پیشنهاد ما انتخاب فرش با زمینه تیره است تا شما از دردسر های نگهداری فرش لایت یا روشن آسوده باشید.

    بهترین رنگ فرش چیست؟

    روانشناسی رنگ فرش یکی از دغدغه های خریداران، برای انتخاب فرش شان است که از کارشناسان دیجی فرش سوال می کنند؟ مانند: فرش سرمه ای را با چه مبلی ست کنم؟ فرش گردویی باچه مبلی ست می شود؟ و رنگ فرش سال 99 چیه؟ اینها برخی از سوالات شما عزیزان از کارشناسان ما می باشد که با توجه به پرسیدن  یکسری سوالات از شما به آن پاسخ داده می شود تا بتوانید فرش مورد نظر را خریداری کنید. دانستن نکات انتخاب فرش یکی از اصول بسیار مهم در هنگام خرید است. در اینجا در مورد تک تک رنگ زمینه های فرش ماشینی کاشان توضیح خواهیم داد.

    مدل فرش زمینه روشن

    کسانی که به تازگی فرش خریدن، بیشتر زمینه روشن بوده است. زیرا امروزه انتخاب فرش برای منزل، توسط نوعرسان مورد انتخاب قرار می گیرد.و شهر فرش کاشان به این موضوع واقف است و توانسته نظرات بیشتر خریداران را به خود جلب کند. برای اثبات این منظور شما می توانید از طریق دسته بندی سایت به آن مراجعه کنید. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی فرش زمینه روشن نسبت به فرش های تیره، از نظر زیبایی و جذابیت آن است که می تواند با دکوراسیون منزل ما هماهنگ شود.

    به چه فرش های زمینه روشن گفته می شود؟

    با توجه به گفته های بالا در مورد فرش های زمینه روشن، اما بهتر است فرش های زمینه روشن کاشان را بشناسید. فرش زمینه سفید، گرم، صدفی، نخودی، فیلی، طوسی، نقره ای، الماسی، خاکستری، بادمی، پژ، مسی، یاسی و صورتی است.اینها تماماً به سفارش مشتریان عزیز فرش ماشینی کاشان طراحی و بافته شده است تا بتوانند نسبت به دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار بدهند.

    مدل فرش زمینه تیره

    فرش زمینه تیره به عنوان یک فرش زمینه سنگین هم نام برده می شود. مانند فرش زمینه مشکی، فرش زمینه سرمه ای و فرش زمینه قرمز  و… نمونه هایی هستند که در شهر فرش کاشان بر اساس نیاز مشتریان طراحی و بافته می شود. اما چرا باید فرش زمینه تیره انتخاب کنیم؟ با توجه به نوع دکوراسیون منزل! فرش های زمینه تیره کثیفی آن کمتر نمایان است و باعث افزایش طول عمر فرش خواهد شد.

    به چه فرش های زمینه تیره گفته می شود؟

    فرش های زمینه تیره نسبت به فرش زمینه روشن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. از فرش های زمینه تیره بیشتر در فضاهای پر رفت و آمد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع مستثنا نیست و می توانید نسبت به دکوراسیون منزل خود مورد استفاده قرار بدهید. فرش های زمینه روشن چرک تاب تر از فرش زمینه تیره هستند. اما به چه فرش زمینه تیره گفته می شود؟ فرش زمینه سرمه ای، مشکی، نسکافه ای، گردویی، قهوه ای، سبز، روناسی، زرشکی و لاکی می باشد که می توانید هر کدام را از طریق دسته بندی سایت به آن دسترسی داشته باشید.

    فرش زمینه روشن بخرم یا تیره؟

    فرش زمینه روشن بخرم یا تیره؟

    فرش زمینه تیره بهتر است یا روشن؛ این یکی از سوال های پر کاربرد خریداران است که از کارشناسان دیجی فرش پرسیده می شود. با توجه به اینکه رنگ زمینه فرش، سلیقه ای است و نسبت به دکوراسیون و دکوراتیو منزل مانند: رنگ پرده ها، رنگ کفپوش ها و سرامیک ها و نوع میز و مبلمانی که در کنار هم قرار گرفته اند، باید مورد انتخاب قرار بگیرد. اما یکسری مسائلی هم وجود دارد که خانواده ها برای خرید اینترنتی فرش به آن توجه می کنند. فرش می خواهد برای کجا مورد استفاده قرار بگیرد. اگر فضای مورد نظر  برای رفت آمد استفاده می شود یا بچه کوچکی دارید و نگران آن هستید که با بازیگوشی فرش را کثیف کند، بهتره فرش زمینه تیره را انتخاب کنید.

    چه کار کنیم فرش روی سرامیک سر نخورد؟

    راه جلوگیری از لیز خوردن فرش روی سرامیک

    زمانی که فرش مورد نظر خود را از سایت دیجی فرش برای استفاده در فضای مورد نظر منزل خود مورد استفاده قرار بدهیم، اما چه کار کنیم فرش روی سرامیک سر نخورد؟ این سوالی است که مشتریان و خریداران فرش ماشینی از ما سوال می کنند. در اینجا به صورت موردی به آن پاسخ خواهیم داد.

    • آیا نوع شانه، سنگینی و ضخامتی فرش ماشینی می تواند در سر خوردن فرش تأثیر گذار است؟

    خیر، سر خوردن فرش دلایل مختلفی دارد و به سنگینی و ضخامت فرش بستگی ندارد. با توجه به اینکه کفپوش های خانه های جدید ایرانی از سرامیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند عامل اصلی سر خوردن فرش ماشینی باشد. از آنجایی که فرش پس از تولید وارد مرحله آهار فرش می شوند و از چسب لاتکس  برای استحکام بیشتر نخ های پشت فرش استفاده می شود.

    این 4 تا راه حل از سر خوردن فرش می تواند جلوگیری کند

    یکی دیگر از راه جلوگیری از لیز خوردن فرش روی سرامیک، خرید فرش ماشینی با نخ آکریلک هیت ست است، زیرا در حال حاضر این نخ جزو یکی  از بهترین نخ های موجود در بازار فرش است که تولید کنندگان برای تولید فرش خود از آن استفاده می کنند.

    اما اینکه برای جلوگیری از لیز خوردن فرش می توانید از این راه کارها  استفاده کنید.

    • استفاده از چسب آهن؛ شما می توانید چهار گوش فرش را چسب آهن بزنید و از سر خوردن آن روی سرامیک جلوگیری کنید.
    • استفاده از ترمز فرش: ترمز فرش هم یکی از وسایل است که مصرف کنندکان از سر خوردن فرش از آن استفاده می کنند.

    استفاده از ترمز فرش برای جلوگیری از سر خوردن فرش

    • استفاده از چسب حرارتی: این هم نمونه از چسب می باشد که شما پس از پهن کردن فرش، می توانید در چهار سمت آن مورد استفاده قرار بدهید تا با سرامیک اتاق خانه شما محکم بچسبد.

    چسب حرارتی برای جلوگیری از سر خوردن فرش

    • قرار دادن وسایل سنگین روی فرش: زمانی که شما فرش را در دکوراسیون منزل خود پهن می کنید، استفاده از وسایل سنگین مانند: دکور، پایه مبل، میز و… بسیار کمک کننده خواهد بود.

    فروشگاه اینترنتی فرش

    خرید اینترنتی از شهر فرش چگونه است ؟

    برای خرید اینترنتی از شهر فرش معمولا مخاطب دچار سردرگرمی و استرس می شود، چرا که فرآیند این خرید برای مشتری واضح و مشخص نیست، پیشنهاد کارشناسان ما این است که شما براحتی می توانید در سایت دیجی فرش، فرش های با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر و مهم تر از همه ضمانت اصل بودن فرش را تهیه فرمایید.

    خرید اینترنتی فرش زمرد مشهد

    برای خرید اینترنتی فرش زمرد مشهد چه باید بکنیم ؟

    پر واضخ است که سایت دیجی فرش می تواند در این زمینه مرجعی معتبر و قابل اعتماد باشد، برای خرید اینترنتی فرش زمرد مشهد می توانید به این صفحه از سایت مراجعه فرمایید.

    این محصولات ما هم، مثل تمام فرش هایی که در سایت ما عرضه می شود دارای کیفیت بالا و نخ صد در صد آکرلیک است، بهتر است قبل از خرید از مشاورین و کارشناسان فرش ما، مشاوره بگیرید.

    خرید اینترنتی از شهرفرش

    امروزه خرید فرش ماشینی با قیمت های فضایی که دارد و ممکن است هر روزه افزایش پیدا کند، خیلی ها دنبال خرید فرش ماشینی ارزان قیمت با بالاترین کیفیت هستند. زیرا فرش به عنوان یکی از وسایل اصلی دکوراتیو  در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید و پیدا کردن یک فرش ارزان قیمت در شهر فرش کاشان دغدغه هر یک خانواده های ایرانی به شمار می آید.

    فروشگاه دیجی فرش یکی از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی فرش در ایران این اطمینان را به شما می دهد که فرش خریداری شده شما با قیمت کارخانه و ارزانتر از هر فروشگاه دیگری است.

    از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم ؟

    از کجا فرش ارزان بخرم؟

    شاید هنگام خرید فرش ماشینی کاشان با این سوال که از کجا فرش ماشینی ارزان با کیفیت می توانم بخرم؟ که یک سوال بسیار مهم در هنگام خرید است که خیلی ها از ما آن را می پرسند. در شهر فرش شما می توانید فرش را ارزان و با تخفیفات ویژه جشنوراه از دیجی فرش خریداری کنید.

    شرکت ها و نمایشگاه داران مختلفی در سطح شهر شما ممکن است وجود داشته باشد که در زمینه فروش فرش مشغول به فعالیت باشند. و فرش را با قیمت های بسیار بالاتر از سطح بازار به شما بفروشند و این باعث خواهد شد تا فامیل وبستگان با این جمله، که فرش را گران خریده اید! شما را نارحت کنند.  پس فرش را گران نخرید.

    خرید اینترنتی فرش ماشینی

    خرید اینترنتی فرش های ماشینی ارزان قیمت و با کیفیت بالا در انواع طرح زیبا و جذاب به صورت مستقیم، با قیمت درب کارخانه در شهر فرش کاشان  طراحی و تولید می شود و امکان برای شما فراهم است تا در سایت دیجی فرش  بتوانید با یک کلیک در هر جایی از ایران که هستید فرش مورد نظر خود  را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، درب منزل یا محل کار خود به صورت ارسال رایگان با ضمانت نامه کتبی 7 ساله برای شما ارسال خواهد شد.

    در “شهر فرش کاشان” شما می توانید فرش را با قیمت 20 الی 40 درصد ارزانتر از بازار فرش تهران و دیگر شهر های ایران خریداری کنید. زیرا شرکت دیجی فرش در مرکز قطب تولید کنندگان فرش ایران قرار گرفته است و با تمامی تولید کنندگان و طراحان مطرح فرش در ارتباط است و کسب این موفقیت بزرگ فقط با اعتماد شما مشتریان دیجی فرش امکان پذیر شده است.

    خرید اینترنتی فرش کاشان

    شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که کدام فرش ارزانتر است و از کجا می توان فرش ارزان و با کیفیت خریداری کرد؟ و حتماً هم با شعار های تبلیغاتی مانند: “فرش ارزان شدفرش ارزان در شهر فرش و انواع شعار های تبلیغاتی دیگر که در سطح شهر و تلویزیون دیده و شنیده باشید و این باعث شده باشد تا برای خرید فرش ماشینی برای منزل خود کمی دست نگهدارید، تا بتوانید فرش کاشان را با قیمت ارزان خریداری کنید.حالا طبق این گفته ها می خواهیم شما را با انواع فرش ماشینی ارزان قیمت و با کیفیت آشنا کنیم و عواملی که در کاهش قیمت می تواند اثر گذار باشد را برای شما بازگو خواهیم کرد.

    خرید اینترنتی فرش اشپزخانه

    با توجه به تولیدات مختلف فرش ماشینی، که در شهر فرش کاشان طراحی و تولید می شود، فرش 500 شانه را می توان به عنوان یک فرش تخفیفی در نظر گرفت. زیرا فرش تولیدی کاشان برا اساس شانه و تراکم همراه با نوع الیافی و نوع سایز انتخابی آن مشخص می شود.  و تمام کسانی که در حوزه فرش ماشینی و یا صادرات آن مشغول به فعالیت هستند فرش 500 شانه کاشان را به خوبی می شناسند و آنرا یک فرش خیلی ارزان می دانند.

    فرقی نمی کند فرش 500 شانه کاشان باشد یا فرش تهران، فرش مشهد یا فرش تبریز باشد؛ تنها چیزی که مهم است و باید آن را جدی بگیرید کیفیت کار و قیمت مناسب آن است  که به سهولت و با دسترسی سریع در انواع مختلف در فروشگاه دیجی فرش امکان پذیر است و می توانید برای خرید اینترنتی فرش ارزان از طریق دسته بندی سایت به آن مراجعه کنید. پس خرید اینترنتی فرش 500 شانه به عنوان یک فرش ارزان قیمت ماشینی بهترین گزینه برای کسانی هست که قصد خرید فرش ارزان قیمت از سایت دیجی فرش را دارند میباشد.

    خرید فرش اینترنتی

    شهر فرش کاشان به عنوان قطب اصلی تولید کننده فرش ماشینی ایران می باشد که توانسته انواع فرش ماشینی را با انواع مختلف طراحی و تولید کند و تولید فرش ارزان قیمت، نمونه ای از تولیدات این کارخانه جات می باشد. که یکی از فرش خیلی ارزان در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش است که هموطنان عزیز می توانند آنرا با دیگر فرش های ماشینی مورد مقایسه قرار بدند و نسبت به دکوراسیون داخلی منزل خود تهیه و خریداری کنند.

    ×